Szukaj

Lista ocen Mazda 626 V Sedan (48) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 76 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~youtobe
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Teraz grubsze sprawy przy zakupie nr 1 sprawdzcie zaciski p/tył hamulców ja wrobiłem sie w zapieczony zaciks przedniego kola i tu masakra niema zamienników orginał 1100 zł regeneracja około 450 zł nr 2 to ręczny dalem do poprawki ale słyszalem ze wszyscy mają z tym problem ogólnie oceniam układ hamulcowy na 2+ niestety ale chyba za słaby jest do tej budy !! 3 rzecz to chyba nikt nie zaprzeczy gnijące tylne nadkola i co dziwne tylko tylne...
5,0
~widiath
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Lać olej, zmieniać filtry. Jednak każdy samochód ma swoje słabe strony. W Mazdach zapiekają się zaciski, w moim przypadku na tylnym kole. Uznałem to za poważną usterkę, bo faktycznie auto było unieruchomione gdy zdemontowany zacisk trafił do regeneracji. Jej koszt to 200zł w nieautoryzowanym serwisie. Ponadto blachy mają tendencję do rdzewienia w miejscach newralgicznych, są to głównie tylne nadkola, dolna, wewnętrzna krawędź tylnych drzwi. W...
5,0
~widiath
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Lać olej, zmieniać filtry. Jednak każdy samochód ma swoje słabe strony. W Mazdach zapiekają się zaciski, w moim przypadku na tylnym kole. Uznałem to za poważną usterkę, bo faktycznie auto było unieruchomione gdy zdemontowany zacisk trafił do regeneracji. Jej koszt to 200zł w nieautoryzowanym serwisie. Ponadto blachy mają tendencję do rdzewienia w miejscach newralgicznych, są to głównie tylne nadkola, dolna, wewnętrzna krawędź tylnych drzwi. W...
3,0
~zz
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Korozja. Na koniec życia auta ducha wyzionął silnik, ale nie wiem jaka przyczyna. Najbardziej prawdopodobnie - brak wymiany rozrządu. Problemem są tylne zaciski - drogie w wymianie nawet na regenerowane. I poduszki silnika, a dokładnie ta od strony rozrządu. Olejowa, w oryginale ponad 1000 zł. Czy warto w aucie wartym 4 tysiące...
5,0
~Estwalk
Mazda 626 V
Sedan 1.8 90KM 66kW
Jedyne na co musiałem wydać to rozrząd (całkowity koszt 980 złotych na oryginalnych częściach) Mechanicy którzy wymieniali powiedzieli, że to perełka, bo faktycznie wygląda na 100 tyś - autko więcej stało jak jeździło.. Narazie może za dużo nie przejechałem (1200 km) ale 100% niezawodne i jestem pewien, że mnie nie zawiedzie.
5,0
~Jacek Muzyka
Mazda 626 V
Sedan 1.8 90KM 66kW
Najpoważniejsza usterka jaka miałem to niemoc wiatraka wentylatora. Zawsze staram sie serwisować auto w ASO lub warsztacie ktory sie tylko w mazdzie specjalizuje. Ale nie miałem czasu by i checi na zostawianie im auta na dluzej. Syn podjechał do jakiegoś elektryka ktory usterke usunął za 100zł.
4,0
~VenoRuto
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Jeżeli robi coroczne przeglądy u zwykłego mechanika można uniknąć przykrych niespodzianek. Trzeba dbać jak o każde auto a odwdzięczy się ono bezawaryjnością. Moja mnie nigdy nie zawiodła (awaria uniemożliwiająca dalszą podróż)
5,0
~Artur G.
Mazda 626 V
Sedan 2.0 136KM 100kW
Nie było przez trzy lata. Ani razu nie miałem sytuacji, kiedy nie mogłem autem jechać. Przepraszam, naprawiałem tylne błotniki (rdza) i założyłem plastikowe nadkola. No i raz klient wjechał mi w zderzak :)
5,0
~Lukasz
Mazda 626 V
Sedan 1.8 90KM 66kW
powazne usterki sie nie przytrafiaja rozwaznemu uzytkownikowi. jezeli auto jest szanowane i odpowiednio konsekwetnie serwisowane, ( ja co 10-12 tys km) to nic sie absolutnie nie dzieje.
5,0
~zlotyzabek55@poczta.neostrada.pl
Mazda 626 V
Sedan 2.0 TD 101KM 74kW
Miałem kilka różnych marek samochodów ale zawsze marzyłem o Mazdzie. Mam i niezawiodłem się . Autko odpłaca niezawodnością za wiarę w markę. Jeżeli kupię następne to tylko Mazdę.
Mazda 626 V Sedan