Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Galant VIII Kombi (44) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 21 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~BIZZI
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
POLSKIE DROGI NISZCZĄ ZAWIESZENIE W TYM AUCIE I TRZEBA PILNOWAĆ DRĄŻKÓW,AMORÓW .KUPIŁEM AUTO OBNIŻONE O 6 CM I TO JEST JUŻ SPORO JAK NA POLSKIE WARUNKI.WSPOMAGANIE JAK W KAŻDYM JAPOŃCU ŚWIETNE.REAGUJE NA PRĘDKOŚĆ JAZDY W SPOSÓB WŁAŚCIWY.KOMBI JEST ŚWIETNIE WYWAŻONE I WCHODZI W KAŻDY ZAKRĘT PERFEKCYJNIE Z DUŻYMI PRĘDKOŚCIAMI.NIE MA WIĘKSZYCH PODSTEROWNOŚCI.
5,0
~luke81
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
dość skomplikowany układ zawieszenia, pełno jakiś drążków belek, końcówek, wersja Avance którą posiadam ma seryjnie 45 profil gum a ja dałem 50, czasem trochę tył przytrze z jednej strony, pewnie trzyma się drogi, ktoś napisał że prędzej wypadniesz z fotela niż auto z drogi- po zakupie nowych opon jestem w stanie uwierzyć :_)
5,0
~Pieter
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.0 136KM 100kW
Komfort, komfort i jeszcze raz komfort. Jednak warto raz na jakiś czas wymienić jakiś wahacz i mieć to uczucie płynięcia po asfalcie. Avensis pomimo trwalszego zawieszenia tego nie zapewniał. Polskie drogi niestety wymuszają częste wymiany łączników stabilizatora. Warto kupić elementy dobrej firmy bo na dłużej jest spokój.
5,0
~Mariusz
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.4 GDI 150KM 110kW
Zawieszenie zestrojone dosyć twardo, osobiście mi to odpowiada, rewelacyjnie trzyma się zakrętow. Na dystansie 40 tys km wymieniłem 2 x końcówki drążka, 1 x drążek kierowniczy, oraz 1 x wahacz górny, ceny części niewygórowane, nawet przy markowych produktach (Febi). Tarcze hamulcowe z klockami TRW (400pln + 190 pln)
3,0
~Misiek666
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Rozbudowane zawieszenie - bardzo kiepski skręt (zawsze cofanie na dwa razy, brak możliwości nawrotki na jezdni dwupasmowej. Jest po kilka wahaczy na stronę więc jest się co psuć na naszych drogach. W Ford Galaxy McPerson załatwia sprawę na jednym wahaczu - ten sam komfort tylko taniej.
4,0
~Soson
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Troszkę może i twarde zawieszenie ale dzięki temu fantastycznie się nim jeździ w dłuższe trasy, zakręty miodzio, niby duża buda ale wcale tego nie czuć, miałem kiedyś Galanta poprzednią wersję w sedanie, tam było bardziej czuć przechyły niż w tym kombiaczku, na dziurach za to trochę go słychać :(
4,0
~gmp71@windowslive.com
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.0 TDI 90KM 66kW
Z tym różnie bywa. W moim przypadku po zakupie musiałem poświęcić najwięcej uwagi zawieszeniu i to chyba koszt budzi we mnie mieszane uczucia. Ale teraz jest dobrze. Trzyma się asfaltu jak należy dobrze wchodzi w zakręty. Kierownica chodzi lekko. Myślę że jeszcze nie raz będę miał powody do zadowolenia
4,0
~Ss2H
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Chodzi to bardzo dobrze ale Honda jednak jakoś milej się bujała, nie wiem, wydaje mi się że teraz mam Galanta w kombi i po prostu on trochę waży, jest duży nie ma co mówić, promień zawracania też słabszy, ale myślę że jak się ktoś przesiądzie z nie japońskiego jeździdła tak czy siak będzie mega zadowolony...
5,0
~mariego
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.4 GDI 150KM 110kW
Moja ocena dotyczy samochodu z żółtym zawieszeniem KONI, oraz sprężynami -30mm. Samochód trzyma sie doskonale drogi, zakręty moge pokonywac znacznie pewniej i szybciej niż samochody ze standardowym zawieszeniem. Mitsubishi ma przejechane 183 tys km, brak stuków, puków.
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Galant VIII Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
49,50 zł
10,9
l/100km
14,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~musiek
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.0 136KM 100kW
Pomijając samą trwałość zawieszenia (amortyzatory, gumy, sprężyny) i układu hamulcowego (za małe tarcze z przodu na tę masę samochodu) Galant prowadzi się genialnie - w zakrętach sunie jak przyklejony do drogi, wielowahaczowe zawieszenie jest rewelacyjne.
Mitsubishi Galant VIII Kombi