Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Mitsubishi ASX SUV Facelifting 2016 1.6 117KM 86kW od 2016 - Oceń swoje auto

Mitsubishi
ASX
SUV Facelifting 2016
1.6 117KM 86kW od 2016

Podsumowanie 7 ocen tego auta

Oceny Mitsubishi ASX SUV Facelifting 2016 1.6 117KM 86kW od 2016

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,13
1 % gorzej niż w segmencie Crossovery/SUVy/Terenowe ( 4,19 )

Całokształt

Całokształt
4,14

Mechanika

Silnik
3,29
Skrzynia biegów
3,57
Układ jezdny
4,00

Komfort

Widoczność
4,71
Ergonomia
4,00
Wentylacja i ogrzewanie
4,57
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,43
Wyciszenie
3,57

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
3,57
Stosunek jakość/cena
4,14

Niezawodność

Drobne usterki
4,86
Poważne usterki
4,86

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
57%
43%
NIE
na podstawie 7 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Zawieszenie

Karoseria

Silnik

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Silnik

Filtr

Lista 7 ocen

4,62
dodano 06.07.2017 przez

Szukałem dla siebie auta z wolnossącym benzynowym sinikiem i łańcuchem rozrządu zamiast paska. Dlatego do wyboru były 3 marki. Honda HR-V, Suzuki Vitara oraz właśnie ASX. Wszystkie mają silniki 1.6 z łańcuchem i zbliżoną mocą. Najmocniejsza była Honda do tego ze skrzynią 6 biegową a najsłabsza Vitara. W sumie wybrałem ASX, bo choć droższy od Vitary to tańszy od HR-V do tego najlepiej wyposażony. Mam wersję Intense Navi Plus, czyli w wyposażeniu ksenony, ledy, GPS, klimatronik, 19 calowe koła, pełną elektrykę, czujniki świateł i deszczu, lusterko fotochromatyczne, przyciemniane szyby, system bezkluczykowy i lakier metalik i trochę skóry w środku. Z tym wyposażeniem i gwarancją na 5 lat auto było tańsze od podstawowej Hondy o kilka tysięcy złotych. A od porównywalnej o kilkanaście tysięcy. Do tego w ASX jest wygodniejsza kanapa z tyłu. Choć nie powiem, marzyła mi się Honda ze względu na swoje opinie. Przeważył jednak rozsądek i cena. I nie żałuję wyboru.

więcej »
4,85
dodano 21.10.2017 przez

Wybierałem pomiędzy ASX, Mazda 3, Ford Focus Kombi lub Kuga. Mazda odpadła przez fatalne wykończenie (produkowane są Meksyku) oraz rdzę, którą obejrzałem w programie Zakup kontrolowany w trzy letniej Maździe 6. Focus odpadł gdy zobaczyłem test Zachara a potem wciągany na holownik nowiutki Focus na środku Radzymińskiej, Test długodystansowy Kugi w gazecie motoryzacyjnej (awaria napędu po 40 tys. i awaria silnika po 90 tys.) przesądził wybór ASX. Po siedmiu latach używania Lancera bez żadnej usterki niezawodność Mitsu wygrała. ASX jest samochodem wygodnym do miasta, na trasie radzi sobie dobrze, plecy nie bolą, stabilna jazda, trzeba dobrze operować biegami aby wycisnąć odpowiednie przyśpieszenie. Cena adekwantna do oferty.

więcej »
4,77
dodano 23.06.2017 przez

Jeżdżę ASX od pół roku. Wybierając miałem założenia: 90% jazdy po mieście, wysoki prześwit do jazdy po łódzkich dziurawych drogach, duży bagażnik, bezawaryjność. Jeśli chodzi o stosunek tych parametrów do ceny to wg. mnie ASX jest idealnym wyborem. Bezawaryjność zapewnia mi 5 lat gwarancji, należące się jak psu zupa. Bez żadnych dopłat itp dodatkowych ubezpieczeń, a to świadczy o jakości wykonania (nadal w Japonii). Bagażnik w ASX jest dużo większy niż w Fordzie C-Max, chociaż jak porównuje się parametry techniczne w tabelkach to teoretycznie powinny być prawie takie same. Prześwit i manewrowość w mieście - idealna - po wiosennych roztopach nie musiałem się zbytnio martwić ukrytymi w kałużach dziurami.

więcej »
3,00
dodano 12.07.2017 przez

Nie zaznaczyłem opcji "bardzo źle" tylko dlatego, że przód auta wygląda całkiem ciekawie, a także ze względu na nie najgorszy komfort i wyciszenie. Poza tym totalna klapa! Nie wiem, skąd te wartości spalania podawane przez innych użytkowników. Przepraszam, jednak wiem - tamujecie ruch. Przy jeździe w 200 tys mieście utrzymywanie tempa z innymi równa się zużyciu na poziomie 11-12 litrów. Próby dynamicznej jazdy, ale tylko próby (po się nie da) to już spalanie rzędu 13,5 litra. To auto pali tyle co suv lexusa w automacie o wadze 1800 kg i z silnikiem prawie 300 km, 3,5 litra benzyna!

więcej »
4,54
dodano 02.07.2017 przez

Mam ASX dopiero 4 miesiące i jestem z zakupu bardzo zadowolona. Ładniejszy ,, przód" w porównaniu do poprzednika zadecydował o wyborze tego modelu.Uważam ,że jest to teraz taki ,,damski " model. Z każdym miesiącem zauważam mniejsze spalanie . Komfort jazdy jest bardzo przyzwoity - wybrałam ASX Invite i mam nadzieje długo się tym komfortem cieszyć - 5 lat gwarancji i liczę na 0 problemów.

więcej »
3,00
dodano 13.10.2017 przez

Dobra widoczność, dobra cena w porównaniu z europejskimi produkcjami z tym samym wyposażeniem. Niestety ten silnik nie nadaje się do tego samochodu - jest zdecydowanie za słaby. Jakość wykończenia nie budzi zastrzeżeń, a trwałości nie jestem w stanie określić ze względu na zbyt krótki okres użytkowania.

więcej »
4,15
dodano 07.09.2017 przez

Auto spoko jako "damskie po mieście" (w takiej intencji bylo kupowane, wiec oceniam pozytywnie). Wizualnie - bardzo ladne i komfortowe. Raczej nie polecam jesli ktos lubi bardziej dynamiczna jazde. Niestety spalanie w zadnym stopniu nie pokrywa sie z tym podawanym przez producenta (trzeba dodac ze 2 litry)

więcej »