Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Galant VII (63) - Silnik

Na liście zabraknie 42 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Gała
Mitsubishi Galant VII
Sedan 2.0 V6-24 150KM 110kW
wcześniej jeżdziłem silnikami z 4 garami. V6 to jednak wielka różnica. do 4 000 rpm jest średnio dynamicznie ale powyżej tej wartości na twarzy wyskakuje rumieniec a z portfela pieniądze same uciekają na pierwszą stację domagając się spożytkowania na benzynę i dynamiczną jazdę. Silnik pięknie brzmi i wykazuje się wielką elastycznością na niskich obrotach, nie mówiąc juz o tym gdzie w e54a zaczyna się czerwone pole zmuszające nas do zmiany...
5,0
~Daniel
Mitsubishi Galant VII
Hatchback 2.0 V6-24 150KM 110kW
Silnik to jedna z niewątpliwych zalet tego samochodu. Dwulitrowa Vka świetnie brzmi i zapewnia dobre osiągi. W trasie spokojnie można trzymać 170-180 bez zadyszki i silnik dalej ma ochotę rwać do przodu a przy tym nie jest mocno paliwożerny.Ogólnie motor bezawaryjny, ale trzeba czasem o niego zadbać. Minusem są klepiące hydropopychacze które dają o sobie znać przy większych przebiegach. Dlatego warto częściej zmieniać olej. Nawet po 7-10tys km.
5,0
~Greg
Mitsubishi Galant VII
Sedan 1.8 GLSI 126KM 93kW
Auto kupiłem ponad 5 lat temu, z przebiegiem 120 tys. i zamontowanym gazem IIgen. ok. 20 tys. km wcześniej. Obecnie samochód ma przejechane 300 tys. km NA GAZIE, a silnik pracuje niezmiennie tak samo i nie miał żadnych poważniejszych awarii, może ze dwa razy jakieś groszowe pierdółki (termostat i coś jeszcze - nie pamiętam). Silnik 1.8 16V jest jednostką wystarczającą do sprawnego poruszania się tym dość dużym autem - jest dynamiczny nawet na...
5,0
~kansai1
Mitsubishi Galant VII
Hatchback 1.8 GLSI 126KM 93kW
1,8 -126KM Niezniszczalny cichy i doskonale pracujący silnik. Radzi sobie z autem nie gorzej niż \"sportowe\" 2,0 w Oplu Calibra, Mitsubishi Eclipse, ponadto lepiej niz wszystkie Civic Coupe o mocach 90-110KM :D, Mazda MX-3, Ford Probe 2,0-120KM, Honda Prelude 2,0-133KM czy BMW 3 Coupe 1,6 i 1,8-140KM..
4,0
~plonkus@o2.pl
Mitsubishi Galant VII
Hatchback 1.8 GLSI 126KM 93kW
- podany przebieg liczony od remontu kapitalnego, wykonanego po przejechaniu 15tyś - jaki jest rzeczywisty nie wiem, gdy go kupiłem było 150tys, sądzę że musiał być przekręcony - teraz sprawuje się rewelacyjnie ale chyba tylko dlatego, że o niego dbam, absolutnie żadnych problemów
5,0
~makroserwis@o2.pl
Mitsubishi Galant VII
Sedan 1.8 GLSI 126KM 93kW
Jeżeli chodzi o kulturę pracy, to nic nie można zarzucić, no ale w końcu to japoński silnik. Moc jest wystarczająca do masy tego auta, na pewno jest zwinniejszy od niemieckich silników 1.8. Nie mam się do czego przyczepić, gdyż pomimo przebiegu prawie 250 tys. km, chodzi jak nowy.
4,0
~czarny
Mitsubishi Galant VII
Hatchback 1.8 116KM 85kW
Wiadomo japończyk, kultura pracy bdb. Osiągi do normalnej jazdy w zupełności wystarczają. Pomimo, że jest to wersja podstawowa to nie miałem nigdy problemu z wyprzedzaniem. Niemieccy konkurenci typu vectra b z tym samym silnikiem nie mają startu.
5,0
~Dzinks
Mitsubishi Galant VII
Hatchback 2.0 V6-24 150KM 110kW
Silnik to jest serce samochodu. Gdy o nie dbasz to Ci się odwdzięczy. Moc 150 KM przy silniku V6 to jest coś. Frajda z jazdy gwarantowana. Jedyna wada to hydrauliczne popychacze które stukają przy zimnym silniku.
4,0
~CostaBrava
Mitsubishi Galant VII
Hatchback 2.0 GLSTD 90KM 66kW
Cichszy niż niemieckie TDI, za to elastyczny dopiero po przekroczeniu 3tyś obrotów, silnik fajnie się kręci na wysokich obrotach jak przystało na Japońskie auta. Na wysokich obrotach miły dźwięk dla ucha,prawie jak benzynowy silnik.
4,0
~diapazon
Mitsubishi Galant VII
Sedan 1.8 116KM 85kW
Dobra dynamika jak na taką pojemność (1.8 4G93) i masę auta (1230). Wiadomo że przydałby się mocniejszy silnik-ale ten też jest dobry. Wymiana rozrządu co 90tkm. Olej 10W40 co 10tkm. Oczywiście filtry i inne takie....
Mitsubishi Galant VII