Szukaj

Lista ocen Mercedes Klasa E W213 (35) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~JERZY
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna 2.0 220d 194KM 143kW
dużo biegów 7,8 9 bieg to nadbiegi . przy delikatnym traktowaniu z buta 5 wchodzi przy 50 , 6 przy 60 , 7 powyżej 70 , 8 przy 100 zaś 9 pojawia się przy 125-130 , silnik kręci się wolno 1500 obrotów przy około 140 a 2000 przy 175 / h . więc jest cicho i mało pali. biegi zmieniają się niezauważalnie . troszkę dłużej skrzynia ciągneła na zimno w czasie mrozów .przy silniejszym depnięciu 5lub 6 bieg do 100 / h . jeszcze nie próbowałem do "...
5,0
~Martin
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna AMG 4.0 AMG E63 S 612KM 450kW
skrzynia biegów, która ma aż 9 biegów jest bardzo szybka i dopełnia tylko całość. Potrafi przy mocniejszym wciśnięciu gazu niewiarygodnie szybko zrzucić bieg. Nawet w trybie komfort potrafi zaskoczyć. Trudno jest się czegokolwiek czepiać. Oczywiście trzeba pamiętać że skrzynia się długo nagrzewa dużo dłużej niż sam silnik. Reasumując ta skrzynia świetnie sobie radzi z ta mocą.
5,0
~Bartek
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna 1.6 200d 160KM 118kW
Płynnie gładko i przyjemnie. Skrzynia ma 4 tryby pracy. Standardowo w trybie Normal utrzymuje niskie obroty i spalanie. Przy 150 km/h mamy 2000 obrotów na minutę. Zmiana na tryb Sport jest odczuwalna i dobrze sprawdza się na drogach lokalnych podczas wyprzedzania. Tryby ECO i Sport + są trochę na wyrost.
5,0
~Gieras
Mercedes Klasa E W213
Kombi 2.0 220d 194KM 143kW
Na razie super choć w trybie comfort bywa że wolno reaguje Tryb sport robi robotę samochód reaguje dynamicznie Trybu Eco nie testowałem Według mnie źle umieszczony przycisk do zmiany trybu pracy skrzyni który został umieszczony na tunelu centralnym Było by wygodniej na kierownicy
5,0
~MKS
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna 2.0 220d 194KM 143kW
Skrzynia biegów to wg mnie nejmocniejszy punkt tego auta.. Jeździłem paroma automatami w tym nowym BMW i Lexusem. Ta jest najlepsza wsród wielkiej 4ki * No, może Audi dorównuje ale nie ma tylu biegów. Meredes w trybie sport + zbyt często wykorzystuje wysokie obroty.
4,0
~Paweł
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna Facelifting 1.6 E200d 160KM 118kW
Tutaj gwiazdka mniej. Przy redukcji i próbie przyspieszenia nieraz przetrzymuje dosyć długo na wysokich obrotach, łopatek nie używam ( to taki bajer który raz się użyje i tyle ). Przy normalnej jeździe nie czuć zmian biegów. 9 biegów robi robotę .
5,0
~Alex
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna Facelifting 2.9 E400d 330KM 243kW
Skrzynia 9-biegowa świetnie się sprawdza w codziennej eksploatacji a biegi zmienia praktycznie niezauważalnie. Jest dość dobrze zaprogramowana i wystopniowana. Chyba "uczy się" nawyków kierowcy (mam takie wrażenie).
4,0
~iroc_pl
Mercedes Klasa E W213
Coupe 2.0 350 313KM 230kW
Nie jest to 8’mka ZFa jak w BMW. Ale gdyby nie przesiadka z takiej właśnie skrzyni, raczej nie miałbym wielu powodów do narzekania. Te 9 biegów to ściema, biorąc pod uwagę, ze poza trybami sportowymi auto rusza z 2ki.
5,0
~Marcin
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna AMG 3.0 AMG 43 401KM 295kW
Ideał do naśladowania, wymagający jednak na początku przyzwyczajenia i umiejętności aby przywołać odpowiednie przyłożenie, bowiem np 100 km/h ten samochód może jechać na 2 ale i na 9 przełożeniu
Dziennik kosztów dla Mercedes Klasa E W213
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Kamil
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna 2.0 220d 194KM 143kW
Według mnie troszkę za dużo biegów . Fakt że trzyma bardzo niskie obroty co przekłada sie na spalanie ale jednak wolałbym aby czuć było przyspieszenie zamiast ciągłego mieszania biegów
Mercedes Klasa E W213