Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-60

Seweryn, 7 dni temu
Silnik 3.3 e-Skyactiv D 254KM 187kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 254KM 187kW od 2022 - Oceń swoje auto
2,86
33% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Jak w tytule ogólnie auto jest męczące..
2,0
Całokształt
Jeżeli nie chcesz mieć kłopotów omijaj ten samochód z daleka. Mam to auto w wersji 254 konie i 4x4, zrobione 19tys+ 5 tyś samochodem zastępczym. Mój stał ponad miesiąc w serwisie i szykuje się kolejna akcja. Na chwilę obecną : wymieniona skrzynia biegów, wygłuszenia drzwi, ciągle problemy z systemami wspomagania, zawieszenie dramat nie wspomnę o hamulcach- wymienione bez poprawy. Wyraźnie za małe tarcze dla tej masy i średnicy kół. Po informacji o niskiej ilości Adblue i zatankowaniu – komunikat nie znikł tylko odlicza kilometry do wyłączenia pojazdu. Właśnie przestał działać system bluetooth, zdalne zamykanie pojazdu i jeszcze kilka akcji z gasnącym ekranem i niezapalającym się silnikiem w start/stop. Mam kilkanaście samochodów nowych, robię sporo kilometrów – takiego dramatu nigdy nie widziałem. Te samochody nie powinny być dopuszczone do sprzedaży! Ok na plus dźwięk i spalanie. Poza tym kilka drobnostek – źle skonfigurowane przednie czujniki, problem z nagrzewającym się wnętrzem, jakość tapicerki daleka od premium, 12 aktualizacji oprogramowania. Po tej akcji prawnik będzie pisał o zwrot samochodu. Pozdrawiam i serdecznie odradzam..... Właśnie dostałem info po 3 tygodnia serwisu, że dalej nie wiedzą co z tym szajsem zrobić.
Wrażenia
5,0
Silnik
na chwilę obecną jedna z rzeczy która się nie zepsuła, na plus dźwięk i spalanie.
2,0
Skrzynia biegów
Mam wymienioną na nową, seryjnie zamontowana to był dramat teraz jest troszkę lepiej
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie dziwnie zestrojone ni to miękkie ni twarde. Poskakuje na przeszkodach a przy większych prędkościach niestabilnie się prowadzi
4,0
Karoseria
Niby ok a blacha jak ze słabej puszki po piwie, serwis wygłuszał drzwi
Komfort
4,0
Widoczność
ok, poza tym że lusterka są w połowie drzwi i żeby coś zobaczyć musisz mocno przekręcić głowę a wtedy zapalają się kontrolki i brzdękania o zmęczeniu kierowcy
3,0
Ergonomia
krótkie siedziska, brak boczków w fotelach
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak czujnika wilgotności, samochód paruje wewnątrz . Dodatkowo masz odczucie przegrzania wnętrza
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca i pasażer ok natomiast z tyłu bardzo niewygodnie i mało miejsca
3,0
Wyciszenie
Pomimo wyciszenia drzwi w serwisie, szału nie ma . Nie Basię porównać z tańszą konkurencją
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na chwilę obecną gwarancja a i ta jeżdżę zastępczym
2,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze polecam cokolwiek innego
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dramat
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeszcze większy dramat

On - zużycie paliwa dla silnika 3.3 e-Skyactiv D 254KM 187kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-60