Szukaj

Lista ocen Mazda 626 IV (175) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 251 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~marcin85
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
dopoki nei zmienilem tlumika na spotowy (basowy) i nie wstawilem strumienicy to w sodku oaz na zwnatz auta nei slychac bylo silnika ;| dopieo dmuchawa wskazywala na to ze silnik pacuje, a w kabinie patzac na obotomiez widac ze silnik chodzil (na jalowym biegu).. teraz mam basowy tlumik i kecac silnik do max 3000 obr/min jest wysmienicie (jakby pod maska byl silnik 8 - garowy) a powyzej 3000 obr/min (jak wypzedzam albo cisne dla wlasnej...
4,0
~mazdafan
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Silnik świetnie wyciszony, czasem się zastanawiam czy jeszce chodzi. Są maty wygłuszające na powierzchni maski i na grodzi kabiny pasażerów. Jednak wyciszenie z podwozia nie jest tak dobre jak w przypadku niemieckich aut. Jak ktoś ma zużyte opony lub krzywo starte przez złą geometrię, to mogą mu się dać we znaki. Obecnie kupiłem nowe opony zimowe i jest na prawdę bardzo cicho. Wcześniej jeździłem na krzywo startych letnich i jest spora różnica.
4,0
~bogus_25@tlen.pl
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Jest to auto wyższej klasy, dzięki czemu jest przyzwoicie wyciszony. Zastosowano dużo mat wygłuszających. Jednak trzeba się liczyć z tym, iż przy prędkościach powyżej 120-130 km/h zaczyna się robić głośno w samochodzie (praca silnika oraz szum opływającego powietrza), ale jest to do zniesienia.
4,0
~Karol K.
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Silniczek Diesla wiadomo, że pracuje trochę głośniej niż benzyna, dlatego wyciszenie przydało by się troszkę lepsze. Przy benzynowym silniku pewnie wystarcza i jest ciszej. Choć biorąc pod uwagę inne samochody z dieslem z tego roku, to i tak wygląda to całkiem nieźle.
4,0
~Jarosław Franciszek Furmaniak
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
Po 200,tys trochę głośniej się zrobiło, może poduszki silnika się już trochę wyrobiły lub może stwardniały i układ wydechowy już raczej kwalifikuje się w całości do wymiany w ciągu najbliższego roku, ale po 20 latach to i tak rewelacja... ;-)
4,0
~Jacek S
Mazda 626 IV
Hatchback 2.5 24V 165KM 121kW
Dla mnie OK jak na tą klasę. W Xsarze jest wyraźnie głośniej mimo, że jest dużo nowsza (2008), ale to Xsara jest segment niżej i ma diesla. Tutaj cichutkie V6, dopiero powyżej 4000 obrotów zaczyna mruczeć i ochoczo kręci się do ponad 7000.
4,0
~Jacek S
Mazda 626 IV
Hatchback 2.5 24V 165KM 121kW
Dla mnie OK jak na tą klasę. W Xsarze jest wyraźnie głośniej mimo, że jest dużo nowsza (2008), ale to Xsara jest segment niżej i ma diesla. Tutaj cichutkie V6, dopiero powyżej 4000 obrotów zaczyna mruczeć i ochoczo kręci się do ponad 7000.
3,0
~kiler00718
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
nie jest źle jak na tak stare auto choć wiem że mogło by być o wiele ciszej na wolnych obrotach praktycznie nie słychać silnika problemy zaczynają się dopiero od obrotów powyżej 3000 i po dłuższym czasie męczy ten warkot przynajmniej mnie
3,0
~deha_@op.pl
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
slychac wiatr oplywajacy auto. Jak sie jedzie ok 100km/h lepiej szyb nie otwierac. Silnik nie daje o sobie zapomniec,szczegolnie gdy jest zimny,jadnak aby rozmawiac nie trzeba podnosic glosu. Lepiej kupic dobre radio i sluchac dobrej muzyki

Usterki Mazda 626 IV

Liczba wpisów: 26

Mazda 626 IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~ToYo
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Wyciszenie jest doskonałe jak na tą klasę auta. Przy 120 - 130 silnika nie słychać, są szumy opon i powietrza ale w wielu innych autach są one większe. Nie ma najmniejszego problemu ze słuchaniem pięknej muzyki ;)
Mazda 626 IV