Szukaj

Lista ocen Mazda 6 III Sedan Facelifting (23) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Lucious
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
Byłoby doskonale gdyby nie pewien szczegół. Producent podaje interwał wymiany oleju silnikowego co 20tys kilometrów i co tyle też mamy przeglądy gwarancyjne. Wiem, że można tyle przejechać tylko zadajmy sobie pytanie co będzie z tego oleju po takim przebiegu? A no... Olej należy zmieniać co 10tys. Japońska instrukcja sugeruje właśnie taki interwał wymiany. Może w europie jest jakiś nacisk od eco unii albo coś w tym stylu... Zmieniać co 10tys i...
5,0
~Łukasz
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Tutaj jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Przy normalnym użytkowaniu i nie katowaniu się eco drivingiem średnie spalanie na poziomie 7,5l/100km jest moim zdaniem wynikiem rewelacyjnym przy gabarytach tego auta. Wyjazd 2x na Chorwację po przejechaniu całej trasy średnie spalanie 6.0l przy zapakowanym bagażniku i czterech osobach na pokładzie co raczej jet nieosiągalne dla konkurencyjnych marek
5,0
~mareks
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Jak na gabaryty auto mało pali. Wolna trasa to 6l/100km. Do i z Chorwacji miałem 6,3l/100km. W mieście średnio 7,5 a maksymalnie w ziemie 8,3 l/100km. Przeglądy w ASO co 20 tys. lub co rok kosztowały odpowiednio 770, 900, 1150 zł. Więcej płacę za Kia Rio żony.
5,0
~Piotr
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
narazie rewelacja, spalanie w mieście 7,4 na autostrazie ( Szczecin- Bolzano 4 dorosłe osoby plus bagaż 150-160/h 7,5/100km. Do tej pory nic się nie zepsuło. Pierwszy przegląd 815 pl plus motaż dodatkowego immobilaizera 1250pln ( w maździe-Szczecin)
5,0
~marcin
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
2.000 km przejechałem zgodnie z zaleceniami do 120km/h bez zrywów i nagłych wysileń silnika, dziś po 6.000 km mam mega wrażenia ze spalania: trasa 100-120km/h 5,6l, 170-200 km/h 10,5l. Niestety po pierwszych 10.000 km pierwszy przegląd - szybko
5,0
~peterviva
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Tylko oleje i filtry więc nie mam co pisać. Serwis nie jest drogi w stosunku do innych marek powiedziałbym nawet że jest sporo tańszy. Przy prawie 60tyś km klocki na przodzie mają ponad połowę okładzin, piękny wynik.
4,0
~sawari
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
W codziennym użytkowaniu spala niecałe 8 litrów i tak jest do ok 130 km/h. Przy prędkościach 160-170 ponad 9 litrów. Koszt pierwszego przeglądu to ok 700 zł, więc jak na razie nie jest źle.
5,0
~mg
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Przy naprawdę niskim spalaniu ok 5,5 na trasie i 7,5 w mieście dla silnika 2.0 165KM to koszty utrzymania są niewielkie - bo trudno tutaj mówić o jakiś naprawach jak auto jest prawie nowe.
5,0
~Rafaello
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW
Tarcze klocki ect w normalnej cenie , koła 17 więc najtańsze opony to to nie są. W silniku jest łańcuch , więc jeszcze sie specjalnie rozrządem nie interesowałem.
5,0
~Michał Ber.
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Tu duża niespodzianka, przeglądy w przedziale 800-1200pln. Dużo zamienników jak np tarcze i klocki etc. Np zestaw nowych dobrych klocków i tarcze na przód to koszt 600pln.
Mazda 6 III Sedan Facelifting