Szukaj

Lista ocen Mercedes Klasa C W204 Limuzyna (38) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 36 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~bikepromotor
Mercedes Klasa C W204
Limuzyna 2.2 220 CDI 170KM 125kW
Tutaj już czujemy się jak w prawdziwym Mercedesie. Dobre tłumienie nierówności dróg, co w dzisiejszych czasach robi już wiele aut nawet klasy średniej. Moim zdaniem Mercedesa wyróżnia tutaj tłumienie ODGŁOSÓW z pracy zawieszenia, co dodatkowo daje wrażenie płynnej jazdy. Mniej czuje się dziurą, której się nie słyszało, nawet jeśli faktycznie tłumienie drgań byłoby takie samo, ale przy głośniejszym zawieszeniu. Samochód zdaje się lubić długie...
5,0
~Andrzej
Mercedes Klasa C W204
Limuzyna 3.0 350 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY 224KM 165kW
Z tej strony samochod jest wzorowy. 4matic daje rade w naprawde trudnych warunkach mialem okazje juz nie raz go przetestowac, 50cm sniegu idzie jak plug sniezny, bloto na polnych drogach super zabawa tylko pozniej mycia Duzo:) NAPED PRZEKAZYWANY JEST W STOSUNKU 40%przod i 60%tyl dlatego samochod prowadzi sie super z tendencja do nadsterownosci przy dodawaniu gazu. Szkoda tylko ze nie mozna calkowicie wylaczyc ESP
5,0
~il Dottore
Mercedes Klasa C W204
Limuzyna 2.2 220 CDI 170KM 125kW
Zawias - idealne połączenie komfortu i bezpieczeństwa. Dużo lepszy niż miałem w E-klasie! Wózek fruwa po zakrętach i jestem w stanie brać zakręt 10 km/h szybciej niż w E-klasie, wciąż bez poślizgu. Bajka! Jeździłem serią 3 BMW i wcale nie jest lepiej, tylko układ kierowniczy ma czulszy. W Mesiu jak to w Mesiu - nieco gumowy i bez czucia. Ale tylko nieco.
4,0
~perezes
Mercedes Klasa C W204
Limuzyna 1.8 180 K 156KM 115kW
Bardzo fajnie się jeździ, jednak przy wysokich prędkościach ciężko się utrzymać w pasie, gdyż najmniejszy ruch kierownicą powoduje zmianę kierunku jazdy. Jest to mój pierwszy samochód z napędem na tył i nie chcę już napędu na przód:) Gdyby nie ESP to poślizg przy co czwartym zakręcie, a zimą bym nie pojeździł.
2,0
~Tomek
Mercedes Klasa C W204
Limuzyna 1.8 200 K 184KM 135kW
Napęd na tył przy bardzo lekkim kufrze kończy się jazdą bokiem. Albo tyłem w zimie, na śliskiej drodze. Kilka słupów bardzo chciało mnie za to uderzyć, sam nie wiem jak je ominąłem. Rozwiązanie: worek z piaskiem w bagażniku. Wstyd jak cholera, pan krawiaciarz w Mercedesie z workiem piachu. PFFFF!
5,0
~marcin
Mercedes Klasa C W204
Limuzyna 2.2 220 CDI 170KM 125kW
Twardy, ale nie za twardy. Narazie nic sie nie zuzylo, nie zepsulo mimo, ze nie naleze do osob ktore jakos specjalnie dbaja o to zeby auto nie ucierpialo np. Czesto korzystam z tylnego napedu i przy kazdej nadarzajacej sie okazji z poslizgiem wchodze w zakrety
5,0
~Jasion
Mercedes Klasa C W204
Limuzyna 1.8 200 K 184KM 135kW
Świetne zawieszenie, przy 17" kołach i nierównej drodze troszkę trzęsie, natomiast Mietek nadrabia niesamowitą stabilnością. Samochód sunie jak przyklejony do drogi i nawet gwałtowny manewr przy 200 km/h nie jest w stanie go wybić z toru jazdy.
5,0
~rocznik 1955
Mercedes Klasa C W204
Limuzyna 1.8 180 K 156KM 115kW
Autem się \"płynie\". Na wybojach i skrzyżowaniach z szynami tramwajowymi słychać charakterystyczne \"stukanie\" amortyzatorów, ale się tego w ogóle nie odczuwa! Nie brałem wyposażenia sportowego, więc jest tylko wersja \"komfortowa\"
5,0
~Jasion1
Mercedes Klasa C W204
Limuzyna 1.8 200 K 184KM 135kW
Mam zamontowane sportowe zawieszenie i według mnie mimo nazwy jest to najlepsze zawieszenie na nasze drogi. Nie pływa nie trzęsie a samochód prowadzi się pewne nawet w dużych prędkościach
5,0
~Damian
Mercedes Klasa C W204
Limuzyna 3.5 350 272KM 200kW
Tył napęd trzeba jednak wyczuć, 4-matic ma lepsze przełożenie mocy i trzyma się drogi. Skręt kół jak na mercedesa przystało, ale już nie to co w 190 czy "beczce",
Mercedes Klasa C W204 Limuzyna