Szukaj

Lista ocen Mazda CX-5 II (89) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 95 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Jacek
Mazda CX-5 II
SUV 2.0 SKY-G 165KM 121kW
Jeśli mówimy o kosztach związanych z eksploatacją, to na razie mogę się wypowiedzieć tylko na temat spalania. Jazda czysto miejska na krótkich odcinkach tj. około 7 km powoduje zużycie ok. 8,8-9,0 litrów na 100km. Autostrada na tempomacie przy mocnym wietrze czołowym przy prędkości ok. 120 km/h to 8,0 l/100km, ta sama trasa przy ładnej bezwietrznej pogodzi i tej samej prędkości na tempomacie to 6,9 l/100km. Na trasie Sanok - Rzeszów podczas...
5,0
~Robert
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW
Przejechane 11tys w niecały rok, średnia spalania 8,5l w tym czasie kilka dłuższych tras ale głównie jazda w koło komina. Przy lokalnej jeździe na dystansach 2-3km spalanie na poziomie 11-12l, start z zimnym silnikiem; trasa Polska - Belgia (3tys km), full załadowany, cztery osoby (bez bagażnika) 7,1l (przelotowa 120km/h), przy drogach lokalnych tak do 100km/h udało się nawet osiągnąć 6,5l przy całej rodzinie na pokładzie więc nawet w trasy...
3,0
~Paweł Rzeszów
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Spalanie do najniższych nie należy. W trasie jeszcze nie ma tragedii - wakazyjny wyjazd w trzy osoby Rzeszów - Split - Rzeszów spalanie na poziomie 7,5 l/100km. Na drogach wojewódzkich da się zejść do 6,5 przy spokojnej jeździe. W mieście na krótkich dystansach pali jak smok (zwłaszcza zimą). Poranny przejazd przez Rzeszów (ok 6 km) w zależności od nasilenia ruchu to wynik między 11 a 17 l/100km. Ale jak silnik się nagrzeje to nawet w mieście...
4,0
~Rafał
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Myślę, że spalanie nie jest takie złe. Koszty przeglądów też nie wydają się wygórowane (pytanie czy te przeglądy, wymiany olejów itp. są rzetelnie przeprowadzane.. to się jeszcze okaże). Jak się pytałem o ceny ewentualnych malowań elementów, to też nie urywają głowy. Jak na taki trójwarstwowy lakier to cena 450 PLN za element nie wydaje się kosmicznie wysoka. Koszt przedłużenia gwarancji do pięciu lat - 1700 PLN, też niewygórowana.
3,0
~piotr_tomaszewski2
Mazda CX-5 II
SUV 2.0 SKY-G 165KM 121kW
Auto dopiero przejechało 1000 km, jest zima więc pewnie będzie lepiej. Auto jest używane głównie w trasy. Spalanie na krótszych odcinkach ok 8.5l / 100km, trasa to ok 7l / 100 km. Rozgrzane auto i prędkość do 110 km/h pozwala na zużycie 6.5 l/100 km. Mniej to raczej tylko przy eko-jeździe 80 km/h na szóstym biegu. Średnie spalanie u mnie to 7.4 l/100 km, ale staram się jeździć bardzo spokojnie.
5,0
~Kamil
Mazda CX-5 II
SUV 2.0 SKY-G 165KM 121kW
Wolnossący - nie trzeba się martwić i oszczędzać oraz wymieniać turbiny, rozrząd na łańcuchu - nie trzeba go wymieniać co ileś tam tysięcy kilometrów, zawieszenie wielowachacz z tyłu bardzo trwałe, lampy ledowe - nie trzeba żarówek wymieniać. Pozostałe elementy jak w innych samochodach. Może małe tarcze - będzie trzeba trochę częściej wymieniać, ale za to będą tańsze do wymiany
5,0
~RaV
Mazda CX-5 II
SUV 2.0 SKY-G 165KM 121kW
Wychodzę z założenia, że Jak serwisujesz tak się auto sprawuje. Wiadomo, że koszty serwisu SUV-a będą droższe z uwagi na koszty hamulców, opon, ale myślę, że są na akceptowalnym poziomie. Jedyny większy minus w tym zakresie to koszty ubezpieczenia, które z uwagi na zainteresowanie Mazdami przez amatorów cudzej własności mogą windować cenę wysoko.
2,0
~Użytkownik
Mazda CX-5 II
SUV 2.0 SKY-G 165KM 121kW
Ceny serwisu rosną. Dodatkowo od tego roku wymyślono, że filtr kabinowy wymienia się przy każdym przeglądzie. Nie ważne że sam go wymieniam częściej niż trzeba. Jeżeli wymienię go miesiąc czy tydzień przed przeglądem bo czuję taką potrzebę, to i tak trzeba go wymienić żeby skasować talary. Ceny akcesorów śmieszne. Np. koło dojazdowe ponad 2 tys. zł.
5,0
~Empe
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Za kilka dni mija rok. Nie działo się nic. Leję tylko paliwo, a jego zużycie jest na akceptowalnym poziomie. Pali mniej niż poprzedni 1.8 też w benzynie. Przy ekodrajwingu:) do 90 osiągam 6,5 bez problemu. Automatyczne wyłączanie dwóch cylindrów przy mniejszym obciążeniu chyba działa. Ogólnie to mam 7,5 jeżdżąc normalnie.
4,0
~Jacek
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW
Serwis jest drogi w tej klasie samochodu, ale za to poza przeglądami nie daje powodów do odwiedzania mechanika. Spalanie na poziomie 7.8 l/100km z całego okresu użytkowania. Na autostradzie rośnie do 8.5-9 litrów. Mogłoby być nieco mniej, ale przy 2.5l i AWD do zaakceptowania.
Mazda CX-5 II