Szukaj

Lista ocen Mercedes Klasa E W210 Kombi S210 (61) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 40 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~LZ
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 2.2 CDI 143KM 105kW
Tutaj trochę gorzej. Komfort oczywiście SUPER, auto płynie jak statek i trzyma się drogi jak na szynach. Jednakże słabo z niezawodnością. Popularne jest wyrywanie łapy trzymjącej sprężynę w przednim zawieszeniu - u mnie wywaliło od strony kierowcy podczas jazdy, tak że sprężyna przeleciała pod autem i przyjebała w samochód jadący za mną, całe szczęście, że nie było szkód osób trzecich - koszt naprawy/spawania 300zł (mechanik powiedział, że nie...
5,0
~S210 2.0 Kompressor 186KM
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 2.0 Kompressor 192KM 141kW
Pojazd jest napędzany tylną osią. Wspomagany jest wszystkimi elektronicznymi dodatkami z zakresu bezpiczeństwa i utrzymywania toru jazdy dostępnymi w latach 1995-2003r. Możemy w nim wymienić systemy tj.: ABS, ASR(z możliwością wyłącznia), ESP, TC.. Tym samochodem się nie jedzie. Tym autem się płynie. Idealnie zestrojone zawieszenie płynnie pochłania wszystkie nierówności, głównie za sprawą tylnego zawieszenia. Priorytetową wartość posiadają tu...
4,0
~drfaustus@wp.pl
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 2.7 CDI 170KM 125kW
Oceniam poki co na czworke, gdyz tym modelem jezdze stosunkowo krotko i ciezko mi stwierdzic cos wiecej. Nie wychwycilem narazie zadnych niepokojacych luzow, pukania czy cos w tym stylu. Plusem jest to, ze mimo przebiegu okolo 245tys nie bylo nic w zawieszeniu do tej pory wymienianie. Na niedawnym przegladzie stwierdzono, ze koncowki powoli kwalifikuja sie do wymiany tak wiec na wiosne zamierzam sprawdzic stan zawieszenia dokladnie tak dla...
5,0
~MARCIN 30LAT
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 2.2 CDI 143KM 105kW
MIAŁEM WERSJE ELEGANCE I AVANTGARDE BARDZIEJ ODPOWIADA MI TA DRUGA JEST OBNIŻONE O 2 CM AUTO WYGLĄDA BARDZIEJ SPORTOWO WSPANIALE ZACHOWUJE SIĘ W ZAKRĘTACH A KOMFORT JEST TAK SAMO WYSOKI NA KONIEC POWIEM ŻE JEST WZOREM KONKURENCJA MOŻE POZAZDROŚCIĆ TRZEBA TYLKO UWAŻAĆ NA NASZE WYSOKACHNE KRAWĘŻNIKI Z TYŁU JEST ZAWIESZENIE NIVO KTÓRE NAWET PO MAKSYMALNYM ZAŁADOWANIU USTAWIA AUTO W POZIOMIE
5,0
~Bachus
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 2.9 Turbo-D 129KM 95kW
W porównaniu do 124 trochę gorzej. Często wybijają sie łączniki stabilizatora. Po za tym wymieniłem u siebie końcówki i drażki kierownicze, sworzeń, komplet gum i łączników z tyłu i z trzy komplety z przodu (wszystko lemforde, trw, febi). Za to doskonale się prowadzi. Nierówności wybiera celująco. Jak dla mnie jest ok.
4,0
~Jacek
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 2.9 Turbo-D 129KM 95kW
Gdyby nie siadające co 100tys. km przednie sprężyny było by super... o sorryy - łączniki przednie stabilizatora - tanie ale 40tys. km to max na naszych drogach. Poza tym rewelacja. Amortyzatory wytrzymują ponad 200tys. km na naszych drogach. Bardzo dobre trwałe hamulce, zawieszeni super zestrojone.
5,0
~Yachtclub
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 2.0 Kompressor 192KM 141kW
Mercedes ma dopracowany do perfekcji układ jezdny. Skęt genialny, auto trzyma sie drogi jak przyklejone. W zime trzeba uważać. Tylny napęd to nie przedni. Jeśli ktoś nie umie kontrolowac poślizgów niech lepiej poćwiczy.
5,0
~paliolot
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 2.0 Kompressor 192KM 141kW
Auto plynie po naszych dziurawych drogach pod warunkiem ze o zawieszenie sie dba a nie czeka az sie rozkraczy, zuzywaja sie laczniki stabilizatora przedniego i tuleje wahacza tylnego koszt smieszny wiec nie ma o czym mowic
5,0
~mks83
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 3.2 CDI 197KM 145kW
Zawieszenie, jedno z lepszych rozwiązań. Niedrogie w utrzymaniu, proste i trwałe. Wersje kombi mają przeważnie wyeksploatowany tył. Po wymianie elementów na nowe auto ładnie się prowadzi.
4,0
~Krnąbrny rajdowiec
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 3.2 CDI 197KM 145kW
Jest troszeczkę mało wrażliwy, ale to nie porsche... W wersji Avantgarde, zawieszenie jest dużo lepsze niż w innych wersjach, nie buja autem a i wg. mnie jest wytrzymałe nieco bardziej.
Mercedes Klasa E W210 Kombi S210