Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sedan Facelifting

Łukasz, 7 lat temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 26 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mazda 6 III Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW 2015-2016 - Oceń swoje auto
4,46
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Ekonomiczność naprawdę bezkonkurencyjna
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Nie można tego nazwać usterką, a raczej wadą fabryczną. Szum podczas jazdy dochodzący z uszczelek drzwi
4,0
Całokształt
Przede wszystkim piękne auto, które wyróżnia się z tłumu nie pozostawiając nikogo obojętnym na jego widok. W połączeniu z ekonomicznością silnika jest bardzo przyjemne, ale po dwóch latach użytkowania mogę powiedzieć, że nie jest bez wad. Przeszkadzają na szczęście detale, ale jak na auto za 120 000zł oczekiwałbym jednak czegoś więcej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ekonomiczność to jego główna zaleta. Do życia budzi się powyżej 4500 obr/min
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna
4,0
Układ jezdny
Komfortowe, jednak przy dynamicznej jeździe na nierównych drogach dość niepewne
Komfort
4,0
Widoczność
Troszkę przeszkadzają szerokie boczne słupki
5,0
Ergonomia
Bez zarzutów. Jedynie troszkę przeszkadza blokowanie ekranu dotykowego podczas jazdy wg łatwiej jest przełączyć coś za pomocą ekranu dotykowego podczas jazdy niż manewrować pokrętłem HMI
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma się do czego doczepić
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca zarówno dla przedniej jak i i tylnej części kabiny. Komfort naprawdę na wysokim poziomie
3,0
Wyciszenie
Jestem zawiedziony. Do prędkości 130km/h jest całkiem przyzwoicie, jednak powyżej tej prędkości hałas staje się nieznośny. Już przy niższych prędkościach dokucza szum dobiegający z uszczelek drzwi.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Przy normalnym użytkowaniu i nie katowaniu się eco drivingiem średnie spalanie na poziomie 7,5l/100km jest moim zdaniem wynikiem rewelacyjnym przy gabarytach tego auta. Wyjazd 2x na Chorwację po przejechaniu całej trasy średnie spalanie 6.0l przy zapakowanym bagażniku i czterech osobach na pokładzie co raczej jet nieosiągalne dla konkurencyjnych marek
4,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze oczekiwania są ciut większe.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ciągu okresu użytkowania miałem już wymieniony akumulator (z powodu niedostatecznego doładowywania przez system I-ELOOP), przednie lampy LED ( wyskakiwał błąd na desce rozdzielczej. W serwisie stwierdzili, że trzeba wymienić ze względu na brak komunikacji ze sterownikiem lamp. Poza wyskakującym błędem wszytko działało. Po wymianie wszystko jest ok). Teraz czeka mnie wymiana kompletu felg 19" (ze względu na łuszczący się lakier bezbarwny na każdej feldze). Pozytywne jest w tej całej sytuacji to, że serwis Mazda Matsuoka Łódź działa bez zarzutu i nie ma problemów z wymianą uszkodzonych podzespołów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na szczęście nie było poważnych usterek i oby tak zostało

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,50 zł
7,4
l/100km
3,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 III Sedan Facelifting