Szukaj

Lista ocen Mazda 6 III Kombi Facelifting (25) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~kryniu
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW
Bez zarzutu , prowadzi się idealnie na autostradzie ,wyśmienicie utrzymuje kierunek jazdy. W ostrych zakrętach samochód długo neutralny z lekką tendencją do podsterowności charakterystycznej dla aut przednionapędowych.Nie testowałem jeszcze granicznych możliwości tego samochodu ale uważam że dla przeciętnego kierowcy zachowanie i prowadzenie auta zdecydowanie powyżej przeciętnej. Samochód zawieszony dość twardo co daje się odczuć podczas...
4,0
~gzesiolek
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Tutaj jedyna rzecz w której M6 kombi odstaje od mojego poprzedniego Lancera Sedana. Lancer był może słaby, ale na krętej drodze jechał jak przyklejony. CIężko go było pozbawić przyczepności i łatwiej było z fotelu wylecieć niż autem z drogi... Mazda jeździ ok. Zawieszenie jest komfortowe, ale nie buja. Trzyma się jak trzeba, ale w tych samych łukach już przy prędkościach 5-10km/h mniejszych koła zaczynają gubić przyczepność... Może to wina...
4,0
~madak
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
doskonale, prowadzi się bardzo dobrze, trzyma w zakrętach super. Aktywny tempomat to porażka niestety, nie można go odłączyć i występuje z tym silnikiem. do 140 km/h działa dobrze potem chce się go pogryźć, jeżdżę dużo autostradami i ekspresówkami i chciałbym zwykły tempomat ale nie ma. Sorry! Reaguje zbyt wcześnie co kończy się ostrym hamowaniem ze strony samochodu, po wyjechaniu z za zakrętu głupieje i też samochód hamuje.
5,0
~Sis
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Dopracowany i precyzyjny. Reaguje szybko i bez zbędnej zwłoki. Auto w zakrętach jedzie prawie bez przechyłu, wręcz "przyklejone". Jednak czasami przy koleinach auto sprawia wrażenie delikatniej podsterowności. Tłumienie zawieszenia bardzo dobre. Może ciut twarde ale bardzo przyjemne. Na 19" obręczach czuć dość wyraźnie poprzeczne nierówności - przeszkody typu "leżący policjant".
2,0
~Łukasz
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
nie rozumiem opinii o "fantastycznym" układzie jezdnym, według mnie układ kierowniczy jest bardzo nieprecyzyjny, a zawiedzenie niby twarde z lekko sportowym zacięciem ale z drugiej strony bujający i głośny. Nie jestem ekspertem w tych tematach, ale absolutnie nie jestem zadowolony z tego układu jezdnego.
5,0
~Droplet
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Tutaj chyba nie można się do niczego przyczepić. Szczególnie, że kupując wiedziałem, że nie ma progresywnego układu (jaki miałem np w C klasie). Tzn. przy każdej prędkości kierownica niestety nie usztywnia się, ale uniwersalne nastawy są moim zdaniem optymalnie dobrane.
5,0
~Kuba
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Trudno się do czegoś doczepić w tej kategorii. Samochód bezpiecznie się prowadzi nawet przy pokonywaniu zakrętów z dużą prędkością. Komfortowo wybiera wszelkie nierówności (nawet na 19-calowych felgach). Plusem jest bardzo duży prześwit jak na "zwykłe" kombi (165mm)
5,0
~Konrad666
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Elektryczne wspomaganie działa rewelacyjnie. Koła '19 dają radę, dzięki co raz lepszej jakości dróg. Zawieszenie trochę twarde. Sprawdza się w zakrętach, ale na progach zwalniających tragedia.
5,0
~Jarek
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM 129kW
sprężyste zawieszenie, świetne trzymanie się drogi i umiarkowanie czuły układ kierowniczy tworzą w sumie doskonałe połączenie, choć niektórzy mogą preferować nieco mniej twarde zawieszenie.
5,0
~emwu
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
bardzo dobre trzymanie w ciasnych łukach, pewne prowadzenie przy dużych prędkościach, wrażenie "przyklejenia" do nawierzchni, poczucie bezpośredniości układu kierowniczego
Mazda 6 III Kombi Facelifting