Szukaj

Lista ocen Mazda 626 IV (207) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 219 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~a-gadula
Mazda 626 IV
Hatchback 2.5 24V 165KM 121kW
Zawsze będę każde auto porównywał do BMW choć to krzywdzące porównywac auto przednionapędowe z tylno....jednak. Samochód wspaniały, gdyby jednak nie nurkował tak przy hamowaniu (podzespoły sprawne) i miał ta precyzję co każde BMW hmm było by wspaniale. Jest jednak jedna tragiczna wręcz rzecz w mojej 626 2.5 V6...układ hamulcowy-niestety jest to porażka. Auto przy 165KM masie około 1270kg ma z przodu tarcze osrednicy 258mm. Koszmar. Nadmieniam,...
4,0
~michal_lesicki@op.pl
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
Dziwne auto. Design troszkę sportowy, naprawdę dynamiczny samochód a zawias... Przechyla się na zakręcie bardzo wyrażnie, pracuje bardzo głośno. Jazda na wprost bajka. Przy szerokich alufelgach latasz w koleinach jak żyd po pustym sklepie... Nie wspominając o promieniu zawracania który da się porównać do naszego rodzimego Zuka. Ale trwałość na najwyższym poziomie. Mam org przebieg, jestem czwartym właścicielem w historii auta i dopiero...
4,0
~a-gadula
Mazda 626 IV
Hatchback 2.5 24V 165KM 121kW
Przesiadłem się z BMW a jeszcze wcześniej była 323P. No niestety pomimo tego, że BMW miało 21 lat (E30)było lepiej zestrojonym samochodem w kwestii zawieszenia. Fakt, nie można porównywać właściwości jezdnych auta z tylnym napędem do ata z przednim, niemniej jednak na zakretach pewniej czułem stare bmw. W mazdzie zawieszenienie jest komfortowe jednak pierwszy raz jeżdżę na kierunkowych oponach o profilu 55 w rozmiarze 15 cali, zawsze były...
3,0
~PkS
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Auto prowadzi sie dosc dziwnie, przynajmniej na poczatku, troche sztucznie. Slabo dopracowany uklad jezdny, za mocne wspomaganie przez co prowadzi sie nienaturalnie. Kwestia wprawy. Po dluzszym czasie jest ok. Auto przez miekkie zawieszenie buja sie na zakretach a kierownica mocno odbija w druga strone, ale przy dobrej kontroli da sie wchodzic w zakrety na prawde przy duzych predkosciach. Jezdzilem juz z gorszymi ukladami, chodzby w nowych...
4,0
~mlody750@wp.pl
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
dobrze znosi nierówności. Wg mnie trochę nisko zawieszony, jak na zwykły "cywilny" samochód - nieco wyższy krawężnik i zahacza przodem lub podwoziem o podłoże. Moje auto jest trochę wyhuśtane. nie zmieniałem zawieszenia (jedynie łożysko PO, sworzeń wahacza L, przeguby zewn, ... mam go od 40 tys km i ... szczerze mówiąc remont zawieszenia by się przydał, ale ostatnio miałem kolizję - najechał na moją Madzię inny samochód i ... nie ma sensu już...
4,0
~bogus_25@tlen.pl
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Jest to auto przygotowane do podróży, nie na szybkie pokonywanie serpentyn. Jego rozmiary i masa sprawiają, że zawieszenie radzi sobie bardzo dobrze na trasie, ale zniechęca do agresywnej jazdy na krętej i dziurawej drodze (jakich jest pełno na Warmii i Mazurach). Niemiej zawieszenie wytrzymuje pełne dwa lata bez jakiejkolwiek ingerencji mechanika. Przy lepszej nawierzchni można spodziewać się po tym zawieszeniu jeszcze większej wytrzymałości.
4,0
~kriss
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
Zawieszenie wymienialem z przodu amortyzatory i wszystkie laczniki met-gum, gdy wszystko jest w dobrym stanie to jedzie sie super, obecnie mam juz wybite amortyzatory i auto plywa, ale to nie wina samego auta oczywiscie tylko braku dobrych amortyzatorow. Jedyna wada to hamulce, tylne tarcze slabo biora, podobno ten model tak ma. Mam go wyczutego i ja nie widze roznicy, hamuje OK ,ale pewnie nowsze konstrukcje robia to lepiej
4,0
~deha_@op.pl
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
bardzo podoba mi sie miekka charakterystyka zawieszenia. Niektorym moze przeszkadzac mocne pochylanie na zakretach i przy hamowaniu,ale za to na dziurach sie"plynie".Nawet po dlugej podrozy nie jest sie zmeczomym. Jesli chodzi o naprawy to lepiej kupic oryginaly,bo tanie zamienniki dlugo nie wytrzymuja. Bardzo dobre hamulce-jak na te czasy,ale tloczki maja tendencje do zapiekania sie.
5,0
~Rave
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
Dobre wspomaganie precyzyjny układ kierowniczy. Zawieszenie dość miękkie, komfort jazdy duży. Dobrze się prowadzi, jak na auto tej klasy. Polskie "drogi" dają się we znaki, koszt wymiany zawieszenia jest duży, nie polecam instalowania zamienników. Auto dobrze trzyma się drogi. Duuuża średnica zawracania, w mieście trzeba się sporo nakręcić
4,0
~Piotr
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
W RUCHU MIEJSKIM JEZDZI SIE NAPRAWDE SUPER, ZAWIESZENIE ŁADNIE TŁUMI WSZYSTKIE DZIURY I NIERÓWNOŚCI, JEST KOMFORTOWE. NA TRASIE ZWŁASZCZA PRZY WIĘKSZYCH PREDKOŚCIACH PRZY POKONYWANIU ZAKRETÓW TRZEBA TROCHE ZWOLNIC, BO MOZE ZABUJAC. POLECAM OPONKI O ROZMIARZE MIN 195 LUB 205 I OCZYWIŚCIE SPRAWNE AMORKI TO WTEDY JEST SUPER. NAPRAWDE TRZYMA SIE DROGI.
Mazda 626 IV