Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Kombi Facelifting

Bartosz, 7 dni temu
Silnik 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM 129kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 85 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM 129kW 2015-2016 - Oceń swoje auto
1,00
76% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Żadne!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : ZATARTY PRZY 85k km!
1,0
Całokształt
Silnik diesla TRAGEDIA!!! OSTRZEGAM przed zakupem tego auta. W skrócie silniki diesla w Mazdach mają tragicznie źle zaprojektowany system czyszczenia filtra DPF przez który paliwo dostaje się do oleju silnikowego, przez co na bagnecie jest zaznaczone Min, Full oraz sporo ponad Full jest X. Gdy poziom oleju dojdzie do X oznacza że jest rozcieńczony dieslem i trzeba wymienić cały olej. Musiałem wymieniać go co 3-4 miesiące przez to! Co więcej w dieslach od Mazdy bardzo łatwo zapycha się smok oleju przez co wyskakuje nagle błąd o ciśnieniu oleju. Mówiąc krótko przy przebiegu 85 tys km ZATARŁEM SILNIK. Po fakcie poszukałem w internecie informacji o tym i znalazłem bardzo dużo osób z tym samym problemem. Znalazłem również specjalny serwis, który trudni się naprawianiem ZATARTYCH DIESLI OD MAZDY! Co ewidentnie oznacza, że nie jestem EWENEMENTEM! Są w stanie to naprawić, ale oznacza to stałe usunięcie filtra DPF co jest wysoce ryzykowne i karalne... Straciłem ogromne pieniądze przez tą wadę silników, odradzam stanowczo! Mimo, że wiem, że Mazdy to dobre auta (W BENZYNIE) to po tych doświadczeniach (również z olaniem tematu przez ASO Mazdy) nie tknę się już tej marki NIGDY!
Wrażenia
1,0
Silnik
Silnik diesla TRAGEDIA!!! OSTRZEGAM przed zakupem tego auta. W skrócie silniki diesla w Mazdach mają tragicznie źle zaprojektowany system czyszczenia filtra DPF przez który paliwo dostaje się do oleju silnikowego, przez co na bagnecie jest zaznaczone Min, Full oraz sporo ponad Full jest X. Gdy poziom oleju dojdzie do X oznacza że jest rozcieńczony dieslem i trzeba wymienić cały olej. Musiałem wymieniać go co 3-4 miesiące przez to! Co więcej w dieslach od Mazdy bardzo łatwo zapycha się smok oleju przez co wyskakuje nagle błąd o ciśnieniu oleju. Mówiąc krótko przy przebiegu 85 tys km ZATARŁEM SILNIK. Po fakcie poszukałem w internecie informacji o tym i znalazłem bardzo dużo osób z tym samym problemem. Znalazłem również specjalny serwis, który trudni się naprawianiem ZATARTYCH DIESLI OD MAZDY! Co ewidentnie oznacza, że nie jestem EWENEMENTEM! Są w stanie to naprawić, ale oznacza to stałe usunięcie filtra DPF co jest wysoce ryzykowne i karalne... Straciłem ogromne pieniądze przez tą wadę silników, odradzam stanowczo! Mimo, że wiem, że Mazdy to dobre auta (W BENZYNIE) to po tych doświadczeniach (również z olaniem tematu przez ASO Mazdy) nie tknę się już tej marki NIGDY!
1,0
Skrzynia biegów
1,0
Układ jezdny
1,0
Karoseria
Komfort
1,0
Widoczność
1,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM 129kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda 6 III Kombi Facelifting