Szukaj

Lista ocen Mazda 6 III (184) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 81 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Lucious
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
Automat mazdy pod wdzięcznym szyldem SKYACTIV AT. Przyznam się, że ten element auta przyprawiał mnie na początku o gęsią skórkę. Przed mazdą miałem okazje jeździć kilkoma automatami w tym słynnym DSG i żaden mnie nie przekonał. Nawet więcej - usilnie twierdziłem, że skrzynia AT to zło konieczne i trzeba tępić. I tak było do póki nie odbyłem jazdy testowej w Mazdzie a usiadłem wtedy w AT tylko dlatego, że nie było w tym dniu wolnej MT. No nawet...
5,0
~Szymon
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Dla mnie ten automat jest świetny. Daję maks. 1. Nieodczuwalna zmiana biegów. W ogóle nie szarpie 2. Bardzo szybko redukuje przy mocnym wciśnięciu. Ta szkrzynia jest wg mnie bardzo szybka. Opinia, że ten hydrokinetyk jest wolny bierze się raczej stąd, że skrzynia nie zawsze decyduje się na zmianę, gdy uważamy, że powinna zmienić. Ale jak zdecydowanie naciśniemy, a już na pewno przy kick-down zredukuje błyskawicznie czasem nawet o 2-3 biegi....
5,0
~Blackheavy
Mazda 6 III
Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Tutaj również ogromne brawa dla inżynierów! Sześciobiegowy automat z możliwością zmiany manualnej i łopatkami przy kierownicy (w praktyce bezużyteczne:) ). Skrzynia biegów jest nastawiona na ekonomikę, ponieważ potrafi wrzucić 6 bieg już przy 60km/h i jechać przy 1100 obr/min, wszystkie zmiany charakterystyki odbywają się poprzez operowanie pedałem gazu, mianowicie w zależności od tego jak głęboko kierowca dociska pedał gazu, tak skrzynia...
4,0
~LW
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2018 2.5 Skyactiv-G 194KM 143kW
Ważne było dla mnie też to, że tą skrzynię wszyscy znają od lat. Klasyczna "prosta, hehe" konstrukcja. Mam zwyczaj lekkiego hamowania silnikiem. Tutaj trzeba zwracać uwagę na obroty bo od trójki w dół, jeżeli mam pow. 2200 obrotów, redukuje dosyć twardo, nie podnosi sam obrotów przed włączeniem sprzęgła. Serwis się przejechał i mówi że on tak ma i już. W każdym razie DSG robią to łagodniej, ale mają inne wady których w tej skrzyni nie...
4,0
~Mazdan
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Zdarza się, że ciężej wrzucić 3 bieg - jest wyraźnie wyczuwalny lekki opór. Dotarłem do wyjaśnienia problemu - w USA była akcja serwisowa w której naprawiano wszystkie skrzynie manualne w 6tkach III generacji ze względu na błąd konstrukcyjny - opisano nawet, że były przypadki w których 3 bieg "wypadał" w położenie neutralne podczas jazdy po nierównej powierzchni. Problem rozwiązano modyfikując jeden z pierścieni. Na naszym rynku podobno...
4,0
~Janusz
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Sama skrzynia pracuje bez zarzutów , płynnie bez szarpnięć . Moc jest rozwijana w miarę liniowo. Nie jest moim zdaniem super szybka , czasem potrafi się pogubić stąd 4 . Przy agresywnej jeździe nie ma efektu braku zrozumienia. Bardzo dobrze działa w trybie sport w szczególności po przejściu na tryb ręczny. O awariach automatów w 6 nie słyszałem , myślę ze nie czeka mnie inwestycja 20 tyś PLN w naprawę skrzyni po 100 tyś co doświadcza licznych...
5,0
~Mike
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
W tej klasie prawdopodobnie tylko Honda Accord może mieć lepszą manualną skrzynię biegów. Jeśli chodzi o automat, kto co lubi - mnie podczas jazd testowych nie przypadł on do gustu (w przeciwieństwie do np. DSG), niemniej wiele osób go chwali. Dzięki znakomitej elastyczności silnika w zakręty (nawet ostre) wchodzi się na \"czwórce\" lub \"trójce\" a większość jazdy (także po mieście) przejeżdża się na \"szóstce\". Biegi 1 i 2 w zasadzie tylko...
4,0
~Droplet
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Manualna 6 biegowa. Absolutnie bez najmniejszych zastrzeżeń. Nigdy się nie zacieła albo haczyła. Bieg zawsze wchodzi ten co powinien. Dla porównania podam, że miałem kiedyś 6 w dieslu o mocy 121 KM (o ile dobrze pamiętam), i miałem problemy ze skrzynią manualną. Gwiazdkę odjąłem za specyfikę wysprzęglania w tym modelu ale także i innych japończykach (chyba, bo na pewno w Mazdzie). Nie pasowało mi tego problemu nigdzie indziej zakwalifikować -...
5,0
~Mlodyg23
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Zaskakujaco dobrze dziala jak na hydrauliczny typ! Wmoim poprzednim aucie czuc bylo zmiane biegow i klekniecie mocy. Tutaj jest to gladko i odczucie niby pol DSG. Wielki plus za dobre ustawienie + i -, w trybie sekwencji! Wg mnie wlasnie o to chodzi, aby + byl do tylu. Jak szybko przyspieszasz, to zdejmujac lapke z kierownicy robisz pacniecie w drazek i odbijasz z powrotem do koerownicy! Ps w vectrze mialem odwrotnie, wg mnie jakos...
5,0
~gzesiolek
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Automat klasyczny. Przy spokojnej jeździe płynnie i bez zawahań zmienia przełożenia i jest zaskakująco sprawny, że można pomyśleć, że to jakiś dwusprzęgłowiec... ale pazurki pokazuję dopiero przy kickdownie... jeden z najlepszych kick downów z wszytskich AT na rynku... Chcesz depnąć, gaz w podłogę i masz od razu dostęp do obrotów gdzie auto wyrywa do przodu elektronika działa tutaj rewelacyjnie (zrzut o 2-3 przełożenia w jednym momencie)......
Mazda 6 III