Szukaj

Lista ocen Mazda CX-30 (99) - Wentylacja i ogrzewanie

Na liście zabraknie 141 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Bartek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Jedna z większych wad CX30 - sterowanie klimatyzacją. Zastanawiam się kto programował tryb auto w tym samochodzie - jest bezużyteczny. W poprzednich markach 90% czasy jezdzilem w trybie AUTO i bylo komfortowo, w MAZDZIE niestety nie (zimą uruchamia pełen nawiew zanim silnik osiągnie jakakolwiek temperature, kierujac strumien na kolana kierowcy a nie na przednia szybe, efekt - pizdzi w kolana, szyby zaparowane). Automat w zasadzie caly czas...
2,0
~Bartek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Jedna z większych wad CX30 - sterowanie klimatyzacją. Zastanawiam się kto programował tryb auto w tym samochodzie - jest bezużyteczny. W poprzednich markach 90% czasy jezdzilem w trybie AUTO i bylo komfortowo, w MAZDZIE niestety nie (zimą uruchamia pełen nawiew zanim silnik osiągnie jakakolwiek temperature, kierujac strumien na kolana kierowcy a nie na przednia szybe, efekt - pizdzi w kolana, szyby zaparowane). Automat w zasadzie caly czas...
1,0
~Radosław Klimek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
No klęska, nawiewy frontalne można tylko włączyć lub wyłączyć, brak regulacji na każdym nawiewie. Ja lubię mieć mocniejszy nawiew od strony drzwi i słabszy po środku, tego nie da się zrobić. Tryb automatyczny klimatyzacji działa całkowicie źle. Chyba, że przeciętny Tojo używa tego zupełnie inaczej niż europejczyk. Włączam tryb auto, przełącza się na nawiewy frontalne, wentylator na maksa i obieg zamknięty. Nawet po 15 minutach nic się nie...
4,0
~Maciej
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Szyby potrafią się zaparowywać. Brak opcji z równoczesnym nawiewem na przednią szybę i górnych nawiewów kabiny. Uruchamianie ogrzewania wycieraczek, lusterek boczny i szyby tylnej za pomocą jednego przycisku, trochę zbędne zwł z powodu znanego problemu rozładowywania akumulatorów. Fajne ogrzewanie siedzeń foteli. Całkiem spora część kierownicy jest ogrzewana, wygodne.
4,0
~Anna
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-X 186KM 137kW
Na miejscu kierowcy to zdecydowanie najlepsza klimatyzacja, jaką kiedykolwiek miałam - doceniają ją szczególnie moje zatoki, które wreszcie przestał się w aucie przeziębiać. Jednak nawiewy po stronie pasażera, choć też oszczędzają jego głowę, to nieźle dają po łokciach i ramionach, nie da się tego tak ustawić, żeby na prawdę bidulowi nie wiało mrozem.
4,0
~pab567
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-X 186KM 137kW
Jest dobrze ale mogłoby być lepiej. Brakuje podgrzewanej elektrycznie przedniej szyby, wentylacji / klimatyzacji przednich foteli (tylne tez mogłoby mieć chociaż ogrzewanie), regulacji poziomów podgrzewania kierownicy. Algorytmy automatycznej regulacji temperatury w Skodach pracowały lepiej - tutaj zbyt często nawiew jest za mało intensywny.
2,0
~Wojtek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-X 186KM 137kW
Denerwująca praca klimatyzacji w trybie auto przy wyższych temperaturach. Klima cały czas zwiększ i zmniejsza obroty wentylatora dodatkowo w trybie auto cały czas jest włączony obieg wewnętrzny. Po wyłączeniu trybu auto i ustawieniu kierunku nawiewów wszystko działa jak trzeba. Może to jakaś wada w moim modelu.
3,0
~Robert
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-X 186KM 137kW
Mam zastrzeżenia. Wydaje mi się, że w maździe 3 szybciej można było nagrzać przy niskich temperaturach wnętrze. Brakuje mi regulacji poziomów podgrzewania kierownicy. Brak trybu Eco klimatyzacji. W maździe 3 sprawdzał się bardzo dobrze.
4,0
~Artur
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
Coś z wentylacją jest nie tak, zimą i podczas deszczu bywa, że mocno parują szyby, trzeba wtedy skierować strumień bezpośrednio na nie i podkręcić moc klimatyzacji. Wiatraki zbyt głośne przy wysokich obrotach. Nie przystoi klasie premium.
Dziennik kosztów dla Mazda CX-30
Średni koszt przejechania 100 km
46,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Mwstp
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Bez uwag działa bardzo dobrze. Fotele o kierownica szybko się nagrzewają. Brakuje oddzielnej klimy z tyłu na co dzieciaki narzekają, tj. w głowach im się poprzewracało, to nie jest mankament w tej klasie auta, ale fakt nie ma odrębnej regulacji.
Mazda CX-30