Szukaj

Lista ocen Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018 (23) - Silnik

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Cortes
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.5 Skyactiv-G 194KM 143kW
Silnik - hmm G 2.5 194km. Poprzedni samochod to rowniez 6 tka z 2016 sedan z silnikiem D 2.2 175km. Pierwszy test spalania po tym jak pojezdzilem troche po autostradzie troche po miescie - oczywiscie powciskane w gaz troche bylo - 10l Auc - po dieslu to troche szok. No ale zachcialo mi sie bezyny. Teraz noga z gazu i srednia zaraz 8.5l. Co do silnka - ostatnie 15 spedzilem jezdzac dieslami. Przesiadka na bezyne do tego w automacie to...
5,0
~Mazdan
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Jednostka dotychczas bezawaryjna, samochód używany codziennie w typowo mieszanym trybie jazdy obwodnice + centrum miasta. Nie "bierze" oleju, wysoka "kultura" pracy. Nie korzystam zazwyczaj z systemu start-stop. Z rzeczy, które warto wiedzieć przed zakupem: - Wersja 165KM jest dokładnie tym samym silnikiem co 145KM, jednak z inną mapą i różnica w jeździe jest trudna do zauważenia. Nie mam informacji, czy da się zmapować w jakimś warsztacie...
4,0
~Szymon
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Niezła moc, niski moment obrotowy, brak turbo. Co to oznacza w praktyce? Zacznę od wad: 1. Podczas jazdy na autostradzie brak turbo czuć najbardziej. Mam porównanie do turbo diesla o mocy 150km. W dieslu odjeżdżanie na autostradzie to bajka. Na wysokim biegu, przy niskich obrotach. Czyli w ciszy, bez redukcji, auto mocno przyspiesza bez względu na prędkość. Odejście bez redukcji nie stanowi kłopotu. Mazda na autostradzie przyspiesza, ale...
4,0
~Sebastian
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Bardzo oszczędny, 7litrow średnia nie jeżdżąc jak dziadek ale... zawsze miałem mazdy 6 diesel i te 165km wolnossace dla mnie nie przemawia. Jeszcze w mieście jest ok ale na autostradzie przy 110 km auto na szóstym biegu strasznie slabo sie zbiera zeby przyspieszyć. Albo musialem redukować na piątkę czy czwórkę i wtedy uciążliwy halas silnika albo ...jeździć po autostradzie przynajmniej 140 na godzinę.,wtedy lepiej reaguje na pedal gazu przy...
4,0
~Anton_B
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 145KM 107kW
Trzeba się go "nauczyć" Najbardziej kłopotliwe jest wyprzedzanie w kryzysowych sytuacjach i zmiany pasów przy prędkościach autostradowych (typu A2 Wwa-Łódź...) Nie jest to demon prędkości, a w zasadzie elastyczności, ale jak już się wjeździ (naprawdę trzeba go czasem kręcić do 4000-6000, ale to jego naturalne środowisko), to można całkiem płynnie się poruszać. Do prędkości 120 jeździ naprawdę żwawo i rewanżuje się super spalaniem.
4,0
~Piotr
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Daję ocenę 4, bo jednak jest trochę mułowaty. To oczywiście kwestia konstrukcji, czysta benzyna bez turbin, musi się wkręcić na obroty, żeby jechać. Prosty bez udziwnień, co może oznaczać bezawaryjność. Dźwięk kompletnie nijaki. 6 bieg na autostradzie średnio nadaje się do przyspieszania z prędkości 100 - 120 w górę. Lepiej przeciągnąć go na 4 i 5, to jest dynamiczniej. Zużycie paliwa rekompensuje niedogodności.
3,0
~Gubalson384
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 145KM 107kW
Dynamika tego silnika pozostawia wiele do życzenia. Do prędkości ok 120km/h nie jest najgorzej - problem pojawia się powyżej tej prędkości - wyprzedzanie na autostradzie , bądź jazda powyżej 160km/h wymaga wiele cierpliwości i czasu. Zaletą jest ekonomia , oraz bardzo cicha praca i dość wysoka kultura. w porównaniu do poprzedniej wersji 165Km - duża odczuwalna różnica w mocy i momencie obrotowym..
4,0
~sth
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.5 Skyactiv-G 194KM 143kW
bardzo dobre spalanie, kultura pracy, do codziennej jazdy bardzo fajnie wyważony i elastyczny. Niestety ze względu na powyższe trochę słabo z bardziej wymagającą jazdą. Coś za coś. Nie mam go jeszcze wystarczająco długo, żeby to potwierdzić - ale zdaniem wielu osób silniki są bezobsługowe i praktycznie niezniszczalne.
5,0
~Michał
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Można spotkać się z opiniami, że mógłby być mocniejszy, ale jak na moje potrzeby jest wystarczający - gdy trzeba, jest wystarczająco dynamiczny a przy tym też bez nadmiernego apetytu na paliwo.
5,0
~raffmo
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Silnik całkiem dynamiczny jak na benzynę bez żadnych doładowań. Przy spokojnej jeździe poza miastem przy prędkości 100-120 km/h potrafi spalić 6,5-7,0 litra. Powyżej 140 km/h już żłopie.
Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018