Szukaj

Lista ocen Mazda MX-5 II (26) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~gracjant@op.pl
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.8 16V 146KM 107kW
I tutaj jest właśnie Azorek pogrzebany... Tak to jest, jak wymarzyłeś sobie cabrio z miękkim dachem. Do 85-90 km/h natężenie negatywnych dźwięków nie przekracza granic równowagi, jest supcio, zależy to oczywiście także od rodzaju nawierzchni. Im gorsza... Zaskoczę Was jednak :) jest bowiem pewna prawidłowość - różnica szumów przy 130km/h a 200km/h jest... żadna - ja jestem pan niszczyciel świata ciszy :)
4,0
~wojtek32b
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Nie miałem niestety okazji porównać wyciszenia do innych roadsterów/cabrio, lecz dźwięki z zewnątrz i spod maski dochodzące do nas podczas jazdy z zamkniętym dachem nie męczą. Nie słychać również żadnych świstów itp. co teoretycznie mogłoby występować w tego typu samochodzie. Z otwartym dachem możemy wsłuchać się w świergot ptaszków oraz inne dzikie odgłosy naszego kraju... :)
4,0
~Eliaszko
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.8 16V 146KM 107kW
Wiatr we włosach - to musi być głośno :) Jeśli ktoś myśli że zakładając Hardtopa rozwiąże ten problem to myli się i to bardzo. Zamontowany hardtop jest głośniejszy niż zwykły dach z winylu lub z materiału. Wszyscy użytkownicy MX-5 chcą na początku Hardtop po czym go sprzedają po roku.
1,0
~iroc
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.8 16V (BPD) 140KM 103kW
Fatalne wyciszenie :D i o to chodzi!! Dźwięk silnika jest boski (mimo, że to tylko mała, rzędowa czwóreczka!) i bardzo się cieszę, że dobrze ją słychać. Poza tym wygłuszenie komory silnika i całej reszty to tylko dodatkowe kilogramy... Po co one komu w roadsterze?
4,0
~prosac@interia.pl
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Z otwartym dachem jest nieźle, ale po jego podniesieniu robi się głośniej. Teraz z trudem wyobrażam sobie trasę 500km. Robię spokojnie 200 i jest w miarę OK. Trzeba mieć dobre audio i wyciszenie wtedy jest git.
4,0
~prosac@interia.pl
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Z otwartym dachem jest nieźle, ale po jego podniesieniu robi się głośniej. Teraz z trudem wyobrażam sobie trasę 500km. Robię spokojnie 200 i jest w miarę OK. Trzeba mieć dobre audio i wyciszenie wtedy jest git.
2,0
~Nocturne
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Jest typowo głośno dla aut tej klasy. Zarówno silnik jak i szumy. W mieście to nie przeszkadza, ale powyżej setki nie słychać radia. Praca zawieszenia w normie.
4,0
~Blasse
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Samochodem jeździ się bez dachu, lub z dachem miękkim, a wyciszenia powstydziłby się niejeden miejski \"maluch\" ;) Do 80-90km/h jest cichutko, później robi się głośniej :)
5,0
~d
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
B
Dziennik kosztów dla Mazda MX-5 II
Średni koszt przejechania 100 km
49,00 zł
10,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Pawel
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.8 16V (BPD) 140KM 103kW
Jest znacznie głośniej niż w standardowym samochodzie. Przy dłuższej trasie może to być trochę irytujące ale po zdjęciu dachu całkowicie o tym zapominam:)
Mazda MX-5 II