Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Carisma (475) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 652 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~LazyJK
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.9 DID 115KM 85kW
I dobrze i źle. Auto prowadzi się pewnie i stablinie, w zakrętach ładnie zacieśnia tor jazdy po zdjęciu nogi z gazu - jeżeli ktoś ma ochotę się powygłupiać, nie ma większego problemu, żeby pozamiatać tyłem. Dziwacznie zestrojone (albo po prostu amortyzatory to g... co zdarza się w 95% samochodów), najlepiej czuje się na drogach idealnie gładkich lub bardzo dziurawych. Szybkie uderzenia (wyrwy w jedni, studzienki, itp.) boleśnie przenoszą się...
4,0
~maxiking18
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.6 90KM 66kW
nie znam się zbyt dobrze na autach i nie do końca wiem jak powinien jezdzić, więc tutaj jedynie powiem że prowadził się dobrze na zakrętach zwalniałem do bezpiecznej prędkości to ciężko mi ocenić mogę jedynie powiedzieć że jest tam wiele niedociągnięć ze strony technicznej dużo pojawiających się stuków które systematycznie usuwałem a tu wciąż mnie zaskakiwało po czasie czymś nowym nie ma tu rubryki osobnej o zawieszeniu dlatego też tutaj...
4,0
~Poldzisław
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.8 16V GDI 125KM 92kW
Tutaj czegoś mi brakuje. Auto kupiłem z zużytymi amortyzatorami. Wymieniłem póki co 2 tylne na KYB, oraz łączniki z przodu. Czeka mnie jeszcze wymiana przednich. Jazda po nierównej nawierzchni nie jest zbyt komfortowa. Przed wymianą amorków, auto miało tendencję do nadsterowności, ale nie jest to samochód sportowy. Tutaj np.: Alfy, którymi miałem przyjemność podróżować spisują się lepiej - chyba każdy model. Myślę jednak, że po wymianie...
3,0
~Mazi
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.6 90KM 66kW
Sztywność zawieszenia jest wystarczająca by zachować jako taki komfort, jednak mam pewne zastrzeżenia co do tylnego zawieszenia. Otóż przy prędkościach powyżej 140 km/h ( które osiągałem oczywiście na niemieckich autostradach :) ) tył samochodu sprawia wrażenie niestabilnego, jakby się chwiał, porównując do Clio pierwszej generacji którym miałem okazje jeździć, muszę stwierdzić, że Clio przy takich prędkościach dawało dużo większą pewność...
5,0
~Karpiu2608
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.8 16V GDI 125KM 92kW
Ukalad jezdny jest bardzo precyzyjny, nie ma mowy o jakims efekcie gabczastym czy cos.. auto szybko reaguje na skrety kierownica. Zawieszenie jest twarde, pewne podczas szybkiej jazdy chociaz gdy wiedziemy na wieksze nierownosci to traci na tym komfort jazdy. No ale cos za cos, ja jestem fanem twardszych zawieszen wiec daje maxa. Jadac po gorskich serpentynach za kolega ktory jechal focusem 1 generacji trzymalem sie caly czas za nim. A podobno...
5,0
~Angelo
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.8 16V GDI 125KM 92kW
Dajacy super kontakt z jezdnia. Przy szybkich predkosciach nie ma tendencji do podsterownosci czy nadsterownosci. Widac ze Mitsubishi to marka z pazurem i doswiadczeniem w sportach. Rowniez po przesiadce z affy myslalem ze Cari nie ma szans w porowniu z bardzo dobrym jak nie perfekcyjnym zawieszeniem w alfie. Rowniez tu sie pomylilem, zawieszenie Carismy jest przyjemnie twarde i sprezyste. Przy pelnym zaladunku czasem moze dobic, ale to dla...
5,0
~marek
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.8 16V GDI 122KM 90kW
Pewnie się prowadzi, czuje się kontrole nad tym autem. Zawieszenie jest dość komfortowe, a jednocześnie sztywne. Samochód przejechał 147tys km po polskich drogach, a do tej pory w zawieszeniu nic nie było wymieniane, amortyzatory 80% sprawności. Nie ma żadnych stuków, więc dziwią mnie trochę komentarze przez dziennikarzy, że zwieszenie szybko się wybija. W samochodzie 4 osoby plus bagaż, a prowadzi się jakbym jechał sam. Układ kierowniczy też...
5,0
~raw
Mitsubishi Carisma
Sedan 1.8 116KM 85kW
uklad jezdny jest znakomity, w zakretach trzyma sie jak by jechal po szynach, porownanie: na lukach na trasie gdzie wiekszosc aut musi zwolnic do 80km/h bo wyrzuca ich na zewnatrz, to carisma spokojnie pokonuje ten luk przy 110km/h, ale to tylko dla testow sprawdzenia auta robilem, rozsadek trzeba miec i nie naciagac struny. zawieszenie dobre, chodc na naszych drogach czuc kazda dziure i przez to obrywaja wahacze, itp. ale nie jest zle.
2,0
~Slan
Mitsubishi Carisma
Sedan 1.8 16V 140KM 103kW
Na zakrętach trzyma się dobrze, nawet przy dużych prędkościach. Niestety, na prostych odcinkach stale trzeba kontrolować tor jazdy, co bardzo męczy. Największą wadą jest zawieszenie - stuków i puków ze wszystkich stron nie usprawiedliwia nic! To po prostu tragedia! Po równych nawierzchniach jeździ się dobrze (wracałem nim z Niemiec, gdzie go kupiłem), na nierównościach natomiast (zwłaszcza polskich dziurach) ma się wrażenie, że auto zaraz się...
5,0
~onyks1
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.8 16V GDI 125KM 92kW
Auto świetnie prowadzi się w zakrętach, zawieszenie jest bardziej twarde niż komfortowe ale w trasie absolutnie to nie przeszkadza. Natomiast jeżeli dużo jeździsz po mieście (i po \"leżących policjantach\" tak jak ja) będzie Cię denerwować. Auto żwawo reaguje na ruchy kierownicą, jest przewidywalne w prowadzeniu i sprawia kierowcy przyjemność przy większych prędkościach. Na pochwałę zasługuje bardzo lekko pracujące wspomaganie.
Mitsubishi Carisma