Szukaj

Lista ocen Mazda CX-5 II (90) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 94 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Seydlitz
Mazda CX-5 II
SUV 2.0 SKY-G 165KM 121kW
Samochód jeździ jak dobre auto osobowe. Zarówno na krętych drogach górskich jak i na autostradzie jedzie bardzo pewnie i stabilnie (sprawdzone podczas trasy z Poznania w Bieszczady przez S5 i A4). Siedemnastocolowe opony o wysokim profilu dają poczucie komfortu, dobrze wybierając nierówności bez uszczerbku dla właściwości jezdnych. Dzieje się tak niestety tylko podczas bezwietrznej pogody. Auto jest bardzo wrażliwe na boczne podmuchy wiatru i...
4,0
~Tomek
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW
Napęd 4x4 robi robotę, gorąco polecam, a jak teraz spadł śnieg to już w ogóle jest super, na mokrym też dobrze sobie radzi. Auto ogólnie jest bardziej przednionapędowe, robiłem testy na śniegu i w trzech dostępnych trybach (na mokrym tak samo), mocne naciśniecie gazu i przekręcają się przenie koła 1 lub 0,5 raz i dołącza się tył, w offroad jest ok, startuje na cztery od razu. Jak dodajemy gaz mocno ale przyrostowo to daje radę bez uślizgu...
5,0
~Paweł
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Bardzo dobrze się trzyma drogi jak na taki wysoki SUV. Najlepiej prowadzące się auto w swojej klasie. Konkurencją jest tylko Subaru Forester XT który też jest swietnym autem w prowadzeniu. Mazda CX-5 jedzie jak poszynach. Milimalnie się przychyla w zakrętach. Uczucia przy prowadzeniu prawie jak w sedanie z tym ze wyżej się siedzi. Autem nie buja na boki itd. Jest bardzo dobrze.
5,0
~RaV
Mazda CX-5 II
SUV 2.0 SKY-G 165KM 121kW
Układ jezdny jest bardzo dobry. Biorąc dodatkowo pod uwagę, że to SUV to należy się wypowiadać o nim w samych superlatywach. Auto pewnie trzyma się drogi zachowując wysoki komfort prowadzenia i tłumienia nierówności. Na wykorzystanie możliwości jakie daje układ jezdny nie pozwalają silnik oraz fotele niezapewniające wystarczającego trzymania bocznego.
5,0
~Kamilloeus
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Super, jest bardzo dopracowany i dobrze wyciszony, miękko wybiera nierówności, nie dobija na dziurach. Autem się płynie. Układ kierowniczy responsywny. Jak na SUV-a stabilnie wchodzi w zakręty. ( przeciwieństwo Lexusa NX i Mercedesa GLC ) jest prawie tak dobry jak w BMW X3 ( niestety cena powyżej 200 tyś.) Naprawdę jazda CX5 to sama przyjemność.
5,0
~Marcin
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Nastawy są dość sztywne i takie męsiste. Fajnie się tym jeździ. Ostatnio miałem test na A1 z pełnym bagażem i pasażerami na tych hopkach........bez żadnego stresu, nawet miałem banana na twarzy bo inne auta rzucało. Na pewno, na drogach kiepskiej jakości jest czasem nieprzyjemnie ale na normalnej drodze - bajka.
3,0
~Grzegorz
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Nie jest to auto które w zakrętach idzie jak po przysłowiowych szynach. Wynika to oczywiście także z wysoko wiszącego środka ciężkości. Generalnie zakręty które poprzednim (nisko zawieszonym peugeotem 407) robiłem bez zdejmowania nogi z gazu teraz muszę zdecydowanie odpuścić z prędkością.
4,0
~Damian
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Podwozie oceniam dość wysoko. Podczas jazdy na rondzie i przy szybkich szykanach auto się przechyla, ale to raczej cecha tej klasy samochodów, niż wada modelu. Na co dzień komfort jest akceptowalny, a pewność prowadzenia w zakrętach wystarczająca. Poza tym zawieszenie pracuje z umiarkowaną głośnością.
5,0
~Kamil
Mazda CX-5 II
SUV 2.0 SKY-G 165KM 121kW
Zawieszenie dobrze wybiera nierówności, bardzo twarde, na zakrętach jeżeli dostatecznie się nie przyhamuje to może rzucać osobami w środku, ale za to trzyma się jak przyklejony drogi - proponuję zobaczyć "test łosia" CX-5 i porównać do go "testu łosia" wykonanego przez toyotę RAV-4
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 II
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
9,2
l/100km
11,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Jacek
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW
Auto prowadzi się świetnie. Układ kierowniczy jest precyzyjny a zawieszenie nieco sztywniejsze niż w typowych SUVach, ale dzięki temu czuję się pewnie i sprawia przyjemność z jazdy. Na śniegu i na mokrym nie miałem problemów z przyczepnością.
Mazda CX-5 II