Szukaj

Lista ocen Mazda 626 IV Sedan (49) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 103 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~deha_@op.pl
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
brat ma mazde 323 i przez 3 lata i 50000km wymenia tylko matrialy eksploatacyjne. Moj"Grzechotnik"to antyreklama niazawodnosci mazdy. przez 2 lata wynienilem: -przegub wewnetrzny i zewnetrzny( cena z wymiana 600zl)-termostat(50zl)-w przednim zawieszeniu laczniki,sworznie,gumy(800 zl)-swiece zarowe(320zl)-w tylnym zawieszeniu laczniki stabilizatora 2 RAZY(200zl) i wachacz wzdluzny(uzywany 70zl)-klocki hamulcowe przod i tyl+przetaczanie tarcz...
5,0
~yarekp00@poczta.onet.pl
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
bez usterek. W zasadzie to jedna byla. Wlasnie 2 tygodnie temu skasowano mi samochod (gosc wjechal mi w tyl a predkoscia ok. 80 km/h podczas oczekiwania na zmiane swiatel :-() I co? Tył nie istnieje, przod tez (wpadlem rozpedem na goscia stojacego przede mna), a ja caly i zdrowy wysiadlem z auta otwierajac drzwi. Moge powiedziec jedno. Pod wzgledem bezpieczenstwa biernego - SUPER!
4,0
~Jarosław Franciszek Furmaniak
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
ABS już po 16 latach zaczął bruździć ale jeszcze działał. A po skończeniu 18 lat już totalnie zrobił wysiadkę i należało o nim zapomnieć bo znowu te koszty, poza tym ta wspomniana już wcześniej uciążliwa na rozruchu usterka silnika lub programu nim sterującym - jakiś drobny lecz uciążliwy "błędzik"... ;-(
5,0
~grzegorz76
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
Pompa wody zaczęła chrobotać niby mogłem jechać na urlop ale wolałem wymienić przed wyprawą. Rozrusznik odmówił posłuszeństwa na wyprawie do sklepów ale mieszkamy wśród życzliwych ludzi-popchali. Poza tymi dwoma przypadkami KOMPLETNIE NIC i szkoda że już takich aut nie produkują :)
4,0
~Rave
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
Wymieniam, części eksploatacyjne i jeżdżę dalej. Hamulce tarczowe ( zwłaszcza tył) wymagają troski, ręczny czasem nie działa. Auto ma blachy ocynkowane, jeśli nie było bite to mowy nie ma o korozji
4,0
~Adrianos
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
Nie jest najgorzej zwłaszcza że auto ma tyle lat Golfy i inne niemieckie badziewia o wiele gorzej się trzymają po tych latach wiem bo jest lakiernikiem i mechanikiem
4,0
~Karol K.
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Chyba najbardziej dokuczliwy jest układ wydechowy. W czterech Mazdach jakie były u mnie w rodzinie w każdej był problem z wydechem. Poza tym bez większych problemów.
4,0
~tommalek
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Wymienilem amortyzatory z tylu(normalne zuzycie),Zapiekl sie zacisk hamulca z przodu w wyniku czego przegrzaly sie klocki i prawdopodobnie tarcze(lewa strona).
5,0
~Rafał Punko
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
są problemy z tarczami chamólcowymi,ele to wina serwisu ,który zamontował tani zamiennik twierdząc że wytrzyma
4,0
~rafal.krakowiak@poczta.wprost.pl
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Zrobiłem autem ok 20tys. i jak dotąd prócz zwykłej obsługi: olej, hamulce itp. nic do tej pory powaznego nie miało miejsca
Mazda 626 IV Sedan