Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Kombi

OldSeb, 10 lat temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 III Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2012 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Genialnie niskie spalania.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Lakier podatny za zarysowania i odpryski
5,0
Całokształt
Doskonałe auto. Super wygląda, tak samo się prowadzi. Oby tak dalej. Jeździłem również dieslem 175KM i w takiej chwili autentycznie żal, że się mieszka w takim kraju. (akcyza!)
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na wolnossącą benzynę jest bardzo dobrze, jednak mistrzem sprintów auto nie jest.
5,0
Skrzynia biegów
Jak dla mnie skrzynia jest genialna. Przez pierwsze 2-3 tysiące nieco haczyła trójka. Teraz ok - albo ułożyła się skrzynia albo kierowca :-)
5,0
Układ jezdny
Jeżdżąca perfekcja tyle mogę powiedzieć. Koniecznie muszę ją przegonić po jakimś torze. Na razie mam nieco oporów.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutów.
4,0
Ergonomia
Generalnie ok. W kombi genialnie rozwiązany układ rolet w bagażniku. Daje 4/5 bo jakieś wady trzeba wykazać :-). Drobiazgi: - przycisk zamykania centralnego od środka tylko na drzwiach - brak domykania szyb z pilota - brak teleskopów w masce (podpórka w tej klasie nie powinna mieć miejsca) - przyciski na kierownicy średnio wygodne, wolę joysticki pod kierownicą stosowane we francuzach Poważniejsze: - lakier (Soul Red) podatny na odpryski i zarysowania
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu. Na siłę jakby się czepiać to klima w trybie w pełni automatycznym dmucha głównie w twarz czego osobiście nie lubię.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zarzutu (mam 188cm). Z tyłu wręcz komfortowo nawet za fotelem przednim ustawionym pode mnie. Pierwsze auto z którym mam do czynienia gdzie da się cofnąć fotel kierowcy tak daleko, że sprzęgło wciskam do końca jedynie palcami stopy. Osoby pod 200 cm powinny to docenić.
3,0
Wyciszenie
Jest nad czym popracować do wersji liftingowej. Szczególnie słabe wyciszenie nadkoli.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Daje 5/5 za doskonałe zużycie paliwa. Poniżej 7l w trasie i ok. 8 w mieście (Warszawa - korki ale czasami też trasy przelotowe). Ceny przeglądów raczej nie będą zachwycać. Na razie zmieniałem tylko olej po 4 tys. Jego cena jest absurdalna (jakiś specjalny) - ok. 90PLN za litr
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena raczej z górnej półki w klasie ale akceptowalna dla wersji 2.0. Wersja 2.5 i diesle absurdalnie drogie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Absolutnie nic się nie dzieje. Brak typowych dla nowych konstrukcji chorób wieku dziecięcego.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda 6 III Kombi