Szukaj

Ocena kierowcy - Mini Countryman F60 Crossover

maju, 6 lat temu
Silnik 1.5 Plug-in Hybrid 224KM 165kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mini Countryman F60 Crossover 1.5 Plug-in Hybrid 224KM 165kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,46
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Napęd. Możliwość jazdy na samym napędzie elektrycznym za bardzo małe pieniądze.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak. zbyt nowe auto.
4,0
Całokształt
Świetny wybór. Konkurencji praktycznie żadnej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik, a raczej połączenie napędu spalinowego z elektrycznym, stanowi świetne rozwiązanie ale: dla osób posiadających dostęp do gniazdka w domu i/lub pracy i/lub Mieszkających w mieście z dobrą infrastrukturą do ładowania aut elektrycznych. We Wrocławiu z tym nie ma problemów. Przyśpieszenie 6,6 s do 100 km/h daje frajdy z jazdy, jednak nie korzysta się z tego często. Hybryda zachęca do spokojnej i ekonomicznej jazdy.
5,0
Skrzynia biegów
Automat 6 stopniowy, znany z innych modeli dobrze sobie radzi z przełożeniami. Brak uwag.
5,0
Układ jezdny
Wysokie MINI, jednak środek ciężkości umieszczony dość nisko (także dzięki bateriom), pozwala na pewne pokonywanie zakrętów. Układ kierowniczy słucha się kierowcy. Zmian trybów pracy na sport wpływa na cięższą pracę kierownicy. Nie jest gumowy. Ale też daleko mu do gokarta.
Komfort
5,0
Widoczność
Ani razu nie zauważyłem by przednie słupki przeszkadzały mi w widoczności, jak to bywa w innych autach. Wyższa pozycja za kierownicą jak w innych suvach także dobrze wpływa na widoczność.
4,0
Ergonomia
Spora ilość dodatkowych funkcji w nowoczesnym aucie wymaga odpowiedniej ilości przełączników. A pierwszy rzut oka jak w samolocie. Jednak kwestia przejechania kilkuset kilometrów i wiadomo co gdzie i do czego służy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Możliwość ustawienia ogrzewania przed odjazdem na konkretną godzinę w zimie wpływa przyjemnie na spotkanie z autem, w lecie pozwala schłodzić auto przed podróżą. Ogrzewanie czy chłodzenie także świetnie działa podczas jazdy. Ogrzewana przednia szyba + nawiew i oszczędzasz na skrobaczce do szyb w czasie mrozu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W 4 osoby całkiem przyjemnie można podróżować. Fotele przednie wygodne, dobrze trzymają w zakrętach. Tylna kanapa z możliwość 3 stopniowej regulacji pochylenia oparcia. Podłokietnik z przodu i z tyłu.
3,0
Wyciszenie
Najciszej nie jest. Wyższe auto, wyższe oporu więc i hałas przy wyższych (autostradowych + ) prędkościach słyszalny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po 3 500 kilometrów przebiegu, miasto plus trasa średnie spalanie 4,7 litra. 5* średnie dzienne trasy między 50 a 150 km. Ubezpieczenie odpowiednio do wartości auta. Części również (na podstawie innego modeli MINI). 3*
4,0
Stosunek jakość/cena
Zawsze chciałoby się taniej. Jednak porównując inne auta z podobnym wyposażeniem, (o porównanie napędu bardzo trudno), jakość wykonania, niepowtarzalność - innego wyboru być nie może.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt nowe by oceniać.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zbyt nowe by oceniać.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 Plug-in Hybrid 224KM 165kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mini Countryman F60 Crossover