Szukaj

Lista ocen Mazda 6 III Kombi (31) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~dyzioo78
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Czytam komentarze ze to sie zepsuło, ze tamto. Przeciez to normalne ze ekspolatacja auta wymaga czasem wymiany czegosc. Wymienilem panel sterowania lusterkami, bo zimne luty sie powyrabiały - tutaj dla potomnych napisze że do auta przedliftoewego pasuej panel z auta poliftowego :) Wymienilem wybierak biegów - a AT jest to bolaczka, bo sie wyrabia jakis suwak i nei mozna wrzucic P jak sie konczy jazde. Usterke mozna samemu naprawic za 50 zł,...
3,0
~Przemek
Mazda 6 III
Kombi 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Mam problem z połączeniem telefonu z zestawem głośnomówiącym. Używam sony xperia z5 i w trakcie rozmowy się rozłącza potem łączy ponownie i tak w kółko nie da się praktycznie rozmawiać więc jeżdżę ze słuchawkami. wcześniej jeszcze był problem z tym, że system audio nie zapamiętywał gdzie skończył odtwarzać utwór i wracał za każdym razem do początki listy, ale z tym sobie poradzili w serwisie. Jednak komunikacji telefon zestaw głośnomówiący nie...
4,0
~Advert
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Początkowo wychwyciłem kilka niedociągnięć ale w serwisie bez problemu uzyskałem pomoc (wymiana modułu bluetoth, awaria elektrycznego składania lusterek i coś tam jeszcze).Co prawda słabe i krzywiące się tarcze hamulcowe przednich kół wymieniłem na swój koszt bo zbyt późno to zgłosiłem.Mogę jednak stwierdzić, że nie spędziłem zbyt dużo czasu na naprawy usterek.
3,0
~Kierowca
Mazda 6 III
Kombi 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Wymiana tarcz i klocków przód i tył na gwarancji. Po 15 tys powyginało wszystkie tarcze. Ale to problem ogólny tych samochodów. U przyjaciela dokładnie to samo w jego 6. Przy większych prędkościach widać jak drga klapa silnika . Słabo uszczelniona kalpa silnika, w zimie w trasie wilgoć wchodziła do silnika , widać było po ubrudzonych plastkich.
4,0
~Dawid
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Tarcze hamulcowe niestety do bani. Pogiely sie bardzo szybko, chociaz zaden ze mnie Kubica. Okazuje sie, ze Mazda nie mienila slabych tarcz poprzedniej serii 6tek przy budowie nowego modelu, efekt jest taki ze sporo Klientow wpada do nich w tej sprawie. Jednak wymiana na nowe zalatwila temat
5,0
~ptomek69
Mazda 6 III
Kombi 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Poprzedni mój samochód to była też Mazda 6 MZR 2.0 143KM (diesel). Zrobiłem 330 tyś (od nowości). Wymieniane: zawór ERG, SCV i nic więcej. Nawet sprzęgło z dwumasą wytrzymało. Tutaj liczę na więcej i myślę że tak będzie.
4,0
~Tomeck
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Jak na razie odpukać nie było tego dużo. Jarzma mi padły i niestety nie było zamienników. Więc to zabolało. Poza tym standardowo jakieś paski, klocki ale to raczej normalna eksploatacja.
4,0
~Lucky22
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW
Zepsuły się czujniki parkowania. Po wrzuceniu wstecznego cały czas piszczy - jeden denerwujący pisk a na ekranie nic nie widać. Usterka pojawia się i znika co parę dni.
5,0
~Tomasz
Mazda 6 III
Kombi 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
W poprzedniej (2.0 143kM diesel) przejechałem 330 tyś. Przeglądy, ERG, SCV i nic więcej. Dodam że na 1 sprzęgle/dwumasie. Po 10 tyś. nic i mam nadzieję że tak już pozostanie na długo
4,0
~Artur P.
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Wyciszenie pow. 100 km/h, tapicerka siedzeń chętnie zbiera włosy i wszelkie paprochy. Siedzenia jak dla mnie niewygodne i jakoś do tej pory nie udało mi się ich odpowiednio ustawić.
Mazda 6 III Kombi