Szukaj

Lista ocen Mazda 6 III Sedan Facelifting (26) - Silnik

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Lucious
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
Silnik 2.2 Skyactiv-d w wersji 150km to jedna z tych jednostek która pozwala czerpać pełną przyjemność z jazdy. 380nm dostępne od 1800 obrotów to bajka. Podwójne turbo sprawia, że NIE MA turbo dziury. Mała turbinka sprawia wrażenie pracy od samego dołu a większa ciągnie do samej góry. To jeden z niewielu diesli kręcących się do 5200rpm! A to wszystko przy wadze 1400kg. Auto nie tylko przemieszcza się, auto zasuwa aż miło. Proszę nie sugerować...
5,0
~mg
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Jak wcześniej pisałem jest to największy plus tego auta ( może z linią nadwozia największa zaleta tego auta ). Do silnika wolnossącego trzeba się przyzwyczaić. Chcąc jeździć ekonomicznie warto kierować się "podpowiadaczem biegów", eko-jazda lubi wysokie biegi przy ok 1800-200obr/min. Delikatnie przyśpieszamy, a po osiągnięciu danej prędkości delikatnie redukujemy nacisk na gaz i autko odwdzięcza się baaardzo niskim spalaniem. Jak...
5,0
~Lapeno
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Bardzo dynamiczny silnik. Jest to nowa konstrukcja - ten silnik jest montowany od przełomu lat 2012/13. Niby jednostka wolnossąca, ale jednak nowoczesna, maksymalny moment obrotowy osiąga już przy 3250 obrotach. Tak na prawdę to czuć moc już od około 2000 obrotów, przy 3000 idzie już prktycznie na maksa. Z drugiej strony nie ma to większego znaczenia przy skrzyni automatycznej. Przyjemne jest też brzmienie silnika bez turbiny, szczególnie przy...
5,0
~sawari
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
W jeździe świetny, chociaż przy niskich obrotach mógłby mieć trochę większy moment. Lepiej rozpędza się przy wyższych prędkościach. Przez zapomnienie można skręcić na skrzyżowaniu bez redukcji biegu i nawet z 4 ruszy z prędkości 20 km/h. Na postoju przy wciśniętym sprzęgle (inaczej się wyłączy systemem start/stop) silnik pracuje nierówno.
5,0
~mg
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
MEGA + dla inżynierów Mazdy za wolnossącą jednostę. Świetne połączenie dynamiki z oszczędnością spalania. Silnik wymaga wyczucia jeśli chce się jeździć ekonomicznie, ale potrafi również pokazać pazur. Nie jest to jakaś rakieta, ale jak dla mnie 9s do setki jest w zupełności wystarczające.
4,0
~Piotr
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Przede wszystkim względnie mocny i elastyczny, już 1500obr, poza tym cichy na niskich obrotach i przyjemny przy wyższych. System i-stop, bardzo pozytywne zaskoczenie, działa prawie niezauważalnie i bez zwłoki. Co do spalania to za wcześnie o tym pisać ale uważam, że nie będzie źle.
5,0
~brodaty
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
jezdzilem 20 lat dieslami i mocno sie zastanawialem jak bedzie wygladala przesiatka na benzynke bez turbiny.Mile zaskoczenie ostrzej na pedal gazu wyzsze obroty,fajny pomruk silnika i samo zadowolenie.Duzy pozytyw
5,0
~Peterviva
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Silnik to najlepsze co jest w tym aucie, oszczędny bezawaryjny, nie bierze oleju, teraz mam 160tyś i od wymiany do wymiany 1/4 stanu na bagnecie ubywa, jak w nowym aucie, tak powinno być.
5,0
~mareks
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Jak na wolnossący silnik dosyć wysoki moment sprawia, że samochodem naprawdę dobrze się jeździ. Mocy jest w sam raz. Nigdy nie miałem problemów z wyprzedzaniem. Nie zaobserwowałem aby silnik zużywał olej.
4,0
~Darek
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
2.0 benzyna to nie jakaś petarda ale do normalnego poruszania się na co dzień ok. trzeba przyzwyczaić się do wysokich obrotów jak chcemy dynamicznie przyśpieszyć.
Mazda 6 III Sedan Facelifting