Szukaj

Lista ocen Mazda 626 IV (191) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 235 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~mlody750@wp.pl
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
jak wspomniałem - kilka rzeczy mi nie działa jak powinno. 1. siłowniki tylnej klapy bagażnika. 2. silnik krokowy 3. katalizator ps. te elementy były uszkodzone podczas zakupu... i były niestety nieco zakamuflowane przez sprzedającego (z wyjątkiem siłowników klapy)... ja też się zbytnio na tym wtedy nie znałem. Poza tym Madzia zawiodła mnie tylko raz - gdy padł aparat zapłonowy i zgasła mi na skrzyżowaniu i już jej nie odpaliłem:(...
3,0
~PkS
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Poprzedni wlasciciel przez 6 lat uzytkowania wymienil, wydech(caly bo skorodowal), uszczelke pod zaworami i oczywiscie co roku swiece, kable, hamulce (hamuja przy lekkim dotknieciu) wszystkie rzeczy eksploatacyjne na biezaco, auto ma 250000 przebiegu i pali na dotyk! Co 3-4 miesiace trzeba dolac oleju bo z full robi sie low. Wieksze koszty sa przy nowych BMW, mowie Wam, wiem cos o tym! Aaa..co do blachy to jest ocynkowana, takze jezeli jest...
5,0
~RaduŚ
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
jak to wszędzie... drobiazgi są mało istotne. 1. pękł mi wąż od płynu chłodniczego 2. zapieczenie się tłoczka w zacisku hamulcowym prawy przód 3. rozregulowanie się czujnika spalania końcowego wtedy zaczęła palić 10l/100km nawet może ciut więcej 4. poniżej -10*C odpalała i po chwili gasła i trzeba było później dłuższą chwilę pokręcić i dopiero łapała i to też niechętnie, a wszystko to wina obudowy filtra paliwa ponieważ się rozszczelniała...
3,0
~besthit@onet.eu
Mazda 626 IV
Kombi 2.0 D 75KM 55kW
Auto jest stare i nieddbane przez poprzednich wlascicieli wiec trudno wymagac cudow.Prawde powiedziawszy nie wiem czy go nie sprzeadac na czesci bo wiele deteli jest w stanie oplakanym.Mysle jednak ze nie jest to kwestia jakosci .W detalach widac ze auto jest wykonane w niektorych detalach rewelacyjnie. Po prostu kazde auto po tylu latach mozna zgnoic.Co siada u mnie: uszczelki drzwiowe, polka tylna, plastik w bagazniku, plastiki na dolnej...
4,0
~besthit@onet.eu
Mazda 626 IV
Kombi 2.0 D 75KM 55kW
Auto jest stare i nieddbane przez poprzednich wlascicieli wiec trudno wymagac cudow.Prawde powiedziawszy nie wiem czy go nie sprzeadac na czesci bo wiele deteli jest w stanie oplakanym.Mysle jednak ze nie jest to kwestia jakosci . Po prostu kazde auto po tylu latach mozna zgnoic.Co siada: uszczelki drzwiowe, polka tylna, plastik w bagazniku, plastiki na dolnej czesci drzwi,siedzenia.Jak ktos ma to kupie
5,0
~ediada
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Kupiłem auto 2 lata temu. Wymieniłem 2 razy komplet sworzni w wahaczu przednim. Zastosowałem metodę oszczędnościową i kupiłem części z JC. Do napraw zawieszenia najlepiej używać oryginałów. Trochę drogie w stosunku do zamienników ale odwdzieczą się długim okresem bezawaryjnej eksploatacji. Wymieniłem również tłumik końcowy, tarcze i klocki. Generalnie tylko części eksploatacyjne.
5,0
~marcin85
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
jak wspomnialem wyzej pepetum mobile.. raz cos wsadzam (np. zarowki z przodu) i juz o tym nie mysle bo sie nei psuje. jedyny dobiazg to silowniki tylnej klapy.. oyginalne zdechly, kupilem uzywki ze szotu i tez juz zdechly.. kupie teaz nowki i zobaczymy na jak dlugo staczy.. a wato wspomniec ze auto ma 15 lat a tylna klapa jest cholenie ciezka :)
5,0
~cressos
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Pomimo, że częste usterki zawieszenia mogłyby sugerować niską trwałość, ale musimy brać poprawkę ze względu na stan (fatalny) naszych polskich dróg. Silnik - praktycznie go nie ma, bo pod względem trwałości można o nim zapomnieć. reszta układu napędowego również. Legenda więc trwa...
5,0
~bogus_25@tlen.pl
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Potwierdzam, iż jest to samochód o ponadprzeciętnej żywotności. Nakłady finansowe z jakimi musiałem się liczyć to: wymiana świec żarowych, wymiana akumulatora, wymiana tarcz hamulcowych oraz okresowe wymiany płynów i elementów takich jak paski klinowe i rozrząd z rolkami.
5,0
~michal_lesicki@op.pl
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
Wymieniałem tylny zacisk, troche przy zawiasie. Traktuje to jako zwykłą eksploatacje (ja niestety bardzo dbam o samochód i lubię żeby wszystko było na PIKO, czego nie lubi żona:)) Znany powszechnie problem z korozją tylnych nadkoli i dolnymi krawędziami wszystkich drzwi.
Mazda 626 IV