Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Colt IV (121) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 93 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~hanys
Mitsubishi Colt IV
Hatchback 1.6 GLXi 16V 113KM 83kW
z tyłu wielowahacz. z przodu McPherson z grubym stabilizatorem (28mm). po zakrętach nie jeden się zdziwił. zachowuje się bardzo neutralnie. przy odrobinie wprawy można go skłonić do nadsterowności. długo nie wykazuje podsterowności (duuuuuużo lepiej niż golfy 3, astry i np. megane 1) sztywny, nie wychyla się na boki. przy tym wystarczająco komfortowy (dla mnie) jednak zawieszenie jest głośne, a układ kierowniczy mało precyzyjny, dający słabe...
3,0
~coltmania.pl
Mitsubishi Colt IV
Hatchback 1.6 GLXi 16V 113KM 83kW
na kołach 185/60R14 jest bardzo, bardzo dobrze. trzyma się drogi świetnie, co potwierdziły próby na amatorskich odcinkach specjalnych :) gruby stabilizator z przodu, dosć twarde sprężyny i dobre tłumienie amorków (fabrycznych ze skutecznością 80% przód i 75tył) oraz wielowahaczowe zawieszenie z tyłu. jest dość twardo, ale auto ma zapędy sportowe, więc coś za coś. trwałe. przez 23tys wymieniłem sworzeń wahacza - był fabryczny (213tys) - 100zł i...
5,0
~Dedis4G92
Mitsubishi Colt IV
Hatchback 1.6 GLXi 16V 113KM 83kW
kolejne superlatywy jeśli lubi sie dynamiczny charakter. zawias dość sprężysty i twardy - dlatego komfort tylko wystarczający. ALE niezależne zawieszenie wszystkich kół (z tyłu układ wielowahaczowy) sztywny stabilizator z przodu i twarde nastawy dają ŚWIETNE własności jezdne. prędkości w zakrętach imponujące. neutralne zachowanie. jedynie bardzo ciasne zakręty na mokrym owocują podsterownością. skuteczne hamulce, choć troche za małe tarcze jak...
5,0
~Pablo
Mitsubishi Colt IV
Hatchback 1.6 GLXi 16V 113KM 83kW
Jest dobrze. Na oponach 195/50/R15 autem można śmiało pomykać. Jest, nie wiem czy to zasługa zawieszenia czy wyważenia masy, idealnie neutralne. Jeżdżąc zimą można sobie wybierać co ma wpaść w poślizg -przód czy tył. Nie sposób NIEprzewidzieć co się zaraz z autem stanie. Brak zastrzeżeń do układu kierowniczego. W kontekście całego układu jezdnego, moim zdaniem, najsłabiej wypadają hamulce. Niespecjalnie jest im co zarzucić, jednak przy tak...
5,0
~Jakub
Mitsubishi Colt IV
Hatchback 1.6 GLXi 16V 113KM 83kW
Mam w Colcie wymienione sprężyny na sportowe,dlatego jest niższy od innych Coltów i w zakrętach trzyma się bardzo dobrze. Jedyne co musiałem zrobić to po rocznej jeździe na polskich drogach wymienić amory i kupiłem kayaby,droższe od innych ale za to mam je do tej pory,już 4 lata i zrobionych 75tys. km i przy przeglądach wskazują cały czas powyżej 70%. Sprzęgło wymieniłem przy 160tys km. również droższe.
5,0
~lampart
Mitsubishi Colt IV
Hatchback 1.6 GLXi 16V 113KM 83kW
jak przyklejony (a dodam, ze mam seryjne male koleczka, nie jakies tam wielkie alusy, na ktorych nawet polonez by sie trzymal drogi ;) no i nic w zawieszeniu nie robilem, nie obnizalem, wszystko seryjne) wchodzilem w nie jeden zakret przy 160, podczas gdy kolegi focusa juz przy 120 ostro bujalo. tyle, ze dla wygodniejszych osob moze byc troche za twarde...
4,0
~bonzik
Mitsubishi Colt IV
Hatchback 1.6 GLXi 16V 113KM 83kW
Twarde, a nawet b.twarde zawieszenie właściwie odpowiadające charakterowi pojazdu tyle, że na polskich drogach tyłek dostaje w kość, zwłaszcza że fotele też nie są najlepszej jakości. Autko małe więc i na poprzecznych nierównościach nie radzi sobie najlepiej. Natomiast idealnie się nadaje do pokonywania ciasnych zakrętów z dużą prędkościa.
4,0
~theeagle@tenbit.pl
Mitsubishi Colt IV
Hatchback 1.3 GLi 12V 75KM 55kW
Jak na samochod ktory przejechal ponad 125tys km nie mam mu nic do zarzucena, prowadzenia sprawia przyjemnosc wspomaganie jest bardzo dobre, uklad jest prcyzyjny. Zawiszenie nieco glosne, ale twarde i pozwalajace na pokonywanie zakretow z duzymi predkosciami. Podobne do hondy civic. Jednak dla ludzie ceniacych wyłącznie komfort nie polecam.
4,0
~Wojtek
Mitsubishi Colt IV
Hatchback 1.6 GLXi 16V 113KM 83kW
Trochę za miękkie zawieszenie, przez co nadwozie się przechyla na ostrych zakrętach. Poza tym bardzo stabilny i całkiem komfortowy samochód (civic jest twardzszy). Skrętność jest doskonała, zaparkowanie nawet na najciaśniejszym parkingu to pestka. Wystarczy pół metra z przodu i pół metra z tyłu.
4,0
~bender999@wp.pl
Mitsubishi Colt IV
Hatchback 1.3 GLi 12V 75KM 55kW
ogólnie to szybko padają końcówki drąż. ale takie mamy drogi po za tym to autko nawet dość dobrze trzyma się drogi raz mając sytuację podbramkową aż się zadziwiłem (hamowanie przed zakrętem 90 stopni z 90 do 60[mniej już się nie dało] pisk opon na łuku ale tylko lekko tyłem zarzuciło
Mitsubishi Colt IV