Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Eclipse Cross SUV PHEV

B, ponad rok temu
Silnik 2.4 188KM 138kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi Eclipse Cross SUV PHEV 2.4 188KM 138kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,50
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
4,0
Całokształt
Auto ma od roku, przejechałem 20 tys km, mogę więc już coś powiedzieć. Na ten moment absolutnie bezawaryjne. Zalecam każdemu próbna jazdę, auto prowadzi się wyśmienicie w każdych warunkach. Jazda na silnikach elektrycznych jest po prostu przyjemna, a samochód jest przez nie napędzany praktycznie zawsze; silnik zazwyczaj ładuje akumulatory dopiero przy większych prędkościach bezpośrednio napędza przednia oś. Ma dobre przyśpieszenie. Przeniesienie napędu jest jednostajne bez szarpań itp. Do rozwiązań ergonomicznych musiałem się przyzwyczaić, są nieoczywiste. Auto generalnie jest wygodne. Co do ekonomiki. Auto ma zasięg 50 km na prądzie, mogę go potwierdzić. Wiadomo zima trochę mniej latem trochę więcej. Skutkuje to tym że w codziennym użytkowaniu nie tankuje paliwa, ładowanie z gniazdka w zupełności wystarcza. Na drogach zwykłych (prędkości 70-90) auto zużywa około 6 litrów. Autostrada przy 120-130 km 8-9 litrów im szybciej tym więcej przy 150-160 km nawet 10-11 litrów. Auto ma gniazdo szybkiego ładowania co mogłoby obniżyć koszta podróży w trasie ale przy cenach prądu na stacjach jest to bez sensu. Auto błyskawicznie przyśpiesza co jest wygodne w trasie, ale nie jest to samochód dla tych lubią bardzo szybka jazdę i jazdę z lewa na prawo ponieważ skutkuje to zwiększonym spalaniem paliwa. Co do obsługi, rządzi komputer ale są ręczne ustawienia. Można jechać wyłącznie na prądzie (maksymalna prędkość 135 km) sa też ustawienia na różne warunki drogowe i style jazdy. Generalnie z auto będzie zadowolona osoba który lubi spokojny styl jazdy ale lubi mieć zapas mocy pod pedałem ( łatwo uciec typom co lubią jechać na zderzaku) która na co dzień mieści się w dystansie 50 km i ma możliwość ładowania z gniazdka (ok 4-5 godzin). W trasie auto moim zdaniem pali trochę więcej od klasycznego samochodu więc średnio nadaje się dla osób na co dziec pokonującą większe dystanse.
Wrażenia
5,0
Silnik
2,4 litra bez turbiny
5,0
Skrzynia biegów
Podobno jej nie ma, stąd liniowe przyśpieszanie.
5,0
Układ jezdny
Najlepszy jaki miałem, radość z prowadzenia
3,0
Karoseria
kwestia gustu, dla mnie za bardzo rzuca się w oczy
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Trzeba się przyzwyczaić do niektórych rozwiązań
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie minimalne zużycie paliwa to zero (zakładka poniżej pt. zużycie paliwa nie pozwala na wprowadzenie takiej wartości). Auto w codziennym użytkowaniu w praktyce jest samochodem elektrycznym ( zasięg 50 km) Jazda na prądzie i korzystanie z odzysku przy hamowaniu skutkuje min mniejszym zużyciem hamulców.
4,0
Stosunek jakość/cena
Trochę za drogie ale i tak tańsze od konkurencji, warto poszukać dobrej promocji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.4 188KM 138kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Eclipse Cross SUV PHEV