Szukaj

Lista ocen Mazda 6 III (108) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 157 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Droplet
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Dobrze znany problem z tarczami hamulcowymi. Moim zdaniem, trzeba uważać, żeby nie jechać przeładowanym samochodem i zbyt mocno nie hamować. Ja niestety dosyć często jeździłem przeładowany i po kilku mocniejszych hamowaniach w takim przypadku załatwiłem tarcze - tzn. zaczęły mi "bić", przez co wwrażania podczas hamowania były dosyć kiepskie, chociaż na hamowni uzyskiwane siły były ok. W takim stanie dojechałem do ok 80 000 km i zmieniłem...
3,0
~marcin
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
UWAGA: odebralem samochod i okazalo sie ze nie dziala i-stop i i-eloop (ladowanie kondensatora (silnik i klima podswietlone na monitorze na niebiesko, aku szary). Pytalem dealera ale ta sierote nie wiedzial i twierdzil ze aku musi sie doladowac. Guzik prawda. Pomoglo zdjecie klemy PLUS na 30 minut ! Kondensator teraz laduje sie jak zloto ! REWELKA!
5,0
~Mazdan
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Poczytajcie sobie raporty TUV i inne; poważne usterki w zasadzie tego auta nie dotyczą. Jego niższa pozycja w rankingu wynika z przypadkowych drobnych awarii typu lusterka, zacinający się lub niewłączający system infotainment, problemy z systemem start-stop jeżeli ktoś go używa itp. Poważne awarie tego auta są rzadkością.
5,0
~Rafaello
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW
Po ponad 100.000 wymieniony wahacz (dół)i jakiś sworzeń. Kiedyś było mało wahaczy zamienników i czytałem na forach że tylko w salonie kupisz za 3000. Mi mechanik zrobił za połowę tego. Kolejnych 100.000 tym autem na pewno nie zrobię więc nie ciekawe jak z jakością tych zamienników. Mimo wszystko jak dla mnie bardzo wygodne auto.
5,0
~sth
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.5 Skyactiv-G 194KM 143kW
Silnik na łańcuchu, solidne zawieszenie, prawie klasyczna skrzynia AT. Tu nie ma za bardzo co się zepsuć. I oczywiście, że są jakieś pojedyncze dramatyczne historie to myślę, że mazda jednak nadal trzyma się w czołówce bezawaryjności. Trudno też mówić o poważnych usterkach w prawie nowym aucie.
1,0
~Korsic
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW
Jak w opisie, jak juz wymienisz rozpadajace sie zawieszenie na nowe oryginalne i wydasz 10- 15 a teraz to pewnie jeszcze wiecej tysiecy to spoko. Silnik ani osprzet nigdy nie sprawial zadnych problemow. Dolicz sobie konserwacje podwozia.
3,0
~tomek_obidzinski
Mazda 6 III
Kombi 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM 129kW
Tutaj już gorzej lecz jako zapalony mechanik od młodego zdobywam doświadczenie i lubię to robić i przy mojej madzi miałem parę zadań które mi zleciła i z radością je wykonałem co odpłaciła mi miłym i jak narazie bezawaryjnym użytkowaniem
5,0
~Mike
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Nie ma i nie będzie (original made in Japan, no turbo, no DPF :-)). Jako anegdota - chyba każdego niemal eksploatującego to auto na początku drugiego dnia niepokoi świecąca się niebieska lampa, oznaczająca... niedogrzany jeszcze silnik.
5,0
~ANDRE
Mazda 6 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Silnik. Skrzynia. Podstawowe mechanizmy. Wszystko działa idealnie. To chyba wyróżnia marki japońskie w tym Mazdę. Spodziewana bezawaryjność zadecydowała 5 lat temu o zakupie. Nie zawiodłem się tu. Mazda to marka bezawaryjna.
2,0
~cell
Mazda 6 III
Sedan 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM 129kW
Dwa razy w ciągu roku kontrolka o niskim ciśnieniu oleju i uszkodzeniu silnika. ASO nie wie o co chodzi, nie ma uszkodzeń (podobno to sprawa jakości oleju) i chce ściągać kasę za przedterminowy przegląd i wymianę oleju.
Mazda 6 III