Szukaj

Lista ocen Mazda 6 III Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2012 (19) - Silnik

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~OldSeb
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Silnik jest doskonały - cichy, mocny i ciągnie od samego dołu i relatywnie niewiele pali o ile ... mu się chce. To nie żart. Samochód ma swoje humorki i czasami wyraźnie traci wigor. Serwisy rozkładają ręce. Dla nich jak nie ma błędu w kompie to problemu również nie ma. To, że auto nie trzyma katalogowych osiągów mają głęboko. Metoda prób i błędów z pomoca tunera doszedłem, że auto jest bardzo wrażliwe na jakość benzyny. Teoretycznie powinien...
5,0
~Mike
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Będą fani silników V6 czy też silników z turbodoładowaniem (pojedycznym czy podwójnym) i cenię ich punkt widzenia, niemniej jak na potrzeby większości użytkowników ten silnik jest rewelacyjny. Owszem, jeśli ktoś na niemieckich :) autostradach rozwija prędkość powyżej 190-200 km/h to może narzekać, że przy prędkości 220 km/h Mazda 6 traci nieco werwy... Niemniej do 160-180 km/h auto zachowuje się rewelacyjnie a silnik nie \"dusi\" się i nie...
4,0
~Tomeck
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
2.0 Pb 165 KM - wystarczający do swobodnego poruszania się tym sporym jednak kombiakiem. Nawet jak zapakujesz 4 osoby na pokład i wypełnisz bagażnik to bez problemu ciągnie bez większego wpływu na spalanie, Jeżeli oczekujesz dużej dynamiki to ciśnij gaz powyżej 4 tys lub kup mocniejszą wersję.
5,0
~Tomek
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Rewelacja. Przy tej pojemności silnika w trybie mieszanym tj. 60% drogi krajowe jedno jezdniowe + 40 % miasto spalanie 7.0L . Bezawaryjny serwis poza ASO czyli wymiana: olej i filtr oleju, filtr powietrza plus kabinówka to koszt rzędu 420 - 500. Wymiana raz na 20 000tys km.
5,0
~Karlito
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Ja lubie wysokoobrotowe silniki, wiec ten mi pasuje. Nie ma on zakresu obrotow w ktorym by ciagnal jak szatan, ale nie ma tez zakresow wyraznie za slabych. Moim zdaniem jak na 2.0 bez turbo zbiera sie z dolu bardzo dobrze. Mam porownanie z Primera P11 2.0 ktora jezdzilem wiele lat.
4,0
~Artur P.
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Wolnossąca benzyna to obecnie rzadkość. Jedni lubią inni nie akceptują. Ja jeżdżę głównie po mieście więc mi pasuje bo jak na 2 litry jest naprawdę ekonomiczna. W porównaniu do diesla nie jest tak dynamiczna ale powyżej 4 tys. obrotów daje frajdę.
4,0
~Defetysta
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Przeciętne osiągi, czasami głośny i łapie zadyszkę. Daje 4 gwiazdki za przyzwoicie niskie spalanie. W przeciwieństwie do tych modnych turbo-kurdupli nawet ciężka noga nie kosztuje dużo.
4,0
~Dawid
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Przy manualnej skrzyni radzi sobie naprawde dobrze. Jak to benzyna, jezdzisz eko - spalasz malo, potrzebujesz dynamiki to i spalanie wieksze
4,0
~kszych
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Bezawaryjny, spalanie spore, osiągi przeciętne, ale nie można oczekiwać cudów od 2 litrowej wolnossącej jednostki.
5,0
~W.
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Super toporna jednostka kiedy np. silniki z seri TSI padnie dawno to będzie nadal istnieć i wnerwiać właścicieli VW
Mazda 6 III Kombi