Szukaj

Lista ocen Mazda CX-5 II (90) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 94 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kamil
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Chyba najlepiej wyciszone auto w klasie. Poprzednie roczniki ponoć tak sobie z tym radziły, ale teraz nie ma wstydu. Cała podłoga jest zakryta płytą, szyby są laminowane. Przy dobrych oponach w środku słychać tylko silnik. Dodam, że robiłem jazdę testową CX-5 i Volvo XC-60 tego samego dnia i miałem wrażenie że w CX-5 jest lepiej. OK, robi się głośniej gdy silnik wchodzi na wysokie obroty, ale nawet przy 160 km/h jest znośnie. Nie wiem gdzie...
3,0
~wiele lat różnymi samochodami
Mazda CX-5 II
SUV 2.0 SKY-G 165KM 121kW
Silnik głośniejszy niż w ostatnim używanym przeze mnie samochodzie, ale dramatu na szczęście nie ma. Dodatkowo wpiszę w wyciszeniu, bo nie wiem czy będzie inne odpowiednie miejsce: na nierównym terenie (np. karbowany wyjazd z garażu), ale i nie tylko, zwłaszcza przy nierozgrzanym silniku (??) potrafi coś postukiwać - kabelek w podsufitce, elementy nawiewu, coś innego przy przedniej szybie? Nie wiem, serwis też "niczego nie stwierdził" mimo...
5,0
~Empe
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Cóż.... Na tym zależało mi najbardziej. Na komforcie jazdy, a właściwe wyciszenie jest do tego niezbędne. Jest bardzo cicho. Do 90 bajka, do 120 nadal komfortowo, powyżej i autostradowo jazda pozostaje bez szwanku dla uszu. Przy 160 zaczyna robić się mniej przyjemnie. Jazda w granicach dopuszczalnych prędkości na danej drodze gwarantuje cisze i spokój. A wtedy rozkoszujemy się Rage Against The Machine z nagłośnienia systemu Bose... Uwielbiam:)
5,0
~RaV
Mazda CX-5 II
SUV 2.0 SKY-G 165KM 121kW
Bardzo, bardzo dobrze. Jest cicho. Jedynie podczas przyśpieszania (z uwagi na charakterystykę silnika o czym pisałem wyżej) słychać silnik. Nie jest to jednak dźwięk przeszkadzający i jest słyszalny tylko przy wykonywaniu szybszych manewrów. Ato jest doskonale wygłuszone - może to być zasługa tego, że po zamknięciu drzwi nie zobaczycie w środku gołej blachy co oceniam zdecydowanie na plus.
4,0
~Vloper
Mazda CX-5 II
SUV 2.0 SKY-G 165KM 121kW
jestem zasadniczo zadowolony jednak powyżej 140/150 km/h albo przy redukcji aby wkręcić na obroty w celu "wykrzesania dynamiki" jest głośno. Co do dużej prędkości powyżej 150 km/h - w końcu to SUV i inaczej będzie niż w sedanie (głośniej) no i nie jest to auto z półki luksusowych, aspiruje do premium ponoć...
3,0
~Damian
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Podczas spokojnej jazdy zupełnie OK. Silnika nie słychać, a zawieszenie brzmi akceptowalnie. Po wciśnięciu gazu do oporu silnik brzmi... hmmm... sportowo? Na pewno głośno. Do tego auto trzeszczy na nierównościach. Trzeszczy konsola, tylna szyba i tunel środkowy. Dźwięki na kostce brukowej są gorsze, niż w kilkuletnim Fiacie Tipo.
5,0
~Marcin
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Do głównych poprawek auta po liftingu należało poprawienie wyciszenia. Nie wiem jak było w poprzedniej wersji (koledzy czasem narzekali na mazdy) ale tu jest świetnie. Bardzo się z żoną zdziwiliśmy. Jest tak jak powinno być. Może to nie maybach ale jak na taki tyłkowóz jest wystarczająco.
5,0
~Ziomeczek
Mazda CX-5 II
SUV 2.0 SKY-G 165KM 121kW
Bardzo dobre tłumienie dźwięków z zewnątrz oraz z układu zawieszenia. Każda część karoserii posiada elementy wytłumiające dźwięki oraz wibracje. Według mnie jest bardzo cicho i komfortowo, przy prędkości 140km/h można normalnie rozmawiać, a w mieście nie słychać silników oraz jazdy innych aut.
5,0
~Bisclavret
Mazda CX-5 II
SUV 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Cicho, naprawdę cicho. nie słychać szumu wiatru podczas szybszej jazdy. można spokojnie rozmawiać czy cicho słuchać muzyki. Nie polecam jednak jeździć, powyżej 60 km/h z otwartym oknem bo jednak hałas z opływającego lusterek powietrza przeszkadza (czego jednak nie słychać przy zamkniętym oknie)
4,0
~Jacek
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW
Starsze CX-5 podobno były kiepsko wyciszone ale ten model jest przyzwoity. Nieco do klasy premium mu brakuje ale oceniam w tej klasie cenowej. Są lepiej wyciszone auta w tej cenie ale nawet przy prędkościach 140 km/h nie boli głowa i słychać radio.
Mazda CX-5 II