Szukaj

Lista ocen Mazda 6 III Sedan Facelifting (26) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Lucious
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
I tutaj pojawia się temat wszystkich posiadaczy mazd. Żeby się nie rozpisywać za wiele. Wyciszenie jest poprawne. Powyżej 140km/h nie spodziewałbym się grobowej ciszy. Słyszałem opinie gdzie ludzie nie są w stanie prowadzić normalnej rozmowy w okolicach tej prędkości, szczególnie w autach przed FL. U mnie jest cicho chociaż szum powietrza i kół jest już zauważalny. Ale w żony Optimie też jest. Nawet może i subtelnie większy. W insigni klekot...
4,0
~Darek
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Przed zakupem znałem problem z wyciszeniem tego modelu. Kilka razy przejechałem się z prędkościami między 140 a 180 km/h i przyznam że dramatu nie ma. Mogło by być ciszej ale nie jest to taki dramat jak niektórzy piszą. W lutym byłem w Austrii i spokojnie prędkości 140-160 na dłuższą metę nie jest wybitnie męcząca. Aczkolwiek uważam że powyżej 140 km/h auto tej klasy powinno być nieco cichsze. Jak dużo czasu spędzacie na drogach szybkiego...
4,0
~Lapeno
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
To tak na prawdę jedyny minus tego auta, ale mały. Silnik jest cichutki, odgłosy z kół 19 też niewielkie, natomiast szum powietrza jest odczuwalny. 90 km/h jest cisza, 110 km/h - minimalny szum powietrza, 130-140 km/h - lekko słychać szum powietrza. 150-160 km/h - jest ciut za głośno. 170 km/h i więcej - nie wiem bo nie jeżdżę tak szybko. W mieście jest zatem cichutko, na trasie - mogłoby być lepiej.
4,0
~mg
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Spotykam się z opiniami, że w 6 jest głośno.Posiadam wersję po lifcie mocno zmodernizowaną, a w szczególności poprawioną o elementy wyciszenia. Przy 120km/h słychać szum opon (19'') i może owiewanie powietrza o lusterka, ale czy jest to uciążliwe i głośne tutaj raczej bym polemizował. Bez problemu rozmawiam w samochodzie i nie muszę podnosić głosu. Jak dla mnie jest cicho.
3,0
~peterviva
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Jest bardzo cicha ale przy małych prędkościach i niskich obrotach, bardzo cicha. Niestety przy dużych prędkościach ok 140km/h robi się trochę głośno głównie ze względu na szum powietrza i opony. Silnika nie słychać nawet przy 140km/h. Silnik słychać jedynie przy ostrym przyśpieszaniu spod świateł ale to akurat jest przyjemny dźwięk.
4,0
~mareks
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Nie jest to dla mnie wyznacznik dla zakupu samochodu. Faktycznie auto od 120 km/h jest głośne, ale znośne. Miałem wrażenie, że nie ważne czy jadę 120 czy 190 to głośność się nie zwiększa, ale jest spora. Podobno wyciszenie nadkoli załatwia sprawę.
2,0
~jac58
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
silnik wyciszony OK, Baaardzo drażniący jest hałas dochodzący z kół/zawieszenia i szum wiatru. Tutaj inżynierowie Mazdy się nie popisali lub chcieli zaoszczędzić na klejonych szybach i materiałach wygłuszających lub dali kiepskie opony
2,0
~Korsic
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW
Serio ? W samochodzie takiej klasy na jaka sie ten samochod kreuje to jakis zart. Jest nie wiele ciszej niz w toyocie Yaris mojej zony, ktora nawiasem mowiac nie rdzewieje a jest starsza. Taoyota znaczy a nie zona :)
5,0
~mg
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Słyszałem niektóre opinie, że głośno, ale jadąc 140-150km/h jakoś tego nie odczuwałem. Szum opon jak i lusterek też niewielki - wydaje mi się że wszystko w normie chociaż Mondeo chyba najlepiej wyciszone z spośród testowanych aut.
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Sedan Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
45,50 zł
7,9
l/100km
3,3
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~peterviva
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Kupują ją zdawałem sobie sprawę że nie jest nr1 jeśli chodzi o wyciszenie ale dźwięk tego silnika przy 5tyś obr rekompensuje wszystko, brzmi jak 2,5 V6 w lexusie (prawie) a o niebo lepiej niż chociażby passat 1,8 180KM czy mondeo.
Mazda 6 III Sedan Facelifting