Szukaj

Ocena kierowcy - Mercedes SLK R170 Roadster

k, 6 lat temu
Silnik 2.3 (230 Kompressor) 197KM 145kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 135 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Mercedes SLK R170 Roadster 2.3 (230 Kompressor) 197KM 145kW 2000-2004 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : caloksztalt, mechaniczne solidne auto bez zbednej elektroniki i tony plastkiu, frajda z jazdy zwlaszcza z otwartym dachem po kretych serpentynach np w Bieszczadach
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : zadne
Inne : zadne 1
Inne : zadne 2
5,0
Całokształt
Swietne auto na weekendy i nie tylko z dosc duzym bagaznikiem, szybkie, na kazda pogode i sezon zima lato ze wzgledu na twardy dach, dwu strefowa klima, skorzane elektrycznie podgrzewane siedzenia, system audio Bose z subwooferem, bardzo dobrze i pewnie sie prowadzi az do predkosci maksymalnej 240 ktora osiaga bez problemu, jest bardzo komfortowy w porownaniu do Bmki w M a bez porownania do A6 Sline, sprezysty nie tlucze tak na polskich drogach , duzo frajdy za mega przyzwoite pienidze, pomalu young timer przyszly klasyk dlatego trzymam swojego w topowej kondycji. Swietna alternatywa do motocykla.
Wrażenia
5,0
Silnik
ladnie wygladajaca jednostka napedowa, czerwona obudowa , z kompresorem, stosunkowo cichy, slychac delikatnie jak pracuje kompresor przy okolo 4000 tys obr, bardzo dobrze przyspiesza od niskich obrotow, jak na 2.3 l oszczedny. Sprawia wrazenie bardzo solidnego ktoremu nie brakuje mocy.
5,0
Skrzynia biegów
bez zastrzezen, biegi jak na tylny naped wchodza pewnie i precyzyjnie.
4,0
Układ jezdny
sprezysty, komfortowy, ale pewnie sie prowadzi fakt ze nie jest tak precyzyjny jak Bmka na hydraulice, ale i tak pewnie sie prowadzi i czucie jest lepsze niz np w audi. Fajnie ktos to zaprojektowal, widac ze Mercedes postaral sie z tym modelem.
Komfort
5,0
Widoczność
super autko, po miescie nawet na trase mozna spokojnie "spacerowac" okolo 200, widocznosc jest bardzo dobra, moja zona bardzo lubi nim jezdzic, jest bardzo latwy w parkowaniu, przelot lublin poz nie powoduje wiekszego zmeczenia.
5,0
Ergonomia
wszystko tam gdzie trzeba pod reka, zadnych zastrzezen, chociaz same przelaczniki itd wskazuja ze jest to juz klasyk, bardzo ladne i czytelne zegary.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko chlodzi, grzeje, dwustrefowa klima, podgrzewane fotele, wszystko pasuje, nie chce sie wierzyc pomimo tylu lat wszystko dziala bez zarzutu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla dwoch osob jest wystarczajaco duzo miejsca plus stosunkowo pojemny bagaznik w sam raz na wypad dla dwojga na weekend w bieszczady.
4,0
Wyciszenie
szyby bez ramek w kazdym aucie powoduja charakterystyczny swist powietrza, poza tym dobrze ze nie jest calkowicie wyciszony bo w roadsterze nie o to chodzi on ma dawac znac ze jest.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
koszty niektorych podzespolow specyficznych dla tego modelu moga byc dosc drogie, ale generalnie auto nie sprawia jakis szczegolnych problemow, nalezy uwazac na standardowy w mercedesach rozne typy silnikow wyciek spod oslon walkow rozrzadu ale usuniecie go nie jest ani szczegolnie drogie (pare oringow) ani skomplikowane.
5,0
Stosunek jakość/cena
200 koni, 7.2 s do 100, maks 240 coupe cabrio za super pieniadze, jak trafi sie dobry egzemplarz z serwisowa historia i bez powazniejszej kraksy warto kupic. Autko na lata przyszly klasyk
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wycieki oleju spod oslon walka rozrzadu, bardzo tania i prosta naprawa nie wymagajaca wiekszych zdolnosci technicznych, jesli nie usunieta na czas moze doprowadzic do powaznego uszkodzenia elektroniki silnika. poza tym jak sie dba to jezdzi bez zarzutu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mercedes SLK R170 Roadster