Szukaj

Lista ocen Mazda 6 III Kombi (34) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 25 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Mike
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
W tej klasie prawdopodobnie tylko Honda Accord może mieć lepszą manualną skrzynię biegów. Jeśli chodzi o automat, kto co lubi - mnie podczas jazd testowych nie przypadł on do gustu (w przeciwieństwie do np. DSG), niemniej wiele osób go chwali. Dzięki znakomitej elastyczności silnika w zakręty (nawet ostre) wchodzi się na \"czwórce\" lub \"trójce\" a większość jazdy (także po mieście) przejeżdża się na \"szóstce\". Biegi 1 i 2 w zasadzie tylko...
5,0
~Tomasz
Mazda 6 III
Kombi 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Inni napiszą, że to nie DSG, ja dodam i całe szczęście, bo mam prawdziwy automat. Jak delikatnie to elektryk, jak gaz w podłogę to nie zmieni biegu aż do czerwonego. A jak chcesz w manualu to jest on prawdziwy - możesz skrzynię rozwalić (jak nie zmienisz biegu na wyższy) ale żadna elektronika ci się nie wcina. I na koniec dodam, że jak DSG (dwa zwykłe sprzęgła) trzeba będzie wymienić to mi będzie śmigać dalej.
4,0
~Kierowca
Mazda 6 III
Kombi 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Skrzynia bardzo szybko ale oczywiście w miarę jedzenia apetyt rośnie i po przejechaniu 25 tys km dostrzegam pewne opóźnienia . To co może przeszkadzać to jeśli chcemy bardzo szybko przeskoczyć jeden samochód w ruchu miejskim i wciskamy kick-down to jednak ta przysłowiowa sekunda robi swoje na minus. Oczywiście są manetki i zawsze możemy tuż przed planowanym przeskoczeniem samochodów poprostu zrzucić ze 2 biegi niżej i ogień !
3,0
~Defetysta
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
W zasadzie jest OK. Trzeci bieg haczył u mnie do ok 20 tys. przebiegu. Jedynka jakoś dziwnie zestopniowana, ciężko ruszyć płynnie - auto rwie do przodu aby za chwilę złapać zadyszkę. trzeba się przyłożyć, żeby przejśc z jedynki na dwójkę bez poszarpywania przy zasprzęganiu. Przy puszczeniu gazu na jedynce czasami denerwujace kangurzenie na niskich obrotach. Aby komfortowo wozić pasażerów wymaga sporo wysiłku.
5,0
~Forest
Mazda 6 III
Kombi 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM 129kW
posiadam automatyczną skrzynie biegów połączona z tym silnikiem (175 KM),przekładnia pracuje bardzo gładko,reaguje na każde muśnięcie pedału gazu,na prawde fajnie się zbiera,nawet jak wdepniemy gaz do dechy i nie odpuścimy biegi zmieniają sie bardzo gładko,praktycznie nie czuc zmiany
4,0
~Artur P.
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Zestrojenie ewidentnie pod kątem ekonomiki. Automat działa płynnie nie szarpie. Do miasta super. Niestety wg mnie trochę przesadzono z zestrojeniem bo za wcześnie wrzuca wyższy bieg i normą jest jazda na 6 z prędkością 60 km/h. Kick down potrafi zredukować o 3 biegi w dół.
5,0
~Mirek
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Pewnie nie jest ten automat tak szybki jak DSG, czasami trochę za długo myśli, generalnie nie jest irytująca, ale do ideału brakuje. Ale za to pozwala wydobyć możliwości silnika - jak trzeba przy wyprzedzaniu kręci wysoko przez co dodaje dynamiki nawet przy pełnym obciążeniu.
5,0
~ptomek69
Mazda 6 III
Kombi 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Jedyny tak naprawdę automat (nie dwusprzęgłówka) który tak szybko zmienia biegi. Wszyscy porównują go do DSG, i miałem ostatnio okazję przejechać się Superbem 2.0 (190KM) z DSG - no rzeczywiście skrzynia Mazdy jest dużo lepsza.
3,0
~Tomeck
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Automat 6 biegowy. Szału nie robi, czasem trochę się zastanawia, czasami trochę szarpnie. Gdym teraz miał wybór raczej zmieniłbym na manual - bo mniej pali i ryzyko awarii jednak dużo mniejsze.
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
35,50 zł
5,6
l/100km
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~TOmek
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Ogólnie jest ok. Czasem ma tendencję do haczenia się i na światłach jak chcesz wrzucić pierwszy bieg to się blokuje -trzeba wtedy wcisnąć jeszcze raz sprzęgło i zaskakuje.
Mazda 6 III Kombi