Szukaj

Lista ocen Mazda MX-5 II (25) - Widoczność

Na liście zabraknie 16 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
[email protected]
Cabrio 1.8 16V 146KM 107kW
Mazda MX-5 II
Co mnie irytuje: Zatrzymujesz się normalnie jak w innych autach przed skrzyżowanie - nie widzisz górnych świateł na skrzyżowaniu, widok bocznych jest utrudniony. Siedzi sie niżej niż w innych autach. Głowa na wysokości lusterek zewnętrznych innych samochodów - oślepiają Cię w nocy światła samochodów nadjeżdżających lub podążających za tobą na trasie poza miastem. Zgroza na max`a. Jednak nie jest to wina samochodu, tylko dużej ilości źle...
4,0
~Pawel
Cabrio 1.8 16V (BPD) 140KM 103kW
Mazda MX-5 II
Bez dachu - doskonała. Z dachem są pewne problemy. Gdy za blisko podjadę pod światła, muszę się nieźle nagimnastykować, żeby zobaczyć czy się zmieniły:) To samo gdy podjeżdżam do ulicy pod kątem 45 stopni bo widoczność w takim przypadku ogranicza bok dachu (między boczną szybą a tylna szybą), po założeniu hardtop\'a ten problem znika bo tylna szyba jest wtedy znacznie większa. Generalnie nie jest źle, spodziewałem się czegoś dużo gorszego.
4,0
[email protected]
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Mazda MX-5 II
Ze złożonym dachem dokładnie taka jak idąc pieszo - widać wszystko. Po postawieniu dachu jest trochę gorzej. Zwłaszcza jeśli trzeba patrzeć po skosie do tyłu (wyjeżdżając z miejsca parkingowego) - wtedy nic nie widać. Tylna szyba jest jednak wystarczająco duża (prawie 2x większa niż np, w S2000). Problemem jest jeszcze widoczność sygnalizatorów na światłach - nie można podjeżdżać zbyt blisko
Dziennik kosztów dla Mazda MX-5 II
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
[email protected]
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Mazda MX-5 II
Ze złożonym dachem dokładnie taka jak idąc pieszo - widać wszystko. Po postawieniu dachu jest trochę gorzej. Zwłaszcza jeśli trzeba patrzeć po skosie do tyłu (wyjeżdżając z miejsca parkingowego) - wtedy nic nie widać. Tylna szyba jest jednak wystarczająco duża (prawie 2x większa niż np, w S2000). Problemem jest jeszcze widoczność sygnalizatorów na światłach - nie można podjeżdżać zbyt blisko
2,0
~Sappheiros
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Mazda MX-5 II
Po złożeniu dachu widoczność do tyłu jak u... pieszego :) Troszkę mogą przeszkadzać małe słupki, przy zamkniętym dachu tylna szybka faktycznie jest bardzo mała, ale najbardziej przeszkadza nisko osadzony dach powoduje, że dojeżdżając do świateł trzeba się solidnie natrudzić aby coś zobaczyć, ewentualnie zatrzymywać się o 1-2 metry przed linią.
5,0
~Blasse
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Mazda MX-5 II
Doskonale, w końcu to kabriolet :) Nic nie ogranicza widoczności! Z założonym dachem trzeba się przyzwyczaić do nachylania się, by zobaczyć kolor światła na sygnalizacji wiszącej nad skrzyżowaniem :)
3,0
~Kamil J.
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Mazda MX-5 II
Bez dachu - rewelacja, z dachem materiałowym - słabo, co logiczne. Nie warto wtedy podjeżdżać zbyt blisko sygnalizatora... nie zobaczymy kiedy światło zmieni się na zielone.
3,0
~Nocturne
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Mazda MX-5 II
Co częste w kabrioletach - z zamkniętym dachem jest masakra. Do tyłu trzeba cofać na czuja. Z otwartym wiadomo - panorama. Lusterka duże, sterowane elektrycznie.
4,0
~wojtek32b
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Mazda MX-5 II
Bez dachu - doskonale, z dachem cofanie staje się nieco trudniejsze, ale podstawowa umiejętność korzystania z lusterek powinna wystarczyć do uniknięcia kolizji i przycierek :)
3,0
~iroc
Cabrio 1.8 16V (BPD) 140KM 103kW
Mazda MX-5 II
Top down - jest super także do tyłu. Za to z miękkim dachem w górze do tyłu jest źle. Ale nie dla widoczności ten samochód się kupuje ;-)
Mazda MX-5 II