Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 II SUV

rafal, 6 lat temu
Silnik 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-5 II SUV 2.0 SKY-G 160KM 118kW 2017-2018 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Bosko trzyma sie drogi nawet w fatalnych warunkach.
Układ hamulcowy : Auto hold to jest cudo. bałem sie elektrycznego hamulca, ale ta funkcja jest rewelacyjna.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak.
5,0
Całokształt
Moja opinia może być nie wiarygodna bo przesiadłem się na Mazdę z 5letniego Opla, więc jakość CX-5tki deko mna wstrząsnęła. Generalnie, te wszystkie review wideo w necie, rzekomo sponsorowane, okazują sie prawdziwe, więc jeśli chcecie poznać szczegóły to wrzućcie w google i posłuchajcie. Ja od siebie dodam tylko, że nie dawno jechałem nią za Zakopiance przy mocno padającym sniegu, ślisko i slaba widoczność. Większość samochodów powoli prawym pasem. Początkowo ja też. Ale potem wskoczyłem na lewy i dalej gazu. I co się okazało? Jak bym jechał po suchym asfalcie w lecie, ten samochód jest niesamowicie stabilny. Poprostu sam jedzie. Oplem przy takiej prędkości niebyłoby szans utzrymać się na pasie. Za całokształt 5*, ale mówię, nie mam porównania do innych wypasionych aut. Być może germańskie szroty sa lepsze.
Wrażenia
4,0
Silnik
Benzyna 2.0. Faktycznie czasami jakby ciut słaby, ale ze skrzynia manualną nie ma problemu. 1 raz pod górkę kark w BMW mi siedział na zderzaku, ale tak na codzień po miescie to zupełnie się tego nie odczuwa.
5,0
Skrzynia biegów
Brak zastrzeżeń.
5,0
Układ jezdny
Wystarczy dotknąć kierownicy i sam jedzie. Nie żartuję. Najfajniejszy jest sytem trzymania pasa, sam odbija na autostradzie kierownicę, gdy się zaczyna przekraczac linię.
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Trzeba się przyzwyczaić, bo boczne słupki troche ograniczają pole. raz skręcając w lewo, o mało co nie rozjechałbym pani na przejściu.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Podgrzewana kierownica i fotel - da się życ bez tego, ale jak się nie nosi rękawiczek w zimie, to sie przydaje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez szaleństwa, ale miejsce jest, nawet z 2 fotelikami dla dzieci.
5,0
Wyciszenie
To też prawda, przy niskich prędkościach nie słychać, czy sinik pracuje.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na razie ponosze koszty paliwa, więc OK.
5,0
Stosunek jakość/cena
Teraz mam pewność, ze warto wydac więcej kasy, a mieć lepszy samochód. gdy jechałem oplem do komisu, to mi się wydawał tak strasznie drętwy, że mnie to irytowało. A wczesniej myslałem, ze mam nawet spoko samochód :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie spalanie nie tak różowo, bo 10l, ale w oplu miałem 11,5, bo nie lubię stac w miejscu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek, ale użytkuje niecałe 2 mies.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKY-G 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Mazda CX-5 II

Liczba wpisów: 21

Mazda CX-5 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mazda CX-5 II SUV