Szukaj

Lista ocen Mazda MX-5 II (26) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~gracjant@op.pl
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.8 16V 146KM 107kW
1.8 (146 KM), zmienne fazy rozrządu - piszę dla pewności, aby każdy pamiętał z czym ma do czynienia: miasto (lekka noga) - 9.5 l/100km, trasa (lekka noga) - 7.7 l/100km, miasto (drifty,palenie,ucieczki) - 12 l/100km, trasa (200km/h) - 12 i więcej l/100km - wir w baku, aż widać jak strzałka paliwa chyli sie ku niechybnemu upadkowi. Ceny przeglądów ASO Mazda Szczecin: Rozrząd (rolka, napinacz, pasek) – 532 zł, Olej 10 W 40...
4,0
~wojtek32b
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Szczerze mówiąc - dokładnie nie wiem, dlatego moje oceny spalania są na przysłowiowe \"oko\". Myślę, że 10l nie przekracza. Nie jest to może super mało jak na 1.6, ale pamiętajmy, że mając do dyspozycji te 110km drzemiących w samochodzie, który na każdym kroku (lub właściwiej - metrze) zachęca do wciśnięcia pedału gazu nieco głębiej, no co prędzej, czy później i tak się decydujemy, nie jest to chyba aż tak zły wynik.
5,0
~Blasse
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Pali tyle, ile się w niego wleje. Może spalić bardzo dużo (w zimie, krótkie odcinki, włączone ogrzewanie) udało mi się dojść nawet do 13,5l/100. W lecie, jadać w trasę kilka tysięcy kilometrów osiągałem tak niskie spalanie, jak 6l/100. Ceny części śmiesznie tanie, konstrukcja zawiera mało elektroniki, więc i naprawy/wymiany niedrogie. No i najważniejsze - zadbane MX-5 się nie psuje ;)
5,0
~Eliaszko
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.8 16V 146KM 107kW
8 litrów w cyklu miejskim, 9 litrów do 140 km/h, na trasie do 110 km/h 6-7 litrów. Czy dużo na takie małe auto? Nie da się nim jeździć ekonomiczne. Co do samych części, to blacha wiadomo, ale mechanicznie bez zarzutu. Jedynie do czego mogę się przyczepić to w moim prawy przedni zacisk a raczej jego jarzmo się poluzowało + wyrabiające się tłoczki w hamulcach.
4,0
~sappheiros@op.pl
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Wbrew pozorom nieźle. Ceny napraw (mam to auto od niedawna, zatem na razie zrobiłem tylko to co musiałem po poprzednim właścicielu) nie są wygórowane, a zawsze należy pamiętać o... wolnym rynku :) Rozrząd (bez pompy), rolki, paski, wszystkie filtry, olej - w Krakowie - udało mi się zrobić za niecałe 800 zł.
5,0
~Nocturne
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Mechanicznie to jeden z najtańszych w utrzymaniu roadsterów tego okresu. Mnóstwo dobrej jakości zamienników koreańskich i japońskich. Filtry oleju i powietrza po 25zł. Ubezpieczenie nieco powyżej zwykłej osobówki z tego okresu. Spalanie wyższe, niż się spodziewałem.
5,0
~d
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
E
5,0
~Kamil J.
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Auto jest tańsze w utrzymaniu niż typowy Passat czy Audi A4. W mojej przez cały rok wymieniłem wyłącznik rozrusznika wart 50 złotych. Najwięcej wydamy na paliwo i ubezpieczenie.
4,0
~Max89
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Nic się nie psuje, więc tylko lejesz paliwo. Jeżdżę spokojnie, więc spalanie jest w porządku. Srednio 8l. Przy jeździe bez dachu pali trochę więcej niż z założonym.
Dziennik kosztów dla Mazda MX-5 II
Średni koszt przejechania 100 km
49,00 zł
10,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Sappheiros
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Silnik nie jest paliwożerny, a awaryjność dosłownie śladowa. Koszty części? Nie wiem :) Praktycznie niczego przez 3 pełne sezony nie robiłem.
Mazda MX-5 II