Szukaj

Lista ocen Mazda 6 III (168) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 97 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Skuba Wojciech
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Jedna z ważniejszych kwestii, czyli ile nas ta mazda 6 będzie kosztować. Jeżdżę bardzo dużo i często rezygnuję z zakupu ślicznego, nawet tańszego auta ze względu na całkowity koszt utrzymania. Jak zliczymy zakup, ubezpieczenie, prawdziwe zużycie paliwa, serwis, utratę wartości, to często się okazuje że auto o 20% droższe po dwóch trzech latach jest tańsze. Szczególnie dotyczy to samochodów nowych które nie stoją w garażu, tylko ciągle są w...
5,0
~Blackheavy
Mazda 6 III
Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Tutaj już chyba lepiej nie może być! Silnik 2500 cm3, a spalanie średnie na poziomie 6,5-7,5 l/100km. Podczas dłuższych przelotów drogami krajowymi (trzymając się ograniczeń), osiąga wyniki na poziomie 5-6l /100km. Zaznaczam przy tym, że nie mam ciężkiej nogi, to automat tak dobiera bieg aby spalać paliwo w jak najbardziej efektywny sposób. Kolejne oklaski dla inżynierów! Do tego część energii z hamowania silnikiem odzyskiwana jest przez...
3,0
~wal0r
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Spalanie to póki co najwieksze rozczarownei. Ok jeżdze w wiekszosci w miescie i w wiekszosci tak jak lubie bez przesadnych mułowantych ecodrivingów - nazwijmy to wywazony ecodriving -czyli dynamicznie do "pzrelotwej" a potem spokojnie. Jesli cos mnie zaskoczyło to jazada na austotsradzie (dosc duzy ruch wiec częste redukcje itp) bo przy ok 140 spala to ok 8-8,2 i to jest spoko. Natomiast miasto i srednie w granicach 10-10,5 to duzo. Głeboko...
5,0
~Norbert
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Auto mam 3 miesiące, zrobiłem 5000 km. Wynik na zimowych oponach, dopiero teraz założyłem letnie. Spalanie w trasie można spokojnie osiągnąć na poziomie 5.5 i nie trzeba jechać 80km/h - wystarczy płynna jazda do 110km/h. Po mieście zima robiąc odcinki około 4km spalanie w granicach 10. Start-stop działa bardzo sprawnie, wręcz nieodczuwalny - silnik włączy się nim sprzęgło wciśnięte do końca. Auto komfortowe, szybkie i piękne. Bez okropnego...
4,0
~Lucious
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
Byłoby doskonale gdyby nie pewien szczegół. Producent podaje interwał wymiany oleju silnikowego co 20tys kilometrów i co tyle też mamy przeglądy gwarancyjne. Wiem, że można tyle przejechać tylko zadajmy sobie pytanie co będzie z tego oleju po takim przebiegu? A no... Olej należy zmieniać co 10tys. Japońska instrukcja sugeruje właśnie taki interwał wymiany. Może w europie jest jakiś nacisk od eco unii albo coś w tym stylu... Zmieniać co 10tys i...
4,0
~K.
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Niestety spalanie w tym samochodzie mnie rozczarowało, czytając wcześniej raporty i komentarze byłem przekonany że max 7,5 a wychodzi mi prawie litr więcej, a co lepsze to średnie spalanie na trasie jest większe jak w mieście, no ale nie będę ukrywał tym samochodem nie da się jechać 120 na autostradzie, a przy większych prędkościach komputer pokazuje spalanie na poziomie 12-16l. Dodatkowym minusem jest mały moment obrotowy, który zmusza do...
5,0
~Szymon
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Nie pali dużo. Przy prędkościach autostradowych 140-160 wyjdzie jakieś 8.5 (oczywiście nie utrzymuję cały czas 160 bo czasami trzeba zwalniać). Przy utrzymywaniu 140 jest możliwe zejście poniżej 8litrów, co jak na benzynę jest dobrym wynikiem. W mieście ciężko przekroczyć 9 litrów. W korkach w dużym mieście może wyjść więcej. Ja jeżdżąc ostatnio dynamicznie mam ok. 8.2l/100 średnio. W automacie to niezły wynik.
5,0
~Mirek
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Spalanie nawet nieco mniejsze niż w poprzednim modelu, da się zejść nisko jadąc spokojnie, jadąc szybko i dynamicznie pali jak wszystko co podobne. Na pytanie ile pali zawsze odpowiadam, że zależy, bo największy wpływ na to ma rodzaj trasy i styl jazdy, a potem samochód i jego silnik. Mazda potrafi spalić na autostradach w Szwajcarii 6,8 l a na autostradach w Niemczech 9,5 l. To realne dane z ostatniej podróży.
5,0
~Mike
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Jak na mocny silnik benzynowy (165 KM, 8 sekund do setki) i naprawdę dynamiczną jazdę, średnie spalanie poniżej 8 litrów to rewelacja. Zaskakuje też świetna elastyczność, już od niskich obrotów. Ceny przeglądów nie odstają od konkurencji, a na pewno są tańsze niż w przypadku większości SUV-ów. Napraw mam nadzieję, że jeszcze dłuugo nie będzie :) - tradycyjna u Japończyków pełna 3-letnia gwarancja bez limitu kilometrów...
5,0
~Seba
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Praktycznie pali niedużo, oleju dolewać nie trzeba, tylko lać paliwo i jeździć. Praktycznie nie odczułem, że przesiadłem się z auta 75KM na 192KM bo spalanie mam takie samo :) więc dla mnie jest bardzo dobrze. Przegląd też nie kosztuje dużo, bo zapłaciłem 850zł brutto. Na tle konkurencji wypada dobrze. Podobno części do mazdy nie są najtańsze, ale póki nic się nie psuje, to tego się nie odczuwa.
Mazda 6 III