Szukaj

Lista ocen Mazda 6 III (183) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 82 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Lucious
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
Nie wiem jak to określić. Mazda jest może nie tyle twarda co sztywna? Jest bardzo komfortowo, nierówności są wybierane miękko a wiele pomniejszych, widocznych gołym okiem nawet nie jest w kabinie odczuwalna. Początkowo, po pierwszych odczuciach i informacjach z zawieszenia bałem się, że będą problemy w zakrętach. Nic bardziej mylnego. Zbieranie zakrętów wręcz zaskakujące. Auto prowadzi się pewnie i przyjemnie. Natomiast występuje podatność na...
5,0
~Cortes
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.5 Skyactiv-G 194KM 143kW
Lubie uczucie tego jak prowadzi sie to auto. Pomimo profilu 45 i 19" felg nie ma tluczenia, walenia. Jest za to cicho miekko i przyjemnie. Auto cudnie trzyma sie w zakretach i jest szalenie wygodne w prowadzeniu. Czasami denerwuje mnie troch ten line assist bo potrafi sie uczepic jakiejs linii na drodze i mam wrazenie ze musze mu to auto wyszarpywac zeby jechac tam gdzie chce. Ale to zawsze mozna wylaczyc i uzywac tylko na autostradzie....
5,0
~Mlodyg23
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Aaaa no gitarka gra. Nie wiem jeszcze jak bedzie serwisowanie, ale jest idealnie nie za sztywno nie za plynnie. Choc delikatnie bardziej sklania sie do sztywnosci,jak to japoniec. Jechalem ostaynio nowa kia sportage i mdlilo mnie od tego bujania przy przyspieszaniu i hamowaniu. W 'madzi' jest fajna ...jedrnosc ;). Auto na porzadnych Pirelli oponach, wiec ladnie po zakretach nawet mokrych jedzie i rzadko komputer terkocze o zgubionej trakcji....
5,0
~kryniu
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW
Bez zarzutu , prowadzi się idealnie na autostradzie ,wyśmienicie utrzymuje kierunek jazdy. W ostrych zakrętach samochód długo neutralny z lekką tendencją do podsterowności charakterystycznej dla aut przednionapędowych.Nie testowałem jeszcze granicznych możliwości tego samochodu ale uważam że dla przeciętnego kierowcy zachowanie i prowadzenie auta zdecydowanie powyżej przeciętnej. Samochód zawieszony dość twardo co daje się odczuć podczas...
5,0
~sth
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.5 Skyactiv-G 194KM 143kW
Bardzo fajna odpowiedź z kierownicy. Nierówności na jezdni czujemy ale na tyle, żeby mieć świadomość tego co jest na drodze i jednocześnie nie pogorszyć komfortu jazdy. Przy prędkościach parkingowych kierownica chodzi jak gumowa, czuć elektryczne wspomaganie natomiast tak właśnie powinno być, ponieważ gdy już tylko trochę się rozpędzimy układ usztywnia się i elektryczności nie widać. Oczywiście nie jest to auto na tor, ale i nie takie jego...
4,0
~gzesiolek
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Tutaj jedyna rzecz w której M6 kombi odstaje od mojego poprzedniego Lancera Sedana. Lancer był może słaby, ale na krętej drodze jechał jak przyklejony. CIężko go było pozbawić przyczepności i łatwiej było z fotelu wylecieć niż autem z drogi... Mazda jeździ ok. Zawieszenie jest komfortowe, ale nie buja. Trzyma się jak trzeba, ale w tych samych łukach już przy prędkościach 5-10km/h mniejszych koła zaczynają gubić przyczepność... Może to wina...
5,0
~Seba
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Tutaj mazda starała się znaleźć jakiś złoty środek pomiędzy komfortem, a sportowym zacięciem. Ostatecznie wyszło coś co nie jest do końca komfortowe, ani sportowe. A jednak na długich trasach nie czuć bólu pleców, a w zakrętach mazda trzyma się nie najgorzej. Brakuje tutaj po prostu zawieszenia regulowanego, które w zależności od stylu jazdy dostosowywałoby twardość zawieszenia. Niemniej w codziennym użytkowaniu nie zauważa się problemów i...
5,0
~Andre
Mazda 6 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Genialny. Mazda dużo nauczyła się od Forda w tej materii, moim zdaniem jest lepsza. To jest jedna z tych kilku rzeczy, które w tym samochodzie lubię najbardziej. Genialnie i bardzo przyjemnie jeździ się po równych drogach jak nasze nowe autostrady czy drogi gminne na wsiach za unijne pieniądze. Jest jednak jeden minus, tj. przejeżdżanie "śpiących policjantów" czy podobnych przeszkód zawieszenie po prostu skrzypi. Nie zmienia to jednak...
5,0
~Blackheavy
Mazda 6 III
Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Tutaj też jest bardzo dobrze. Po kilku latach jazdy Omegą, myślałem że każdy niespełna pięciometrowy sedan musi być miękki i przechylać się w zakrętach, a jeżeli tego nie robi to będzie cierpiał na brak komfortu i będzie dobijał na nierównościach. Mazda kolejny raz obaliła mit, jest o niebo sztywniejsza, lepiej się prowadzi, jest bardziej zwrotna a przy tym zawieszenie tłumi nierówności tak samo dobrze na 19" kołach, tak jak Omega na...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III
Średni koszt przejechania 100 km
41,33 zł
6,5
l/100km
8,0
l/100km
3,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Mike
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Auto jest jak przyklejone na zakrętach, nawet gdy wchodzimy w nie ze sporą prędkością. Wspomaganie elektryczne czasem odrobinę sztuczne, ale wszystkie auta tak teraz mają. Szkoda, że \"szóstka\" nie jest dostępna z napędem 4x4, ale kto wie - może w przyszłości? (miejsce na tunelu środkowym na montaż napędu podobno jest). Brawo za tradycyjny hamulec ręczny zamiast elektrycznego - który w awaryjnych sytuacjach jest zupełnie nieużyteczny.
Mazda 6 III