Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 626 V Hatchback

lestat11@autograf.pl, 14 lat temu
Silnik 2.0 TD 101KM 74kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 178 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mazda 626 V Hatchback 2.0 TD 101KM 74kW 1998-2001 - Oceń swoje auto
3,69
12% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : niskie spalanie przy jezdzie z glowa
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : problemy z lektonika
3,0
Całokształt
bylem wlascicielem tej mazdy przez 2lata, z auta jestem bardzo zadowolony, po miescie (jakim jest czestochowa-jako taki tryb miejski) udalo mi sie zejsc do 5,5l na 100km (jak:szybka zmiana biegow na wyszy, hamowanie silnikiem, przewidywanie sytuacji na drodze). niestety drugi raz bym nie kupil tego samochodu w Polsce, mialem pecha i kupilem wersje przejsciowa (japonska pompa DENSO), mialem problem tego typu ze silnik gasl (czasami nawet co 100m), bylem u 12tu mechanikow i karzdy wymyslal cos innego (wymienilem oba sterowniki, kable i wtyczki do nich, filtry, stacyjke itp),prawie nikt nie mial odpowiedniego programu zeby sie podlaczyc (przypominam ze to wersja przejsciowa), a ci co mieli mowili ze to wlasnie sterownik bo nie pokazuje zadnych bledow, z auta co do jazdy jestem zachwycony ale w naszym kraju nie ma fachowcow do japonczykow z elektronika, w serwisie mi powiedzieli ze najblizsza diagnostyka tej wersji jest w holandii:D. na zakonczenie powiem jedynie ze a koniec pojechalem do mechanika-amatora (chyba nawet komputera na oczy nie widzial), potraktowal problem ksiazkowo i znalazl przetarty przewod:) (wyjasniam: przetarty przewod dotykal do masy a spadek napiecia wylanczal sterownik odpowiedzialny za prace silnika). podsumowanie: u 12 mechanikow auto spedzilo pol roku:( ponad 20 nie podjelo sie proby:( jeden warsztat regeneracji pomp prosil mnie bym nie przyjezdzal(ach ta elektronika):(, na niepotrzebne czesci, telefony i oszustow (serwis BOSCHa byl przekonany ze to ich pompa chociaz grubym drukiem bylo wybite DENSO, co niektorzy kasowali za podpiecie pod komputer majac jedynie jak sie pozniej okazalo tylko kalkulator w biurze) wydalem ok 5000zl:( i na koniec mechanik-amator o nr 13 znalazl usterke za 150zl:)... niestety po tych przejsciach po miesiacu elektronika pompy nie wytrzymala tylu pseudo-mechanikow... i wtedy z zalem rozstalem sie z moja mazdeczka:(
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 101KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda 626 V Hatchback