Szukaj

Lista ocen Mazda 6 III (203) - Silnik

Na liście zabraknie 62 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Cortes
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.5 Skyactiv-G 194KM 143kW
Silnik - hmm G 2.5 194km. Poprzedni samochod to rowniez 6 tka z 2016 sedan z silnikiem D 2.2 175km. Pierwszy test spalania po tym jak pojezdzilem troche po autostradzie troche po miescie - oczywiscie powciskane w gaz troche bylo - 10l Auc - po dieslu to troche szok. No ale zachcialo mi sie bezyny. Teraz noga z gazu i srednia zaraz 8.5l. Co do silnka - ostatnie 15 spedzilem jezdzac dieslami. Przesiadka na bezyne do tego w automacie to...
5,0
~Lucious
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
Silnik 2.2 Skyactiv-d w wersji 150km to jedna z tych jednostek która pozwala czerpać pełną przyjemność z jazdy. 380nm dostępne od 1800 obrotów to bajka. Podwójne turbo sprawia, że NIE MA turbo dziury. Mała turbinka sprawia wrażenie pracy od samego dołu a większa ciągnie do samej góry. To jeden z niewielu diesli kręcących się do 5200rpm! A to wszystko przy wadze 1400kg. Auto nie tylko przemieszcza się, auto zasuwa aż miło. Proszę nie sugerować...
5,0
~Mazdan
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Jednostka dotychczas bezawaryjna, samochód używany codziennie w typowo mieszanym trybie jazdy obwodnice + centrum miasta. Nie "bierze" oleju, wysoka "kultura" pracy. Nie korzystam zazwyczaj z systemu start-stop. Z rzeczy, które warto wiedzieć przed zakupem: - Wersja 165KM jest dokładnie tym samym silnikiem co 145KM, jednak z inną mapą i różnica w jeździe jest trudna do zauważenia. Nie mam informacji, czy da się zmapować w jakimś warsztacie...
4,0
~Szymon
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Niezła moc, niski moment obrotowy, brak turbo. Co to oznacza w praktyce? Zacznę od wad: 1. Podczas jazdy na autostradzie brak turbo czuć najbardziej. Mam porównanie do turbo diesla o mocy 150km. W dieslu odjeżdżanie na autostradzie to bajka. Na wysokim biegu, przy niskich obrotach. Czyli w ciszy, bez redukcji, auto mocno przyspiesza bez względu na prędkość. Odejście bez redukcji nie stanowi kłopotu. Mazda na autostradzie przyspiesza, ale...
5,0
~Seba
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Bez dwóch zdań najmocniejszy atut mazdy. Bez turbo, lubiący wysokie obroty, oszczędny i bezawaryjny. Czyli to czym silnik powinien się charakteryzować. Jedyną małą wadą jest utrzymanie dość wysokiej temperatury ( blisko 100 stopni C ), przez co zimą auto sztucznie podbija obroty, żeby jak najszybciej rozgrzać silnik ( a to równa się większe spalanie). Jednakże spalanie i tak nie jest duże jak na 192 KM. Po 20 tys. km średnia to 7.1L. W trasie...
3,0
~OldSeb
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Silnik jest doskonały - cichy, mocny i ciągnie od samego dołu i relatywnie niewiele pali o ile ... mu się chce. To nie żart. Samochód ma swoje humorki i czasami wyraźnie traci wigor. Serwisy rozkładają ręce. Dla nich jak nie ma błędu w kompie to problemu również nie ma. To, że auto nie trzyma katalogowych osiągów mają głęboko. Metoda prób i błędów z pomoca tunera doszedłem, że auto jest bardzo wrażliwe na jakość benzyny. Teoretycznie powinien...
4,0
~Andre
Mazda 6 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
2.0 165KM manual daje radę, ale na niskich obrotach jest gorsze niż np. 1,6 turbo opla insigni. Mazdą fajnie jeździ się jeżdżąc dostojnie i powoli, napewno nie dynamicznie czy sportowo. Jeżdżąc dynamicznie silnik wyje i mam odczucie że mu to nie służy. 6-ka z tym silnikiem nie jest ani szybka ani wolna, poprostu średniak. Ale tak naprawdę najwiekszą zaletą jest prognozowana duża trwałość tego silnika. To był jeden z powodów zakupu mazdy -...
5,0
~kryniu
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW
Silnik 2 litrowy bez udziwnień , turbin etc. pomimo zastosowanej w najuboższej wersji stosunkowo niskiej mocy tj. 145 KM auto jest żwawe i ochoczo reaguje na gaz. Jak przystało na japończyka zaczyna oddychać pełną piersią dopiero powyżej 3-3,5 tys obrotów , siłą rzeczy zaczyna go być wtedy słychać. Różnica pomiędzy silnikami 145 i 165 KM w przyspieszaniu do 100 km/h jest pomijalna bo wynosi zaledwie 0,5 s. a spalanie jak obiecuje producent...
4,0
~Pablo
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Silnik nie ma turbo. To jest wada (elastyczność) ale i zaleta (trwałość). Sprawne wyprzedzanie na drogach dwukierunkowych możliwe tylko w trybie sport lub przy użyciu kickdown. Automat wbrew pozorom pomaga- w manualu byloby za dużo zabawy z ciągłą redukcją. Przyspieszenie do 100 ok 10s- ścigać się nie da, ale do sprawnego poruszania wystarczy. Mi mocy nie brakuje i na swiatlach raczej nie zostaje. Na autostradzie w Niemczechbtez niezle, ale...
5,0
~mg
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Jak wcześniej pisałem jest to największy plus tego auta ( może z linią nadwozia największa zaleta tego auta ). Do silnika wolnossącego trzeba się przyzwyczaić. Chcąc jeździć ekonomicznie warto kierować się "podpowiadaczem biegów", eko-jazda lubi wysokie biegi przy ok 1800-200obr/min. Delikatnie przyśpieszamy, a po osiągnięciu danej prędkości delikatnie redukujemy nacisk na gaz i autko odwdzięcza się baaardzo niskim spalaniem. Jak...
Mazda 6 III