Szukaj

Lista ocen Mazda CX-3 Crossover (21) - Silnik

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~sebtur
Mazda CX-3
Crossover 2.0 SKY-G 120KM 88kW
Silnik 120 KM - wolnossący - to był jeden z głównych atutów decydujący o zakupie auta. Silnik i jego moc idealnie pasują do masy samochodu. autko jest całkiem zrywne. Żona jeździ w 90% po mieście. Pojechaliśmy z żoną na autostradę aby sprawdzić jak daje sobie radę - przy prędkości 140 km/h jest ciche prowadzi się b. dobrze, szybciej na razie nie próbowaliśmy ze względu na tzw dobre dotarcie.
5,0
~kastomi
Mazda CX-3
Crossover 2.0 SKY-G 120KM 88kW
Wprawdzie na wyższych obrotach odgłos silnika jest uciążliwy, ale rzadko jest potrzeba kręcenia go powyżej 4000 obrotów, chętnie zbiera się do pracy, w zakresie potrzebnym do codziennej jazdy zaskakująco oszczędny. Funkcja i-stop działa bardzo sprawnie, nie powoduje dużych opóźnień w ruszaniu
5,0
~Michał
Mazda CX-3
Crossover 2.0 SKY-G 120KM 88kW
Silnik jest jego mocną stroną, 120 KM bez turbo daje radę, i zużycie paliwa 7 litrów - rewelacja (90% trasy to miasto), na autostradzie, trasa nad morze 140 - 160 km/h średnie spalanie 7 litrów i to mi się podoba w tym aucie, poprzednia Altea 6.7 litra oleju napędowego.
4,0
~Pedros77
Mazda CX-3
Crossover 2.0 SKY-G 120KM 88kW
Silnik 2.0, żwawy, trochę głośny. Kultura pracy przeciętna. Dość ekonomiczny. B.dobry do jazdy po mieście. Na trasie dostaje trochę zadyszki. Jak na tak dużą pojemność konkurenci robią, w porównaniu do Mazdy, torpedy. Pomimo to moment obrotowy silnika CX-3 wydaje się wystarczający.
3,0
~sti
Mazda CX-3
Crossover 2.0 SKY-G i-ELOOP 150KM 110kW
W ogóle nie widać, żeby silnik miał 150 km. Jest anemiczny i wymaga kręcenia do bardzo wysokich obrotów. Uciążliwy na górskich serpentynach, bo wymaga albo wolnego wygrzebywania się po zakręcie z niskich obrotów na 2 albo wrzucania 1 biegu.
5,0
~Zwobot
Mazda CX-3
Crossover 2.0 SKY-G 120KM 88kW
Dobre przyśpieszenie. Nieco zbyt głośny zanim się rozgrzeje, ale ton silnika przyjemny dla ucha. 120 KM całkowicie wystarcza w codziennym użytkowaniu przy jednocześnie niższym zużyciu paliwa niż w wersji 150 KM.
5,0
~wiesieko
Mazda CX-3
Crossover 2.0 SKY-G i-ELOOP 150KM 110kW
Silnik jest rewelacyjny. Na V biegu wyprzedzanie jest przyjemnością. Od kiedy przestałem zwracać uwagę na sugerowaną zmianę biegu nie muszą ciągle sięgać do lewarka zmiany biegów i jazda jest bardziej dynamiczna.
5,0
~Kacper
Mazda CX-3
Crossover 2.0 SKY-G 120KM 88kW
świetny silnik bez "wodotrysków" i przerostu formy nad treścią ... 2.0 w tak małym aucie naprawdę daje radę i dużą przyjemność z jazdy.
5,0
~Eri
Mazda CX-3
Crossover 2.0 SKY-G 120KM 88kW
Duży silnik 2.0 bez turbiny ale z niezłym momentem jest idealnie skrojony dla tego lekkiego auta. Do tego brzmi rewelacyjnie, szczególnie w trybie SPORT ;)
Dziennik kosztów dla Mazda CX-3 Crossover
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Mateusz
Mazda CX-3
Crossover 2.0 SKY-G 120KM 88kW
2.0 120 KM w zupełności wystarcza. Przy jeździe autostradowej powyżej 160km/h czuć,że silnik się trochę męczy. Nie jest to demon prędkości.
Mazda CX-3 Crossover