Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Galant VII (60) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 45 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~makroserwis@o2.pl
Mitsubishi Galant VII
Sedan 1.8 GLSI 126KM 93kW
Sądzę, że byłoby \"bardzo dobrze\", jednak przysiadnięte są tylne sprężyny i jest to standard, ponieważ nie kupisz sprawnych sprężyn na rynku wtórnym. Ta usterka przekłada się na lekkie \"rozkraczenie\" tylnych kół, szybsze zużywanie się opon, oraz na pewno na własności jezdne. Auto jest dość twarde, nie mogę również narzekać na jego prowadzenie, choć przy większych prędkościach (pow. 140 km/h) trochę ten tył pływa, no ale zapewne to wina...
5,0
~Daniel
Mitsubishi Galant VII
Hatchback 2.0 V6-24 150KM 110kW
Niesamowity komfort podróży to coś co kocham w tym samochodzie. Miękko zestrojony, jak na limuzynę przystało. Przy sprawnym zawieszeniu samochód świetnie wybiera nierówności a przy tym klei się drogi. Nie jest to co prawda król wiraży ale jeżeli ktoś szuka absolutnej ciszy na trasie i komfortu to gorąco polecam. Uwagi wymagają najczęściej dolne wahacze tzw. banany oraz sworznie u góry. Niestety szybko się zużywają na naszych drogach ale ceny...
5,0
~Architekt
Mitsubishi Galant VII
Sedan 2.0 GLSI 4x4 137KM 101kW
Założyłem 4 twardsze amortyzatory KONI, a pomiędzy tylne zwoje sprężyn wsadziłem po 1 gumie dystansującej na stronę. Oryginalne 195/65,14´ zmieniłem na 205/55,15´-na alu. Nie mam najmniejszego choćby luzu w zawieszeniu i wszystko jest ustawione tip-top. Wrażenia są niesamowite! Samochód prowadzi sie przy dużych prędkościach doskonale! Dalece lepiej niż Audi A4, BMW 3 czy Toyota Celica z tamtych lat!!! napęd 4x4 spisuje się idealnie:)
5,0
~Gała
Mitsubishi Galant VII
Sedan 2.0 V6-24 150KM 110kW
dobrze trzyma się drogi ale największą bolączką każdego galanta jest zawieszenie wielowachaczowe ( chwyt marketingowy, wg mnie zbędny bajer). Zawsze coś stuka lub puka, mniej lub bardziej ale zawsze. Próby naprawy i doprowadzenia do ideału to walka z wiatrakami. Takie powiedzenie wśród maniaków galanta: jeśli w Twoim Galancie nic nie stuka i nie puka to znaczy że czas najwyższy abyś ruszył z parkingu :d
3,0
~Jaro
Mitsubishi Galant VII
Sedan 2.0 V6-24 150KM 110kW
Jazda dość wygodna i dobre trzymanie się drogi, lecz duża zawodność elementów zawieszenia: wahaczy, tulejek gumowych, końcówek. A jest ich tam sporo i koszty są ogromne. Ciągle słychać jakieś stuki, puki, piski. Oszaleć można... Wcześniej miałem 3 Fordy (1 Taunus i 2 Scorpio) i przy zawieszeniu wymienić trzeba było jedynie końcówki drążków! To były twarde auta.
4,0
~Thomas7819
Mitsubishi Galant VII
Sedan 2.0 V6-24 150KM 110kW
Bardzo komfortowy, cichy, nic nie puka. Slychac tylko szum kol. Jest dosc wytrzymaly, ale co roku cos trzeba wymienic. Mam tu na mysli gumy stabilizatora, lacznik stabilizatora, czy koncowke drazka (urok poskich dziurawych drog). Przy tym przebiegu amortyzatory wszystkie oryginalne fabryczne i maja jeszcze sporo zapasu.
5,0
~Greg
Mitsubishi Galant VII
Sedan 1.8 GLSI 126KM 93kW
To, że Galant od tej wersji (oznaczanej jako Galant V, nie wiem dlaczego autocentrum twierdzi, że to siódma generacja)ma świetne zawieszenie, to wie każdy, kto miał do czynienia z tą marką. Jest to układ wielowahaczowy zarówno z przodu, jak i z tyłu. Ten samochód trzyma się drogi, jak przyklejony.
5,0
~diapazon
Mitsubishi Galant VII
Sedan 1.8 116KM 85kW
Auto płynie. Choć słyszałem że częsta jazda po dziurach powoduje szybkie zużycie elementów-trzeba uważać gdzie się jeździ. Ceny amorów do przyjęcia KYB gazowe w granicach 210-250zł. Wahacze trochę droższe:-( Uwaga na hamulce-nie polecam sportowego stylu jazdy;-)
3,0
~mawi
Mitsubishi Galant VII
Hatchback 1.8 GLSI 126KM 93kW
Polskie drogi sprawiają że prawe proste wahacze starczają śrenio na 1-2 lata. Zawieszenie delikatne, jednak auto jest przyklejone do drogi. Sworznie kierownicze zamocowane na trwałe do wahaczy -- wymiana wszystkiego potwornie droga
4,0
~CostaBrava
Mitsubishi Galant VII
Hatchback 2.0 GLSTD 90KM 66kW
Wielowahaczowe zawieszenie tutaj nie kosztuje tyle co w audi a4 i moim zdaniem jest lepsze,bardziej komfortowe - nie jest tak sztywne jak w audi i dlatego lepiej tłumi dziury i nierównośći.
Mitsubishi Galant VII