Szukaj

Lista ocen Mercedes Klasa S W220 (69) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 81 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Jimi12
Mercedes Klasa S W220
Sedan 3.2 (320 CDI) 197KM 145kW
To limuzyna, nie powinienem się czepiać wiem, ale nie jest fajnie, jak dla mnie buja, kołysze, nie sprawia wrażenia przyklejonego, też nie wiem skąd to się niektórym forumowiczom bierze, przyklejone to jest Subaru. Tu miałem wrażenie jakbym miał wypaść z każdego ostrzejszego zakrętu. Kierownica jakby z opóźnieniem reagowała. W tym samochodzie poznałem co to nadsterowność, podsterowność wszystko naraz, na pewno ma wpływ też napęd na tył (uważa...
5,0
~potaki@interia.pl
Mercedes Klasa S W220
Sedan 4.0 V8 (400 CDI) 250KM 184kW
auto prowadzi się bardzo dobrze posiada genialny system aktywnego wspomagania kierownicy czyli siła działania dobierana jest odpowiednio do sytuacji. Auto posiada airmatic który utwardza zawieszenia podczas dużej prędkości i umużliwia podniesienie pojazdu podczas pokonywania trudniejszych odcinków polskich tzn. dróg. Co do awaryjności układu airmatic to śmieszy mnie to co piszą niektórzy że ciągle nie działa jest nieszczelny, Większość...
3,0
~majster
Mercedes Klasa S W220
Sedan 4.0 V8 (400 CDI) 250KM 184kW
Wygodny to fakt, w końcu to S Klasa, ALE ten cholerny AIRMTIC !!!! po co to montowali to ja nie wiem, parę razy opadł na glebie, raz cały- wymiana jakiegoś czujnika, 1000zł i to jeszcze nie w ASO, czasami na zakrętach lubi się załamać i opuszcza mu się wtedy przód- najczęściej, przynajmniej u mnie. Po deszczy lepiej nie jeździć, bo też lubi opaść. Zawsze rano podczas odpalania ruletka - czy się podniesie czy może dziś mazły dzień i opadnie na...
4,0
~ja
Mercedes Klasa S W220
Sedan 3.2 (320 CDI) 197KM 145kW
to wada i zarazem zaleta tego auta na polskich drogach plyniesz po nie równosciach( w zależności jakie masz felgi hehe)nawet na standardowych oponach dobrze trzyma sie drogi a wada to airmatic lubi sie psuc ale to tez zależy ile ma przejechane w zimie trzeba sie tez przyzwyczaic do tego ze kladzie sie na glebe i dosc opornie pompuje( i tu moja dopiska opadal w zimie bo kompresor od airmatica siadał po wymianie wszystko ok)
5,0
~KOPCZYŃSKI
Mercedes Klasa S W220
Sedan 4.0 V8 (400 CDI) 250KM 184kW
układ jezdny też jest super jak w mojej E klasie układ kierowniczy działa z taką samą precyzją jak w E klasie no ja nie mam zawieszenia air-matic to i dobrze bo ono się niestety często psuje a koszt jednego amortyzatora to 4000 zł.ESP ma trzy tryby możemy na stałe odłączyć lub włączyć albo opóźnić działanie systemu ale kiedy się wyłączy ESP to ta limuzyna lata bokiem jak slr.
5,0
~Nikodem Dyzma
Mercedes Klasa S W220
Sedan 3.2 (320 CDI) 204KM 150kW
REWELACJA ! Mam wersję tylko z Air Matic (bez tego nieszczęsnego Active Body Control). To auto po prostu płynie. Mam koła 17-tki, a i tak jest fantastycznie, gdyby były 16-tki na wyższym profilu, było by jeszcze bardziej komfortowo (koleżka ma takie koła-jeździłem tym autem więc mam porównanie).
5,0
~ernest_gajek
Mercedes Klasa S W220
Sedan 3.2 (320 CDI) 204KM 150kW
Jak na klocka mającego 5m to bardzo dobre właściwości jezdne. Bardzo dużo skrętność i lekkość podczas kręcenia kierownicą. Podczas hamowania nie zachowuje się jak łódź . Bardzo dobrze i stabilnie się zachowuje przy prędkość autostradowej
4,0
~schwyntzu
Mercedes Klasa S W220
Sedan 3.7 V6 (350) L 245KM 180kW
Pneumatyka robi swoje. Auto wybiera nierówności jak poduszkowiec i do tego pewnie zachowuje się na drodze. Bez problemu szybko pokonamy zakręt, jednak styl auta zachęca do spokojnej jazdy. Niesamowity komfort.
4,0
~cnc32@tlen.pl
Mercedes Klasa S W220
Sedan 4.0 V8 (400 CDI) 250KM 184kW
KOMPRESORA (1200ZŁ) JESZCZE NIE ZMIENIAŁEM A LUBI SIĘ WYKOŃCZYĆ PRZY 150TYS.KIEDY JEST MOKRO NA KRĘTEJ DRODZE LUBI SIĘ OPUŚCIĆ ZAWIESZENIE...I DU...A.POZA TYM NA RAZIE WYTRZYMUJE...ODPUKAC... AMORTYZATOR 1SZT -3500ZŁ...
Dziennik kosztów dla Mercedes Klasa S W220
Średni koszt przejechania 100 km
90,67 zł
7,3
l/100km
13,5
l/100km
16,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~KAMIL TEL: 505-555-149
Mercedes Klasa S W220
Sedan 5.0 V8 (500) 306KM 225kW
mamy do wyboru 2 tryby , zwykły idziemy w stronę komfortu po prostu płynie. i utwardzone zawieszenie za pomocą jednego przycisku różnica dosyć odczuwalna na zakrętach. IDEALNE ZAWIESZENIE.
Mercedes Klasa S W220