Szukaj

Lista ocen Mercedes GLC (36) - Skrzynia biegów

Pokaż filtry
5,0
~Miki
Mercedes GLC C253
Coupe 2.0 250 211KM 155kW
Mój pojazd posiada 9 stopniową przekładnię, jest świetna, w przeważającej mierze zmienia biegi niewyczuwalnie, aczkolwiek przy zmianie z "dwójki" na "trójkę", pojawia się czasem delikatne szarpnięcie, występuje ono przy wolnej jak i szybszej jeździe. W ASO oznajmili, że skrzynia działa poprawnie, a szarpnięcie jest w granicy jej właściwości.
5,0
~bithoven
Mercedes GLC
SUV AMG 3.0 AMG 43 367KM 270kW
Przesiadłem się ze skrzyni manualnej, a na testach jeździłem GLC w Dieslu. Zaryzykowałem i zdecydowałem się na 43AMG - skrzynia z tym silnikiem bardzo szybko i sprawnie zmienia biegi. Pozytywem jest to, że nie ma gałki zmiany biegów pomiędzy fotelami lecz jest przy kierownicy - powstało dodatkowe miejsce na schowek.
4,0
~R.L
Mercedes GLC C253
Coupe Facelifting 2.0 200d 163KM 120kW
Mimo,ze to zachwalany 9g tronic to mam mieszane uczucia. `Skrzynia potrafi sie "zgubic', tzn; czasami z jakiegos powodu przeciaga przełaczenie biegu, przy jezdzie prędkością 20-30 km/h kilka razy usłyszłem głosne stuknięcie-zgłosiłem to do Mercedesa,ale nic nie wykryli, także nie wiem.
4,0
~sonicoseus
Mercedes GLC C253
SUV 2.0 250 211KM 155kW
Automat ma 9 biegów już przy 60 km/h potrafi wrzucić 6 bieg, często też pokazuje 9 bieg co przekłada się na niższe spalanie. Potrafi nieco szarpnąć przy niższych biegach gdy się zwalnia ale do dynamicznej jazdy jest szybki. Jest to klasyczna hydrokinetyczna aut. skrzynia biegów.
5,0
~Mario 1971
Mercedes GLC C253
SUV 2.1 220 d 170KM 125kW
W trybie comfort zmienia każdy bieg po dojściu do 2000 obrotów. Przy 120 km/h mamy 9 bieg i 1600 obrotów. W trybie sport+ przeciąga bieg do 4000 obrotów i jest pamiętając o wzmocnieniom chipem bardzo dynamiczny. Można oczywiście zmieniać biegi łopatkami- wyposażenie AMG.
4,0
~nieznaczekApewnośćsiebie
Mercedes GLC C253
SUV 2.0 250 211KM 155kW
Nie jeździłem nigdy Audi, ale z tego co widziałem na filmie Autocentrum co robi skrzynia w nowej A4 to naprawdę jestem chętny przekonać się na własne oczy. Tak czy inaczej w trybie comfort skrzynia działa delikatnie, a manetki zdecydowanie poprawione w stosunku do 7G-tronic.
5,0
~Andrzej
Mercedes GLC X254
SUV 2.0 220d MHEV 197KM 145kW
Ideał. 9 biegów świetnie się sprawdza, szczególnie przy spokojnej jeździe. W połączeniu z miękką hybrydą nawet start/stop dobrze działa i nie trzeba go wyłączać, co jest rzadkością w dzisiejszych samochodach. Sterowanie biegami przy kierownice super wygodne.
4,0
~Rafek
Mercedes GLC C253
SUV Facelifting 2.0 200d 163KM 120kW
Szkoda że nie ma większych realnych różnic między trybami. Niby fajne jest włączanie luzu w trybie Eco, ale na oszczędności się nie przekłada, a silnik jest w nim zdławiony. Z kolei w Sporcie nie wrzuca wcale 9. biegu.
5,0
~Litwos
Mercedes GLC C253
SUV 2.0 250 211KM 155kW
Kwestia ustawień. Na Eco wiadomo jest trochę zamulona i trochę jej zajmuje zmiana biegów. Na sport+ jest rewelacja. Szybko zmienia biegi w bardzo sportowym charakterze i przy zmianie biegów jest wręcz szarpnięcie (fajne uczucie) :)
Dziennik kosztów dla Mercedes GLC
Średni koszt przejechania 100 km
57,50 zł
8,5
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Paweł
Mercedes GLC C253
SUV Facelifting 2.0 200d 163KM 120kW
Po mieście bardzo wygodna, mimo 9 stopni przełożenia są szybkie i dobrze dopasowane. Przy pełnym gazie sprawia wrażenie że trochę się spóźnia, wg mnie bardziej brakuje mocy nic coś nie tak jest ze skrzynią.
Mercedes GLC