Szukaj

Lista ocen Mazda 626 V Sedan (70) - Silnik

Na liście zabraknie 54 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~zz
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Silnik prosty, niby niewysilony, niby bezkolizyjny. 115 KM z 2 litrów, mi od przebiegu 105 tys do sprzedaży przy 145 nie sprawiał problemów. Niestety, kolejny właściciel zarżnął auto. Czy wynikało to z jego braku wiedzy technicznej, czy z ukrytej usterki - nie wiem. Wiem tylko, że auto nie było wcale takie szybkie, ale za to paliło stosunkowo niewiele. Oleju nie pobierał - a jeżeli już, to ilości minimalne, ja na bagnecie nie widziałem różnicy.
4,0
~VenoRuto
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Silnik cichy i bezawaryjny, przez 2 lata nic się z nim nie działo. Prawdziwa japońska bezawaryjna jednostka. Moc 115 km wystarcza do swobodnego i w miarę dynamicznego przemieszczania. Na gazie sekwencyjnym pracuje bez zarzutu. Na 1000 km pali ok 1L oleju. Rankami lubi puścić niebieskiego dymka - wada uszczelniaczy, można zmieniać lub jeździć i obserwować stan oleju
4,0
~youtobe
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Silnik delikatnie pomrukuje na wolnych obrotach ledwo go słychac dopiero przy przyspieszaniu jest dość głosno , moim zdaniem 2.0 /115 km jest zbyt mało aby można było sie pobawic :)/ przy normalnej spokojnej jazdy jest ok ale minimum jakie jest potrzebne na te gabaryty to 136 km!! Auto mam na lpg firmy Koltec i przyznam ze nie czuje różnicy miedzy lpg a PG
4,0
~widiath
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Moc 115KM jest wystarczająca przy przemieszczaniu się z A do B. Przy wyprzedzaniu auto nie zawiedzie, na 3. naprawdę daje radę. Jednak jeśli ktoś szuka \"pałera\" to proponuję rozejrzeć się za wersją 136-konną lub innym autem. Obsługa: cóż, silnik bezobsługowy, prosty więc nie ma co się zepsuć. Old-schoolowy japończyk.
4,0
~widiath
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Moc 115KM jest wystarczająca przy przemieszczaniu się z A do B. Przy wyprzedzaniu auto nie zawiedzie, na 3. naprawdę daje radę. Jednak jeśli ktoś szuka \"pałera\" to proponuję rozejrzeć się za wersją 136-konną lub innym autem. Obsługa: cóż, silnik bezobsługowy, prosty więc nie ma co się zepsuć. Old-schoolowy japończyk.
4,0
~mocny.mocny@interia.pl
Mazda 626 V
Sedan 2.0 TD 101KM 74kW
trochę głośno, poza tym silnik bardzo elastyczny jak przy tej mocy dobre odejscie. o silnik należy szczególnie dbać bo przy ewentualnym serwisie ceny części silnikowych zabijają. Kompletny rozrząd ok 1100 zł, regeneracja pompy ok 2000 - 3000 tyś zł. Różnego rodzaju zawory tcv, spv od 1000 - 1800 zł.
5,0
~Artur G.
Mazda 626 V
Sedan 2.0 136KM 100kW
To japończyk i trzeba o tym pamiętać. Zabawa zaczyna się dopiero od 3000obr. Nie jest to auto dla młodziaka, jak moja poprzednia eFka, ale bez najmniejszego problemu wyprzedzam nią to, co potrzebuję. Max jechałem złoty osiemdziesiąt, a potem skończyła mi się droga :)
4,0
~tosman@tlen.pl
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Pomimo stosunkowo małej mocy i sporych rozmiarów auto sprawnie przyspiesza i niejednokrotnie zawstydza nowocześniejsze modele aut z porównywalnymi silnikami benzynowymi i turbodieslami. W trasie dosyć elastyczne i natychmiast reagujące na wcisnięcie pedalu gazu.
5,0
~Jacek Muzyka
Mazda 626 V
Sedan 1.8 90KM 66kW
Poprostu odpalam i jade. Mocy wystarcza by wyprzedzic. Gdy sie spiesze tez daje rade. Stonowany silnik z przyzwoita kulturą pracy. Przy pojemnosci 1.8 (wlasciwie 1.9) i 90km i masie pojazdu jest naprawde dynamiczny i spokojnie wystarcza.
5,0
~Jerry
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Bajka, dol slabszy, ale po chwili....a jak mruczy po 4000, elastycznosc Diesla, zbiera sie z niskich obrotow tez jak Diesel, nawet nie brzeknie. Jezeli przydusze na starcie, to niestety opony nie zbieraja, i to nie wina opon. Ten silnik jest rewelacyjny.
Mazda 626 V Sedan