Szukaj

Ocena kierowcy - Mercedes Vito W638

B a R, 17 lat temu
Silnik 2.3 D 79KM 58kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 0 tys. km
Mercedes Vito W638 2.3 D 79KM 58kW 1996-2003 - Oceń swoje auto
3,23
16% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
ładnie wyglada, fajnie się jeżdzi, ale nie nadaje na jedyny samochód w rodzinie, za bardzo awaryjny, jak juz cos sie zepsuje to na ´Amen" i po prostu trzeba holować,Wsiadajac do niego nasłuchuje czy przypadkiem coś się nie rozlatuje nie odpada, czy cos sie nie odkręciło , sprawdzam czy aby zbezpiecznik jakis się znowu nie spalił, każdy podejrzany dzwiek ze strony silnika podnosi mi ciśnienie, także jest dobry , póki sie nie zepsuje,A najlepsze jest to , że zanim zostal zakupiony czytałem te wszystkie niepochlebne opinie na jego temat, i pomyślałem ,że są pisane na wyrost, i na pewno nie jest tak ,źle jak tu piszą, NIESTETY TAK JEST i nigdy wiecej nie zdecydowałbym sie na jego zakup.
Wrażenia
3,0
Silnik
Wcześniej jeździłem t4 z 94r i był bardziej elastyczny, poza tym na biegu jałowym silnik wpada w drgania , przenoszace sie nakoło kierownicy drzwi atrapy itp, po dodaniu gazu wszystko wraca do normy .
3,0
Skrzynia biegów
Zdarzaja się zgrzyty, ale jest to ewidentnie wina ciegieł, prowadzących do skrzyni od lewarka.
4,0
Układ jezdny
ładnie sie prowadzi
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra zarówno z przodu jak i do tyłu.
4,0
Ergonomia
Ciekawe umiejscowienie dzwigni zmiany biegów, w miare wygodne siedzenia.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko dmucha tak jak trzeba , nie mam zastrzeżeń
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak dla mnie wystarczająco, pasażerowie z tyłu mają wypas., bagażu tez trochę wejdzie , na przestrzeń nie ma co narzekać.
3,0
Wyciszenie
Do 100 km /h na 5 biegu jest cicho spokojnie, i chce sie jechać , powyżej zaczyna się robic denerwująco głośnio.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali około 8- 10 w miescie , około 8 na trasie, przeglądy wiadomo, nie nalzeżą do tanich, naprawy kosztowne, wymiana uszczelki pod miską olejową to koszt opuszczenia całego przedniego zawieszenia,, plus odkręcenie samej miski,
3,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze , szfapki mogliby sie bardziej postarać, zapewne był to samochód wyprodukowany na potrzeby wygenerowania zysków przez serwisy, bo nie wierzę ,że robiąc dobre samochody przez tyle lat , nagle zaczyna sie produkowac takie g***no.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Najbardziej denerwujący samochód pod tym względem z jakim miałem do czynienia, non stop coś sie odkreca, odczepia, odpada, plastiki skrzypią, wykonanie jest na baaardzo niskim poziomie, oprócz Vitka jeżdzę Polonezem i nie skłąmie jeśli powiem , żet am wszystko jest bardziej spasowane i bardziej wytrzymałe niż w witku, Po prostu nieporozumienie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 2 lata , jakieś 40 tysiecy km, wymieniłem sprzęgło , tarcze hamulcowe, osłony przegubów,w ciągu ostatniego tygodnia zaczęły sie jakieś stuki w zawieszeniu, póki co niewiadomo co to i dlaczego, a dzisiaj prawdopodobnie padł sterownik świec żarowych, poza tym od czasu do czasu zapali się jakas kontrolka z niewiadomych przyczyn. Poza tym Ok
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mercedes Vito W638