Poprzedni właściciel mówił, że jak ktoś miał Colta, to później też chce Colta. Miał rację. Jeśli tylko nie będę zmuszony zbyt szybko wozić wózka dziecięcego w bagażniku, to Colt, Colt, Colt.
Zawiecha jak w autach wyższej klasy. Szczególnie tylne.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie narzekam, widać wszystko co trzeba.
5,0
Ergonomia
Dosłownie wszystko pod ręką. Idealne rozplanowanie. Estetyka dużo wyższa niż u konkurencji.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, wyloty nawet na nogi pasażerów z tyłu. Dmucha... Oj jak dmucha :-)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu - idealnie. Z tyłu - trochę mało miejsca na nogi. Jak na auto 3-drzwiowe, to rozwiązanie składających się i od razu przesuwających foteli przednich jest dla wsiadających na tylne siedzenia super pomysłem.
4,0
Wyciszenie
W końcu to kompakt (ja mam utwardzoną zawiechę i zmieniony wydech, więc może być głośniej niż seryjnie)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,5 l na trasie, 7 l w miescie na setkę. A z LPG - 8 l miasto i trasa. Miodzio.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wszystko oprócz skóry, klimy, i szyberdachu. Dużo taniej (używane) niż inne kompaktowe. Kto wtedy dawał 4xSRS??? I do tego jak wygląda...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymieniłem przełącznik wycieraczek, cewki zapłonowe (chyba cała seria była do d...). Po prostu się nie psuje.