Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 II SUV

Daniel, 4 lata temu
Silnik 2.2 SKYACTIV-D 184KM 135kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-5 II SUV 2.2 SKYACTIV-D 184KM 135kW 2018-2021 - Oceń swoje auto
4,43
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Dla mnie ten silnik jest fantastyczny, potrafi być naprawdę oszczędny, ale jak trzeba to ma wystarczające kopnięcie:)
4,0
Całokształt
Ja jestem generalnie zadowolony. Każdy pewnie będzie miał jakieś swoje uwagi, też je mam, ale jak pisałem poniżej, w każdym aucie coś znajdziemy co nas irytuje, przeszkadza i co nie działa tak jak byśmy chcieli. Jasne, że mazda powinna popracować nad pewnymi drobiazgami - lepsza jakość kamer, kierunki ledowe, podłokietnik. Jednak dla mnie nie są to mankamenty dyskwalifikujące to auto. Generalnie polecam:)
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy, sprawny. Ja tutaj nie mam się czego czepiać
3,0
Skrzynia biegów
Pracuje przyzwoicie, choć czuć przełożenia i często odnoszę wrażenie, że skrzynia musi zastanowić się nim zmieni bieg, zwłaszcza jak nagle wciśniemy gaz.
5,0
Układ jezdny
Nie mam uwag. Dla mnie jest bardzo dobrze, tylko te seryjne opony są do niczego. Już wiem, że po wymianie opon na klasę premium auto prowadzi się lepiej i jest ciszej
4,0
Karoseria
Cóż, ludzie narzekają na lakier, blachy itp. Fakt, że mazda ma bardzo "cienki" lakier. Ja cały przód okleiłem folią i jest ok. ale... tak samo okleił bym autko klasy premium gdzie warstwa lakieru jest znacznie grubsza (mercedes, bmw czy audi)
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dla mnie wystarczająca. To co mnie czasami drażni to lusterka, które w/g mnie są przesunięte za bardzo do tyłu.
4,0
Ergonomia
W zasadzie wszystko jest pod ręką. Mi nie przeszkadza to, że w czasie jazdy ekran obsługujemy tylko z pokrętła, kwestia przyzwyczajenia. Fakt podłokietnik mógłby być dłuższy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje, chłodzi, działa jak należy:)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest wystarczająco jak dla mnie, jest wygodnie i komfortowo, ale.... siedziska foteli mogły by być troszkę szersze - takie moje subiektywne odczucie
5,0
Wyciszenie
Tu jest bardzo dobrze. Głośniej robi się przy naprawdę dużych prędkościach powyżej 150km/h. Na dziurawych i łatanych drogach zawieszenie daje o sobie znać, ale to chyba kwestia jego twardości, które jest raczej zaletą niż wadą
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki co jedynym kosztem jest paliwo, a uto pozytywnie mnie zaskoczyło ponieważ osiągnięcie spalania na poziomie 6l nie stanowi karkołomnego zadania:)
4,0
Stosunek jakość/cena
Za wersjię maksymalnie wypasioną płacimy około 180tys. Ja uważam, że to auto jest w 100% wart tej ceny. Każdy, w każdym aucie znajdzie jakieś mankamenty czy niedogodności, nawet w autach klasy premium można by coś zmienić "pod siebie", a kosztują one znacznie więcej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w chwili obecnej brak, zobaczymy co dalej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na szczęście brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 SKYACTIV-D 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-5 II SUV